דרוש מידע שכונת בר אילן בית שמש, יש מקום לחרדים???

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני מתעניין על שכונת בר אילן בבית שמש ורוצה לדעת האם השכונה ראויה למגורי חרדים? מחד יש מאות משפחות מנגד אין שירותים בסיסיים לפחות זה הרושם מי יודע? למי להאמין שלחו לי הסכם של העירייה עם הליכוד שלא לתת הקצאות לחרדים בבר אילן ושאר מתחרדים, ומנגד שלחו לי ציטוט מעיתון חדש שמונטג מנסה לעזור לשכונה ואבוטבול מכנס גורמי מקצוע, בקיצור למה להאמין???

ציטוט מעיתון חדש
"מצוקת בר אילן
חבר המועצה משה מונטג ניצל את ההזדמנות של עיסוק בהקצאות והעלה את מצוקת המשפחות בשכונת בר אילן ואמר "לא משנה מהיכן משפחות אלו אם ממזרח אירופה או מאתיופיה הגיעו לשכונה הזאת מאות משפחות אין להם כיתות ואין להם גנים וצריך לדאוג להם.
מונטג הוסיף לא מדובר בנושא חדש אבל עכשיו שאנו מתקרבים לבחירות לחברי העירייה אסור לעסוק בעניין וצריך שהצוות המקצועי של העירייה יעסוק בעניין מנכ"ל העייריה, היועץ המשפטי. עכשיו אין תירוצים עכשיו המושכות בידים שלהם ואנו ממתינים לראות כיצד הם פועלים ודואגים לילדי השכונה".
"למה חרדים נכנסים בכלל לשכונה הזאת, מי ביקש מהם לרכוש דירות בבר אילן?" שאל אחד מחברי האופוזיציה "שלא יכנסו לשכונה הזאת ולא יבקשו מוסדות חינוך בשכונה שלהם", הוסיף נציג האופוזיציה.
"אני לא יודע מה זה שכונה שלהם, זו שכונה בבית שמש יש שם משפחות רבות וצריך לדאוג להם. הילדים הם ילדים בכל שכונה ואסור להכניס את הנושא של חרדים - חילונים לסיפור הזה חתם מונטג את בקשתו.
"אכן הדברים ידועים ובעירייה עסקו בכך רבות" השיב ראש העיר, "מגיע לילדים האלו הכל, ולכך כבר בימים הקרובים נכנס את כל גורמי המקצוע לבדוק כיצד ניתן למצוא פתרונות לילדים אלו".

הסכם קואליציוני עם הליכוד
upload_2018-7-26_12-31-23.png
 

שלמה המ

משתמש חדש
שכונה מהמהמת נפלאה!!!
כיף לגור בה
מרגישים כמו משפחה ממש קהילה לתפארת
ולגבי ההקצאות בעז"ה אחרי הבחירות יהיה הכללל
ולבינתיים יש את כל מה שצריכים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה