תוכנית עבודה לקידום הפריפריה החרדית

מצב
הנושא נעול.

בייסי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
תרומתו הצנועה של איווט ליברמן לפריפריה, לרגל הבחירות...
ציטוט מהקו הפתוח מבית אגודת ישראל
למעשה מדובר בעליית התעריף בנסיעות עירונית במרבית ערי הארץ (מלבד המטרופולינים הגדולים בהם נוער וסטודנטים יהנו מתעריף זול במעט) ואילו בנסיעות הבין עירוניות הדבר שונה מאוד מעיר לעיר, כאשר בדרך כלל ערי המרכז הקרובות יחסית (אך אינם צמודות ממש) נפגעו מעליית התעריף (במקביל לביטול הנחת הערך צבור) , בעוד ערי הפריפריה הרחוקות צפויים ליהנות מתעריפים מוזלים, כך לדוגמא מחיר נסיעה מצפת לבני ברק ירד מ 26.8 ₪ למבוגר כיום (לאחר שקלול הנחת ערך צבור) למחיר של 16 ₪ בלבד (ומחצית מכך לילדים ), ואילו מחיר נסיעה מאשדוד לבני ברק יכפיל את עצמו מסך של 6 ₪ כיום (לאחר הנחת ערך צבור) ל 12 ₪.
 
סוף סוף הם התחילו לדבר

1230640-a535d30da6b3b91ae7fd31593fe3545c.jpg

1230639-e347cc430c2725ecd4aebda3eecf38f0.jpg

נציגי אגודת ישראל בכינוס חירום:
"על הנציגים ברשויות המקומיות האחריות למקסם את כח ההצבעה ליהדות התורה"
הנציגים הבכירים של אגודת ישראל ברשויות המקומיות התכנסו עם חברי הכנסת והנהלת אגודת ישראל לדיון חירום
♦
בכינוס הוצג פילוח הקהילות וחולקו היעדים להצבעה בכל עיר למען יהדות התורה – ג'
♦
סוכם: נציגי כל עיר ייקחו אחריות למיקסום ההצבעה בקרב קהילותיה

חברי הכנסת והמועמדים ברשימת אגו"י התכנסו לכינוס חירום מיוחד לקראת הבחירות. בכינוס הוצגו פילוחים של קהילות הקודש בערים השונות, חולקו יעדים להצבעה ליהדות התורה – ג' בכל עיר ועיר וכל נציג מקרב הקהילות קיבל על עצמו לעשות את המאמץ המקסימלי בכדי להביא למקסום כוחה של יהדות התורה ולקדש שם שמיים.
במהלך הדיון בבית אגודת ישראל בבני ברק סוכם בין הנציגים ובהכרעת ראשי התנועה כי הנציגים המקומיים בכל עיר ייקחו אחריות להביא באופן אקטיבי את מלוא כוח ההצבעה החרדי בקרב קהילות הקודש בעירם.
את הכינוס פתח מזכ"ל אגודת ישראל הרב חנוך זייברט שעמד על גודל השעה והבהיר כי הפעם ניתן להכריע את המערכה באמצעות מקסום הכח ברשויות המקומיות. בדבריו חידד את גודל האחריות המוטלת על הנציגים המקומיים וקרא לעשות מאמץ מקסימאלי להבאת כלל המצביעים הפוטנציאליים בליל הבחירות.
יו"ר יהדות התורה הרב יצחק גולדקנופף אמר בכנס כי "המערכה הפעם תוכרע על חודו של קול, עלינו לעשות כל שביכולתנו על ידי הנציגים המסורים של אגו"י בכל עיר ועיר, על מנת להביא את המנדט ה-61 לגוש הימין, יש לנו פילוח מדויק של כל קהילה וקהילה בכל רחבי הארץ, היעד שלנו הוא לדאוג שלא יישאר אף מצביע שלנו בבית".
ח"כ הרב ישראל אייכלר הדגיש בדיון החירום כי "יש לעורר את ׳הזהות החרדית׳ שבגללה בני היהדות הנאמנה נרדפים בידי השלטונות בכל תחומי החיים. שונאים אותך בגלל שאתה חרדי, גם אם אתה קנאי וגם אם אתה מודרני. לכן אסור לנו לוותר על אף חרדי מכל סוג שהוא. זאת מלחמה על החיים שלנו, תחת שלטון הרודף אותנו ואת ילדינו יען כי אנו חרדים".
ח"כ הרב יעקב טסלר אמר למשתתפים: "אתם כנציגי ציבור בערים השונות שמכירים וחיים את הקהילות הרבות יום יום במשך כל השנה, מכירים את הבעיות ועומדים לעזר כל השנה לכלל ולפרט, עליכם להעביר את המסר לציבור בגודל השעה והמערכה, ולדאוג שכולם יגיעו ביום הבחירות לקלפי למען עתיד היהדות החרדית בארץ".
נציג אגודת ישראל בירושלים הרב יוסף דייטש הציג בדבריו את האסטרטגיה במסגרתה נדרשים הנציגים המקומיים לפעול למיקסום הכח בכל עיר, בכדי להביא את מירב הקולות האפשריים על ידי אגודת ישראל.סגן ראש העיר בית שמש הרב שמעון גולדברג הדגיש את הצורך בחיבור הקהלים השונים למאמץ המשותף למען אגודת ישראל וקרא לשנס מותניים ולהבטיח באמצעות כלים אסטרטגיים שלא יהיה שום מצביע שיישאר בבית בליל הבחירות.
סגן ראש העיר אשדוד הרב יחיאל וינגרטן קרא לנציגים המקומיים לפעול בקרב הציבור שהשבת יקרה לו לחזק בכל הכח את התנועה היחידה שעומדת על משמר קודשי ישראל.
חבר מועצת העיר הרב טוביה פריינד ממודיעין עילית ציין את פגיעת גזירות הממשלה בכל שדרות הציבור בישראל ובמיוחד בקרב השכבות החלשות והסביר כי הפעם קל יותר לנער את הציבור מפני שאננות.
חבר מועצת העיר פתח תקווה הרב ישראל פרידמן הזכיר את המחויבות לחזק את נציגות יהדות התורה בכנסת ועמד על הקשר העז שבין הזירה המקומית לזירה הארצית. ולעצור את פגיעת הממשלה בזהות היהודית בערים ברחבי הארץ.
חבר מועצת העיר ברחובות הרב פנחס הומינר קרא בדבריו לעצור את פגיעת הממשלה בזהות היהודית בערים ברחבי הארץ והסביר כי כשהנציגות החרדית בזירה הארצית חלשה – הדבר מוקרן במישרין על הזירה המקומית.
הרב שמעון דיוויס מקרית גת הבהיר כי לא צריך היום להתאמץ לשכנע מצביעים חרדיים לחזק את יהדות התורה. "אני לא חושב שצריך להתאמץ לשכנע היום יהודי חרדי מדוע חשוב להצביע ליהדות התורה. כל כך הרבה סבלנו, וכעת הגיע שעת תיקון לטובת הילדים שלנו".
נציג בעלזא בהר יונה - נוף הגליל הרב אליעזר בק הוסיף: "חובה לקשר את כל הקהילות החסידיות בכל רחבי הארץ לאגודת ישראל כדי שירגישו חלק מאיתנו ולא רק בעיתות מערכות בחירות. רק כשכולנו נתלכד יחד כאיש אחד בלב אחד נוכל לנצח את המערכה ולקדש שם שמיים".
נציג חסידות ויז'ניץ בעפולה הרב יעקב זורגר אמר כי "המטרה שלנו היא כפולה. הראשונה, לחזק את אגודת ישראל הארצית, לצד הפגנת כוח חרדית לקראת הבחירות המקומיות בעוד שנה. כל אצבע לג' הארצית, תחזק גם את ההשפעה שלנו בפני ראש העיר".הכינוס נחתם בתחושת דריכות והיערכות חסרת תקדים לקראת הישורת האחרונה במערכה והפעילות ביום הבחירות כדי לוודא שכל נציג ונציג יביא 100 אחוזי הצבעה בקהילתו, לקדש שם שמיים ולשים סוף לשלטון הרשע.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה