תואר ראשון השנה שנה אחרונה????

bekki

משתמש מקצוען
נכתב ע"י nechamizak;n5002887:
לדעתי את טועה בפסקה השניה, והמסלולים אצל חוי ארנפלד במכללת לוינסקי, וגם בקריה האקדמית אונו הם כן מקוצרים לבעלות תעודה של בכיר או BA אקוויולנטי. אני חושבת שבאזור המרכז יש גם מסלול כזה במכללת תלפיות, ובשנים קודמות נפתחו מסלולים כאלו לחרדיות במכללות להוראה ברחבי הארץ (בית ברל, סמינר הקיבוצים, אחווה ועוד). ככל הידוע לי המסלול בנוות ישראל הוא מהקלים והמהירים (ואולי גם בבית וגן, לא יודעת להשוות).

אגב, המרכז להכשרה מקצועית זה לימודי תעודה, ולא תואר. בקי, אולי התכוונת למבח"ר?

כן, נחמי. טעיתי..
 

לילי 1

משתמש מקצוען

נכתב ע"י אידאה;n5003200:
מניסיון לא נכון. הלימודים השנה ממש לא קלים. בוודאי שלא ברמה נמוכה!!! המבחנים ממש מורכבים. לא מעקמים ולא כלום. בדיוק לפי הדרישות.
נמוך או גבוה, תלוי ברף ובציפיות.
אני עשיתי בדרך הארוכה. זה פשוט לא אותו דבר.

 

ממני

משתמש צעיר



אולי זכותכם אני ילמד שנה הבאה....
  • כנראה שיש לי מהשנה 4 שנות וותק. איך אני בודקת?
  • אולי שווה לי לחכות שנתים לגיל 30 ואז לילמוד?
  • סתם מענין הBA נחשב גם בחו"ל?
תודה לכל העונות!!![/QUOTE]

אני לא מוצאת את הדף שבו הם רשמו כמה שנם מאז הבכיר צריך כדי שיכירו בשעות של הסמינר הכי טוב שתתקשרי אליהם מחר בבוקר הם יענו לך על כל השאלות.

משנה לשנה המל"ג מקשים את התואר לכן לפי דעתי כן כדאי לך לעשות שנה הבאה ולהתפלל שיבטלו את הבגרויות. לדוגמא שנה שעברה הספיק מבחן באנגלית ברמה נמוכה כדי לקבל פטור והשנה צריך לעשות מבחן אמיר"ם שהוא הרבה יותר קשה.
וכן לפי מה שאומרים החל משנה הבאה זה 4 שנים עד שמגיעים לתואר, יותר פשוט להשלים בגרויות מאשר ללמוד 4 שנים.

לגבי חו"ל אין לי מושג
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה