כללי שיתוף - קמפיין חדש, כיף גדול :)

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
בלי להתייחס לקופי וכו'
הקומפוזיציה לא ממש מסודרת, לי זה נראה בלגן גדול.
אין סימטריה בין המלל בצד ימין לבין הלוגו
הבועות הצבעוניות תופסות את העין ומטשטשות את הדמותג ואת הלוגו
המיקום השולי של ה"יותר טוב מסילוניות" היה בסדר, אם לא היה מתנגש עם הFDA וכו'
המלצה שלי: להוריד את הבועות בכלל
קלוז אפ לדמותג
הורדת הסילוניות או איך שלא קוראים לזה (איך באמת?) לאיזור מרכז המודעה.
ליישר את הטקסט עם הלוגו, ולעבד קצת את האייקונים - לא ממש מבינים אותם.
זאת התחושה שלי..
 

בראש מילה

משתמש סופר מקצוען
גם לטעמי, המודעה לא מספיק ברורה.
אהבתי מאד את הרעיון של "במחיר סתימה וחצי", שבאמת (בפועל! :)) משכנע אותי להתקשר מחר בבוקר ולהזמין את המוצר. אבל לא הייתי מבינה בשום אותן על מה מדובר, אם לא שאני מכירה את המוצר ואם לא שהתעמקתי באותיות הקטנות.
התמונה של המוצר לא מספיק גדולה, לא מספיק ברורה, ואפילו עם תיקון - לא בטוח שהיתה מספיקה, כי המוצר לא עד כדי כך מוכר, ומי ששמע על המוצר, ולא התנסה בו, כמוני למשל, לא יזהה אותו מהתמונה.
עוד יותר מפריע לי הדמותג - ומחילה מאיריס אוגלי, שמעבודותיה אני מתפעלת כאן כל פעם מחדש. היצור הזה אומנם מושך, מעניין ומעלה חיוך, אבל הוא לא מזכיר בצורה שלו את המוצר! הוא לא גורם לי להבין במה מדובר, ובמבט ראשון, לפני שהתעמקתי במודעה, התלבטתי אם מדובר במברשת שיניים חדישה, או במשחת שיניים מורכבת (הפסים בחלק התחתון...). אפילו עצם ההקשר לשיניים לעשה אצלי רק בזכות הכותרת "במחיר סתימה וחצי".
מכיוון שהדמותג לא מספיק דומה למוצר, ומכיוון שהמוצר לא מספיק מוכר, הדמותג במודעה הזו תופס שטח גדול מידי של המודעה. הוא מושך את העין, מה שאמור להיות דבר טוב, אבל בפועל הוא לא כ"כ, כי הוא מונע מהעין לתפוס את המוצר עצמו, מה שאולי היה עוזר אם היה נתפס במבט ראשון. אבל במבט ראשון תופסים דמות מקסימה אך לא ברורה, ובמבט שני תופסים מוצר שלא כ"כ ברור מה הוא, במיוחד אחרי שהדמות בלבלה אותי...
זו החוויה שאני עברתי מהצפייה במודעה. כאשר הבנתי - חיכתי, כי הרעיון מקסים ומושך. אבל לטעמי יש מה לשפר בביצוע.
 

שמואל בזנסון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני יכול לנחש מה היה במקום הדמותג במדיה לא חרדית. אחרי מחשבה אני חושב שכל מה שחסר כאן זה שהדמותג יחזיק את התכשיר ביד, באותה צורה שמחזיקים מברשת שיניים וכמובן שיחזיק את זה קרוב לשיניים. וחסל סידור פסח.
 

sarit_f

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
נכתב ע"י קברניט;1027475:
תגובה לא מכובדת, בוודאי שלא מפותחת האשכול שפירסמה את המודעה תחת הכותרת 'דיון' שמזמינה לכאורה את דעות הגולשים בפורום.
אם חפצה פותחת האשכול רק במחמאות ובמחיאות כפיים, תציין נא זאת בפירוש בהודעת הפתיחה.
תגובה כמו 'מי שלא הבין מיד, לא נורא, שיקרא את האותיות הקטנות', לאחר תגובות רבות של גולשים תמימים שמעידים שהתקשו להבין על מה מדובר במודעה, לא נשמעת טוב.

אתם לא הבנתם אותי
אני תמיד מקבלת ביקורת.
ותמיד כשאני מעלה עבודה לכאן אני לוקחת בחשבון שיהיו גם תגובות שליליות
אני יודעת את איזה תגובות לסנן ואת איזה לקבל. ואני מקבלת

אבל כשזה כבר הפך להתלהמות כלפי הקופירייטרים שכתבו על הפלנרית שהיא מקצועית ויודעת מה היא עושה ונהיה פה סוג של תגובות לא נעימות. שלא קשורות לעצם הרעיון, ביקשתי להפסיק את זה. זה הכל.

את ההערות הטובות ניקח לתשומת ליבנו. ותודה על הפירגונים.
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עבודה יפהפיה כמו תמיד!
אני לא התחברתי לדמותג בגלל העין האחת,
ונראה לי שבציבור החרדי פחות מכירים יצורים כאלו.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מודעה באמת יפה ומסקרנת,
וגם אני בכמה רגעים הראשונים לא הבנתי מזה,
זה היה נשמע מסקרן במחיר סתימה וחצי,
את האותיות הקטנות לא היה לי כח לקרוא, בסוף הגעתי לסלוגן וגיליתי מזה.
המוצר שמצולם בצד, נותן תחושה של צילום אווירה כזה שקשור לשיניים, אף אחד לא סיפר לי שזה המוצר.
ובאמת די קשה להבין מה המוצר, צריך לחפור.
את האמת חשבתי שרק אני הטיפשה שלא מבינה, אבל אחרי זה ראיתי עוד תגובות...
אז כנראה שיש כאן איזה בעיה קטנה שניתן לסדר אותה בקלות.
סה"כ זה לטובתך ולטובת הלקוח שלך.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נקודה נוספת,
אם את אומרת שיש מתחרה רציני למוצר, והמוצר שלך הרבה יותר טוב
היה כדאי לשים את הדגש על זה, ופחות על המחיר...
נגיד, "עד היום ירד לכם דם בכל שטיפת פה, מהיום תשאירו את הדם לפצעים באמת..."
כמובן שצריך תמצות ועיבוד וכו,
אבל יותר בכיון הזה, כי אם יש לך מוצר יותר טוב מהמתרה צריך להיות ברור למה זה יותר טוב.
נכון ששמת אייקונים מאוד יפים, אבל אייקונים עם כל הכבוד הם לא המסר והדבר העיקרי במודעה.
ומצד שני מחיר - זה תמיד דבר שיסתכלו עליו, על אייקונים פחות. (בעיקר מעצבים אוהבים אותם..)
בקיצור, לפי מה שאני אומרת צריך לשנו את כל המודעה... לא לזה התכוונתי :)
אולי יעזור לפעם הבאה, כי המודעות שלך מדהימות אחת אחת!
בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה