בקשת תפילה שמעון רפאל בן רינה אפרת - נפצע קשה בתאונת דרכים - בד"ה

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
רפואה שלימה!! ברחמים גדולים!!
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
מתפלל . מסופר על גנרל אחד שהלך פעם לפוש בחוף הים, וראה ילד קטן שמרים כוכבי ים שנסחפו לחוף הים, וזורק אותם בחזרה אל המים. ניגש אליו הגנראל ושאל אותו: "מה אתה עושה"? הילד הביט בו בתימהון והשיב לו: "כלום אינך רואה מה אני עושה"? אני מרים את כוכבי הים שנזרקו לחוף, וזורק אותם בחזרה אל המים, מקום חיותם". הגנראל גיחך ואמר: כן את זה אני רואה, אבל ילד, אתה לא יכול להציל את העולם! קבע בפסקנות והוסיף: תראה ילד, אם תלך לאורך החוף תצליח לגמוע אולי קילומטר, וגם אז עדיין יש מליוני צדפים זרוקים על חופי הים בעולם המלאים בהם, ולא תצליח להציל את אוכלוסיית כוכבי הים, ולא תצליח להשפיע על החיים שלהם”! הילד שוב הרים כוכב ים בידו ואמר: "מה אתה סח"? והשליך את הכוכב בכל כוחו כעשרים מטר לעומק הים: הנה אתה רואה, אמר, על החיים של הכוכב הזה, כן הצלחתי להשפיע"! רשימת החולים ארוכה ,אבל....
 

avinewborn

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
יוצרי ai
רפו"ש
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה