אינדיזיין תוסף ניקוד

מירי מנדל

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מלבד הנקדן של ניוגראף יש עוד משהו מומלץ? (תומך sc6)
אני מחפשת תוסף לאינדיזיין ולא נקדן חיצוני,
אשמח להכוונות ותודה מראש
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
לא נראה לי שיש חוץ מאשר לניוגראף
יש ל @חגי פאהן משהו חיצוני אך מתממשק עם אינדיזיין
 

חגי פאהן

משתמש סופר מקוצען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עוד מידע בנוגע להפעלת תוספים שמתעסקים עם אינדיזיין (לאו דוקא שלי):

שים לב! בהתקנה ראשונה של מוצרי C# העובדים עם אינדיזיין, יש לאפשר לאינדיזיין לעבוד עם סקריפטים חיצוניים, וזאת ע"י שאינדיזיין ייצור את הקובץ Resources for Visual Basic.tlb כאדמין.

איך מוצאים את הקובץ Resources for Visual Basic.tlb במחשב?

יש להיכנס לתיקייה C:\ProgramData\Adobe\InDesign לתיקייה של גירסת האינדיזיין הפעילה (לדוגמה: Version 13.0-ME), ושם בתוך התיקייה של השפה הפעילה (לדוגמה: en_US) להיכנס לתיקיית Scripting Support ואז לתיקיית הגירסה (לדוגמה: 13.1) ושם לשנות את שם הקובץ Resources for Visual Basic.tlb לשם אחר (לשם גיבוי). לאחר שינוי שם הקובץ יש להפעיל את אינדיזיין כאדמין, ולוודא לאחר עליית אינדיזיין שהקובץ Resources for Visual Basic.tlb נוצר שוב בתיקייה הנ"ל. רק לאחר היצירה מחדש תוכנות C# יכולות לעבוד עם אינדיזיין.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה