שליחת מיילים דרך חברות דיוור

אילנית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עם מי כדאי לעבוד?
למי יש מחירים טובים?
הדרכות?
שירות?
אשמח שתשתפו מנסיונכם
תודה
 

אילנית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
כאילו אף אחד פה לא שולח מייל ברשימות תפוצה עם רב מסר וכו'?
 

מנדי שלום

משתמש פעיל
נכתב ע"י אילנית;1759608:
כאילו אף אחד פה לא שולח מייל ברשימות תפוצה עם רב מסר וכו'?

רוב הניוזלטר והדיוור שאני מקבל זה ברב מסר,
אז אולי זה הכי כדאי
 

הכל ורוד

משתמש צעיר
פרסום וקופי
יש את INWIZE
מקסימים,
מערכת מעוצבת מאוד יפה, הרבה תבניות מוכנות וידידותית מאוד
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני משתמשת ב-VIPLUS ומרוצה
רב-מסר הכי ותיקים (הבעלים רוני הורביץ הוא זה שהביא את שיטת הדיוור הזו לארץ)
אבל (קצת) יקרים יותר
היתרון של וי איי פלוס שאת יכולה לפתוח חשבון חינם, לבדוק אם את מסתדרת עם הממשק, להבין איך זה עובד וכו', לבנות דף נחיתה ולראות שהכל ברור לך ואפילו לקבל תמיכה - ורק אז להתחיל לשלם
אם תירשמי דרך הקישור שלי אקבל מהם הטבה
http://www.viplus.co.il/ariels/

בהצלחה!
 

אילנית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
בגדול - האם אתם ממליצים על שיטת הדיוור הזו לקהל יעד חרדי? כשהדגש הוא על חרדי.
ממה שבררתי עלה כי (אין לי נתונים מדוייקים) במגזר החרדי דיוור ישיר במייל לא עובד. וזה גם מוכח מחקרית. אלא שאף פעם לא ראיתי את המחקרים האלו.
יש חומר על כך?
מחקרים?
תובנות?

אשמח שתשתפו!
 

יעל ברג

משתמש מקצוען
*) איזה חרדי? גרפיקאים חרדים? מורות חרדיות? בקהל החרדי כדי שזה יהיה רלוונטי צריך אנשים שזמינים למייל ביום-יום, ובקרב אנ"ש זה אומר - שעובדים דרך המייל.

*) מה את שולחת? מידע? פרסומות? אם תשלחי משהו עם תועלת (כגון קופונים) יהיה לזה יותר סיכוי.

*) למה דווקא במייל? יכול להיות שלפלח הזה יש דרכים יותר טבות מאשר מייל. הן לאנ"ש והן בכלל. חלקן אפילו חינמיות אבל בשביל זה צריך לדעת על מה מדובר. כי לא דומה לשווק ספר ללשווק חנות נעליים.

*) לרוב- שיווק במייל הוא טוב רק כשהוא מאד ייעודי (כלומר כשיש לך קבוצה שכבר מתעניינת בנושא, ולא מקבץ אנשים אקראיים) וכשנושא הפרסום הוא גלובלי למדי (אם אני מפרסמת את חנות הנעליים שלי אשר בבית שמש ושולחת מייל למישהו שגר בדימונה- ספק אם זה יעיל, אבל אם אני מפרסמת את הספר שלי - מן הסתם יש חנויות ספרים גם בדימונה, או את ההרצאות שלי ויש בכוונתי להגיע גם לדימונה) לבנות רשימת תפוצה טובה וייעודית זו עבודה לא קלה ולא בטוח שכדאית כי יש דרכים טובות יותר להגיע לקהל ייעודי (אבל בשביל לגבש את הדרך הכי טובה צריך כאמור לדעת על מה מדובר).

בגדול, בשיווק, צריך לזכור שאם תעשה את מה שכולם עושים- תגיע לאן שכולם מגיעים (כלומר- תדשדש)... אם אתה רוצה להגיע יותר גבוה אתה צריך לעבוד גם שונה (כמובן - מבלי לזלזל חלילה בשיווק הרגיל או לוותר עליו, אלא במקביל לו).
 

אילנית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י יעל ברג;1765744:
*) איזה חרדי? גרפיקאים חרדים? מורות חרדיות? בקהל החרדי כדי שזה יהיה רלוונטי צריך אנשים שזמינים למייל ביום-יום, ובקרב אנ"ש זה אומר - שעובדים דרך המייל.

*) מה את שולחת? מידע? פרסומות? אם תשלחי משהו עם תועלת (כגון קופונים) יהיה לזה יותר סיכוי.

*) למה דווקא במייל? יכול להיות שלפלח הזה יש דרכים יותר טבות מאשר מייל. הן לאנ"ש והן בכלל. חלקן אפילו חינמיות אבל בשביל זה צריך לדעת על מה מדובר. כי לא דומה לשווק ספר ללשווק חנות נעליים.

*) לרוב- שיווק במייל הוא טוב רק כשהוא מאד ייעודי (כלומר כשיש לך קבוצה שכבר מתעניינת בנושא, ולא מקבץ אנשים אקראיים) וכשנושא הפרסום הוא גלובלי למדי (אם אני מפרסמת את חנות הנעליים שלי אשר בבית שמש ושולחת מייל למישהו שגר בדימונה- ספק אם זה יעיל, אבל אם אני מפרסמת את הספר שלי - מן הסתם יש חנויות ספרים גם בדימונה, או את ההרצאות שלי ויש בכוונתי להגיע גם לדימונה) לבנות רשימת תפוצה טובה וייעודית זו עבודה לא קלה ולא בטוח שכדאית כי יש דרכים טובות יותר להגיע לקהל ייעודי (אבל בשביל לגבש את הדרך הכי טובה צריך כאמור לדעת על מה מדובר).

בגדול, בשיווק, צריך לזכור שאם תעשה את מה שכולם עושים- תגיע לאן שכולם מגיעים (כלומר- תדשדש)... אם אתה רוצה להגיע יותר גבוה אתה צריך לעבוד גם שונה (כמובן - מבלי לזלזל חלילה בשיווק הרגיל או לוותר עליו, אלא במקביל לו).


כמה נסיון יש לך עם דיוור במייל?

וברור שהכוונה לחרדים שעובדים עם מייל.
 

יעל ברג

משתמש מקצוען
ניסיתי פעם להפיץ משהו במייל וזה ממש צלע, אז עשיתי שיווק אחר וב"ה הלך לי מעולה. האם זה נקרא ניסיון? לא ממש... בכ"א חיפשת תובנות והואיל ויש לי הרבה תובנות בשיווק אז ---
לדעתי זה נחמד רק בתור תוספת ורק אם העלויות שלה מתאימות לך.
האם קהל היעד הוא חרדים עם מייל? (למשל את מספקת דיו למחשב, או שירות סינון אתרים וכד') או שקהל היעד זה חרדים באופן כללי שאז את הוולכת רק לפלח מסוים מאד ומפספסת את הרוב?
מלבד השאלה הנ"ל שהיא הכי חשובה, תנסי לברר:
לכמה חרדים יש מייל?
כמה מהכתובות אמיתיות ולא פיקטיביות? אימתת את זה?
כמה מהם יפתחו את המייל ש-ל-ך?
כמה מהם יקדישו לו יותר משתי שניות?

יש למייל את יתרונותיו אבל יש לו גם חיסרון- אם זה לא מעניין אותך אתה מעיף את זה באותו רגע לא כמו עיתון שזה נשאר בבית כמה ימים וחשוף לכמה זוגות עיניים. המייל, לרוב, חשווף רק למשתמש ולא גם לילדים/לבעל וכד'. בעלי למשל הרבה םעמים משתמש במייל שלי אבל דברים שאותי לא מעניינים אני מיד זורקת ואז הוא לא נחשף אליהם. ייתכן מאד שהוא ייכנס
למייל שלי ויראה איזשהו 'ספאם' שהוא יהיה בטוח שלא מעניין אותי - ויעיף את זה...
יש למייל את יתרונותיו, שבעיני הם לא רבים.
לדעתי היתרון המרכזי שלו זה אם יש לך רשימת תפוצה שאת יודעת בברור שזה מעניין אותם.
אם למשל יש לך מכירה לבגדי ילדים בירושלים ויש לך רשימת תפוצה של אימהות בירושלים
אז ניחא, אבל אם תעשי שיתוף פעולה עם חנות גדולה שממילא מפרסמת בדיוור ישיר לכל ירושלים - תרוויחי יותר וייתכן שתשלמי פחות.
אני לא שוללת את הדיוור במייל בכל מכל כל אבל בתור מי שעכשיו מגבשת כללים מקוריים לשיווק אפקטיבי באמת - זה נראה לי פחות כדאי מדברים אחרים.
בכ"א כל עוד לא יודעים מה המוצר שלך - קשה לעשות הערכות.
ואם זה לא לצורך כתבה או משהו כזה אלא למוצר ממשי - את מוזמנת לפנות אלי...
 

ruchama135

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני השתמשתי לארגון מסוים ברב מסר
ורואים מיד כמה ראו / כמה פתחו.

אם כי אצלי מייל שמגיע מרב מסר נכנס ישר לדואר זבל ובטוחה שלעוד הרבה.
 

שוקי דיין

שוקי דיין - פונטשוק
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
D I G I T A L
ברצוני להוסיף כמה טיפים ברוח קודמיי

1. מיקוד- תבנו רשימת דיוור ממוקדת ומדוייקת
שתפנה ללקוחות שמתעניינים מאופי הצרכים שלהם וממעמדם המגדרי במוצר שלך.

2. ערך מוסף- תנו ערך בחינם ללקוחות שלכם ערך ששוה כסף, לדוג' מאמר לשימוש יעיל במוצר
איך למקסם אותו, וטיפים רלוונטים, אך גם סוג של תלוש הנחה יכול להיות רלוונטי.

3. תוכן מעניין- הכניסו תוכן מעניין ורלוונטי ללקוחותכם שיגרום להם לזרוק עין על המייל ולהתעכב עליו.

4. קצר וקולע- הקטינו בטקסט, טקסט קצר, קריא, וברור. שלבו ויזואל גדול הוא שוה 1000 מילים!

5. קי'צ- תנו לללקוחותיכם סיבה מספיק טובה לקנות דווקא ממכם
 

אילנית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
נכתב ע"י יעל ברג;1766048:
ניסיתי פעם להפיץ משהו במייל וזה ממש צלע, אז עשיתי שיווק אחר וב"ה הלך לי מעולה. האם זה נקרא ניסיון? לא ממש... בכ"א חיפשת תובנות והואיל ויש לי הרבה תובנות בשיווק אז ---

יש לי עוד אמצעים שיווקיים אחרים. אבל אני רוצה לפתח הלאה את ערוצי השיווק. ולהגיע לקהלי יעד חרדיים שמשתמשים וצורכים תקשורת אלקטרונית. האם יש בכלל כאלו?


ומהו שיווק האחר? אפשר לשאול?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה