המדריך היומי תוכנה לסריקת וירוסים עם Virus Total

  • פותח הנושא aeb
  • פורסם בתאריך

aeb

משתמש סופר מקצוען
מכירים את האתר הזה? VirusTotal - סורק חינמי לוירוסים, קבצים זדונים, ואתרי אינטרנט.
למי שלא - באתר הזה ניתן להעלות קבצים לסריקת וירוסים, הסריקה תהיה ע"י כ 70 מנועים שונים של אנטיוירוס, כך שאם אתם לא בטוחים בממצאי האנטיוירוס שלכם, הן שמא הוא מקל והן שמא הוא מתריע לחינם, תוכלו לסרוק אותו שם ולראות מה הממצאים שלו אצל עוד אנטיוירוסים. אגב, יש מגבלת גודל של 128 MB. ע"כ ידוע.

ישנו תוכנה קטנטנה בלתי ידועה שמאוד יכולה להקל על השימוש באתר הזה, התוכנה תאפשר לכם להעלות ולסרוק את הקבצים ישירות מסייר הקבצים ללא צורך לפתוח את הדפדפן ולנווט לקובץ.
איך משתמשים בה?
1.
לאחר ההתקנה יווצר קיצור דרך לתוכנה בשולחן העבודה, ניתן לגרור קובץ לקיצור דרך הנ"ל והתוכנה תעלה אותו ותפתח את הדפדפן עם התוצאות. 2. אם תסמנו בשעת ההתקנה context menu, התוכנה תתווסף לתפריט של לחצן הימני ע"ג קובץ. 3. המלצתי - שלא לסמן את הנ"ל, (זה לא נוח שהתפריט הזה -שאצל הרבה- אינו קצר יתארך עוד), אלא לאחר ההתקנה להוסיף את התוכנה לתפריט של 'שלח אל' (send to).
כיצד מוסיפים פריטים לתפריט של 'שלח אל'?
לחצו על מקש הווינדוס במקלדת (סמל החלונות) + מקש R והכניסו את הכיתוב 'shell:sendto' ואנטר, (ניתן גם לכתוב את זה בסייר בשורת הכתובת ואנטר), כעת הוסיפו לתיקייה את קיצור דרך לתוכנות שברצונכם להוסיף לתפריט, ניתן להעתיק אותם משולחן העבודה ולהדביק. אגב, זה ישנה את התפריט רק למשתמש הנוכחי.
 

קבצים מצורפים

  • vtuploader2.2.zip
    KB 118.4 · צפיות: 15
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה