שני מחשבים וכבל רשת...

Cohen_Amir

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
איך אני מחבר ביניהם?
אפשר גם עם כבל יו.אס.בי???
 

Sagi

משתמש רשום
1. האופציה הזולה:
תצטרך מחשב אחד שיעבוד כביכול כ-"סרבר" ומחשב נוסף כ-"מארח".
ב-"סרבר" תצטרך 2 כרטיסי רשת, אחד שיתחבר למודם אינטרנט, והשני שיתחבר למחשב ה-"מארח. לאחר מכן, יש אשף יצירת רשת ב-Windows XP ב-"שכנים ברשת", הפעולה היא פשוטה וקלה להפעלה.

2. האופציה היקרה:
חיבור 2 המחשבים ויותר, ע"י נתב/סוייץ/אהב.
המשמעות של זה, שהתפעול יהיה אמין, חזק וטוב יותר ומבלי להיות תלוי באף מחשב "סרבר" או "מארח". לשם כך, תזדקק לראוטר + סוויץ/אהב.
תפקיד הראוטר, לנתב את 2 המחשבים ויותר, ולחבר אותם לאינטרנט מבלי להיות תלוי בחייגן כלשהו. כך שהאינטרנט יעבוד כל הזמן, גם אם אחד המחשבים מכובים. במידה וקנית נתב, יש לוודא שיש לו יותר מ-2 פורטים, וכך תוכל לחבר את 2 המחשבים ישירות לנתב (ראוטר) ולא תזדקק לסוויץ/אהב. במידה וכבר יש לך ראוטר או שקנית ואין לו יותר מפורט אחד, אז יש לקנות סוויץ בין 4 ל-8 פורטים, המחיר זהה מאוד.
במידה וקנית סוויץ, מהסוויץ לנתב יש לחבר עם כבל מוצלב, ובכל השאר כבלי רשת רגילים. לאחר החיבור יש להגדיר הגדרות רשת, אך זה בהמשך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  38  פעמים

לוח מודעות

למעלה