תאום מס - בכל הכנסה?

הנושא בפורום 'פורום דין וחשבון' פורסם ע"י My name, ‏26/11/18.

  1. My name

    My name משתמש חדש

    הצטרף:
    ‏6/5/18
    הודעות:
    20
    תודות :
    12
    נקודות:
    4
    באיזה רמת הכנסה צריך לעשות תאום מס?
    אם עובדים בשני עבודות שכל אחת לא עולה על ה-2000 יש צורך בתאום מס?
    חייבים לציין בשני טפסי ה101 על הכנסה נוספת?
    מה הכללים בזה? ומה עלולים להרויח / להפסיד מלדווח / לא לדווח?
     
  2. CPA

    CPA משתמש פעיל

    הצטרף:
    ‏19/2/14
    הודעות:
    99
    תודות :
    116
    נקודות:
    39
    חייב למלא טופס 101 בתחילת עבודה/שנה אזרחית. במילוי טופס 101 של המעביד הנוסף מציינים שעובדים בעוד מקום ואז המעביד מחוייב לנכות מס בשיעור מקסימלי אלא אם מגישים לו אישור תאום מס. אין נפקא מינא להכנסות.
    מילוי טופס 101 יהיה לכל מעביד בהתאם כאשר באחד מהם יצויין כי הוא מעביד עיקרי.
    למעשה טופס 101 הוא אישור מס.
     
  3. A052

    A052 משתמש סופר מקצוען

    הצטרף:
    ‏20/1/15
    הודעות:
    1,270
    תודות :
    1,100
    נקודות:
    124
    אכן חייבים לדווח, אבל (לא לוקח אחריות) אם באמת ההכנסות כולם לא יעברו את סף המס לא צריכים לדווח למעבידים על העבודה הנוספת, ולא יקרה כלום.
     
  4. מיקץ

    מיקץ משתמש רשום

    הצטרף:
    ‏28/10/16
    הודעות:
    51
    תודות :
    45
    נקודות:
    19
    גם אם לא עובר את סף המס צריך לדווח על תיאום מס
     
    פילפלית אוהב/ת את זה.