התייעצות שכן רע

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
תודה רבה לכל העונים. הצעתי להם להתלונן במשטרה ואמרו לי שגם השוטר פעם אמר להם את זה, רק שהם חוששים שהוא יתנקם בהם כי הם אמרו לו פעם שהם יתלוננו עליו. כדאי באמת לעשות את זה? שוב תודה רבה זה ממש חסד גדול

זה לא אנשים שמחפשים להגיב וכו' מחפשים רק לא לחיות בפחד..
לעצם הענין יש מה לחשוש להתלונן עליו?

חסרים המון פרטים, מה יחסו עם שאר השכנים, מה התלונות שהוא מתלונן עליהם, האם הם ניסו להתקין מצלמות כדי שלא יתפור להם תיקים.

באופן כללי יש בהחלט למה לחשוש, חייבים לדעת אם האיש רק יודע לצעוק, או שיש לו חברים מפוקפקים מאפיונרים, כי תלונה במשטרה זה שום כלום - היא חוקרת אותו וסוגרת את התיק מחוסר עניין לציבור, נכון - יש אנשים שיודעים לנבוח אבל ברגע שפוגשים חוקר משטרה הם מקפלים את הזנב ולא תשמעו מהם יותר.
אבל
יש אנשים שמכירים את תחנת המשטרה בעל פה, והם מיד יחפשו לנקום, ויש להם גם חברים ש"מוכרים כבר למשטרה" ואז מהיום והלאה הוא יכול להרוס להם את החיים שיפחדו אח''כ פי 2, ואם חלילה הוא יחליט לנקום המשטרה לא תספיק לבוא בשעת מעשה אלא רק אחרי מעשה, ו"יש שליח לדבר עבירה".

צו הרחקה, הלוואי, זה אולי אחרי שתתעדו אלימות פיזית רצינית.

לכן בפרט אם מדובר באנשים עדינים שזה משפיע עליהם מאוד, שיעברו דירה בכל מחיר, אם אין להם אפשרות שיפנו לרב השכונה לקבלת עזרה כספית.
 
נערך לאחרונה ב:

חני גרינשטיין

משתמש סופר מקצוען
גם לנו היתה שכנה כזו.
כל פעם שתינוק בכה בלילה יותר משלוש דקות, היא הזמינה משטרה.
בפעם השלישית, כשהשוטר נכנס לחדר וראה ארבעה ילדים ישנים בשלווה, הוא אמר לנו -
תקדימו אותה. לכו תגישו תלונה במשטרה על הטרדה. כך תרוויחו שבפעם הבאה שהיא תתקשר להזמין משטרה הם יבואו אליה ולא אליכם.
ברוך ה' אחרי כחודש היא עברה דירה.
 

עולם הפוך

משתמש פעיל
מצלמות אבטחה במעגל סגור
גלויות להרתעה ונסתרות במקרה וייגע במצלמות ויזיק שיהיה מתועד
מומלץ שגם יקליט
כמובן צריך לבדוק חוקי איך מותר בחדר המדרגות
 

תורת עולם

משתמש פעיל
יש סיפור עם אחד גדול שלפני השואה כשהיה חוזר מהתפילה בנץ היה עובר איזה גוי עם כלב ענק הליכת בוקר ובכל יום הרב איחלו בוקר טוב והגוי לא ענה לו וככה זה נמשך המון זמן כשהתחיל השואה והרב הזה הגיע לאחד מהפרשת דרכים ניגש אליו אחד המפקדים ולקחו הצידה ואמר לו שהוא נשאר בחיים ושהוא ידאג לו מהיום ושאלו אם הוא מכיר אותו ואז גילה לו שהוא הגוי שבירך אותו כל בוקר בברכת צפרא טבא
 

כפריה

משתמש מקצוען
סגולה במשפחתי מדורי דורות לשכנים חילוניים ואפילו גוי אחד...
להגיש בליל שבת מגש עם וופלים/ממתקים/עוגות ו"אמא מסרה שבת שלום",
כמה פעמים ככה והיחס משתנה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה