כללי שיתוף נוסף מתהליך מיתוג > יש גם מתנה!

s_katz

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
משתפת אתכם בתהליך מיתוג.
כמובן שדרך המייל זה משתלם הרבה יותר-כאן אני חייבת לקצץ הוא לא נותן להעלות תמונות בלי הגבלה.
אז מי שרוצה לקבל הלאה ולקבל הצצות מידי פעם לדברים חמים אצלנו בסטודיו מוזמן: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תהנו!

Blueberry design ,אדריכלות ועיצוב פנים, בלוברי הוא סטודיו הנותן מענה ליזמים קבלנים ופרטיים- לעיצוב הבית-המשרד-והחלל באופן מורחב הכולל עיצוב יצירתי, הגשה לרשויות וכן את כל המכלול של עיצוב חוץ ופנים. מכאן יכול הלקוח להיות בטוח שיקבל שירות מושלם ללא דאגות וללא עול. בבלוברי ידאגו להכל... השירות ניתן בארה"ב - מיקום העסק.

מתוך כך הגענו לנקודות אפיון מרכזיות: יצירתיות ובטחון מוחלט מכל הבחינות.

אופציה ראשונה
logo1-N.gif
אלמנט- האות D מקבלת הצללה ויוצרת את האות B הזוית באה לתת ביוטי לכל עולם התכנון והבניה, אור צל ופרספקטיבה. האלמנט בכלליותו מבטא יצרתיות.

פונט GreyscaleBasic- פונט נעים עם פינות מעוגלות נותן תחושה נעימה וקשובה בסיס רחב ע"מ לחזק את תחושהת הביטחון של הלקוח במוצר.

צבעוניות - אדום-בורדו, צבע עז, פורץ ועיצובי בשילוב האפור שמאזן ולוקח את הלוגו למקום של מקצעיות ועולם התכנון והעיצוב.

ומכאן, להדמיות.
כך קל יותר לראות איך הדברים מיושמים בשטח.
Shlomo Drazin logo presentation 20185.jpg Shlomo Drazin logo presentation 20187.jpg
אופציה שניה
logo2N.gif
אלמנט אותיות מרכזיות b ו- d בהרכבה ובחיבור חזק (!!) המורכבות מאלמנטים בסיסיים קו ועיגול סולידיים, כהשראה משרטוטי תכנון. הזרימה בין האותיות נעימה לעין- באה לשדר ללקוח את היכולת של לסמוך ולבטוח בשירותי הסטודיו שנותנים מענה מקיף לכל צרכי הלקוח. כמובן שהחיבור של האותיות מבטא על הדרך יצירתיות.

פונט Ostrich Sans- פונט בעל עובי קו אחיד גבוה וצר משדר יוקרה ונקיות הפינות המעוגלות גורמות לו להראות ידידותי.

צבעוניות - צהוב- צבע אופטימי וחברתי משדר אמון וחיבור, האפור לוקח לעולם האריכטקטורה.

ואלו הן הדמיות איך הלוגו 'משחק' בפועל:
Shlomo Drazin logo presentation 201815.jpg Shlomo Drazin logo presentation 201816.jpg
אופציה שלישית
logo3N.gif
אלמנט- המונח 'בלוברי' בחלוקה לשלוש, נותן משחק של חשיבה בסיסית. באלמנט ניתן לראות שהכל נכנס בחלל הנתון- מה שבעצם מעצב טוב חייב לעשות... המשכיות הקו שיוצא מהאותיות מבטא את השרטוט והתכנון

פונט - Kiona- סגנון נקי ומהוקצע משדר נקיות ודיוק.

צבעוניות - טורקיז צבע מורכב, מבטא את העיצוב ונותן איזכור ליצרתיות בשילוב אפור הלוקח ישר את המתבונן לעולם הארכיטקטורה.

וגם כאן אלו הן הדמיות איך הלוגו 'משחק' בפועל:
Shlomo Drazin logo presentation 201810.jpg Shlomo Drazin logo presentation 201811.jpg
סקרנים לדעת מה בחר שלמה מבלו ברי??
אז ככה,
הפעם אני נותנת לך לנסות לנחש ולהסביר איזה לוגו הוא הנבחר ולמה
ולשלוח אלי מייל עם מספר הלוגו הנבחר.

בין השולחים מייל תערך הגרלה על עיצוב של כרטיס ביקור משובח לעסק במתנה!

ובעז"ה בניוז הבא אשתף בכל התוצאות בל"נ.
 

קלרינט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
את אלופה!!!
מסכן הלקוח שצריך לבחור מ3 אופציות, שכל אחת מהן יותר טובה מהשניה ;)

לפי הבריף, אם מדובר באדריכל,
הייתי מהמרת על הראשון :)

הוא לוגו גאוני,
יציב ומדויק.

את השלישי גם מאד מאד אהבתי, עדכני עם טאצ' מיוחד
אבל הצבע והסגנון יותר לוקחים אותי לעיצוב פנים.
 

אריה ג.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אחרי שחיים בניסטי התבטא בעניין, חבל על כל מילה מיותרת. ואחרי ההקדמה הזאת, בכל זאת... לטעמי השני הכי קליט ומשדר מקצועיות. השלישי (מומלץ חיים) קצת מסורבל לטעמי וחסר לו את מוטיב הברירות (מלשון ברור). אני מוכרח לציין ששתי האופציות האחרונות מהממות...
 

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
אחרי שחיים בניסטי התבטא בעניין, חבל על כל מילה מיותרת. ואחרי ההקדמה הזאת, בכל זאת... לטעמי השני הכי קליט ומשדר מקצועיות. השלישי (מומלץ חיים) קצת מסורבל לטעמי וחסר לו את מוטיב הברירות (מלשון ברור). אני מוכרח לציין ששתי האופציות האחרונות מהממות...

אני פשוט חושב שהראשון נראה יותר מדי כמו D והצל שלה.
השני גם מעולה במבט נוסף, אולי הוא פחות טוב מהשלישי בעיניי בגלל שהחיבור בין האותיות קצת מתבקש ופחות משדר "יצירתיות", ערך מרכזי שהמותג מתאפיין בו.
מעבר לזה, יתרון נוסף לשלישי על פני האחרים הוא שהוא מעוצב בסגנון מאוד מודרני, לא שגרתי ומשדר עיצוב.

ולגבי הערתך הראשונה... כולם מוזמנים לחלוק עליי באופן חופשי, המילה שלי היא ממש לא האחרונה ויש כאן מעצבים מוכשרים בטירוף שיש להם את הטאצ' שלהם, כיוון המחשבה שלהם וההחלטות העיצוביות שלהם שהופכות אותם למיוחדים כל כך!
 
נערך לאחרונה ב:

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
אהבתי מאוד גם את השלישי,
אבל,
אם כבר דנים על זה,
אני באופו אישי נמנעת מלעצב לוגואים אופנתיים.
זה דבר שהציק לי בלוגו ה-3
חילוק מילה למס' שורות
זה טרנד שרץ עכשיו
אבל מי יודע מה יהיה איתו עוד 5 שנים....

מה דעתכם?
 

PUSH

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
וואו לוגויים אחד, אחד!
וההגשה מושלמת.
אני חושבת שהאחרון לוקח...
בהצלחה!
 

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
כולם מיוחדים, יצירתיים להחריד!
אישית הכי אהבתי את הראשון ולדעתי הלקוח בחר בזה.
כי מה שהכי חשוב בלוגו זה התחושה שהוא יוצר
וכאן למרות שה-B לא מספיק ברורה במבט ראשון רואים כאן עוצמה של עיצוב,
כמו דלת שנפתחת ומובילה אותך לעולם אדריכלות מקצועי בליגה.
מקשר מיד לתחום וזה מה שחשוב כאן.
(השניים הנוספים גם כן יפהפיים אבל פחות ממוקדים. יכולים להתאים לחנות אופנה או משקפיים)
 

אהרון בן עזרא

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נראה מעולה, לגבי האופציות, השני והשלישי מדהימים הראשון לא כל כך מובן , לדעתי השני הכי מודרני וקליט מבין השלושה, השלישי גם מצויין אבל הוא לא משקף את התחום של החברה, עבודה מדהימה !
 

אפרת 10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
השלישית לוקחת
אבל יש לי תחושה שהוא הלך על הראשונה...
 

GRAFI

משתמש מקצוען
וואו! לוגויים מקצועיים וברמה!!
בהחלט בחירה קשה
לענ"ד, הראשון והשלישי בתחרות,
השלישי - טרנדי, ומושלם עיצובית, אך פחות מתקשר לאדריכלות ועיצוב פנים.
הראשון - ממש משדר את המקצוע והערכים.
(אולי קצת שיפוץ בהטיה של הצל, או שימוש באות B חצויה יתן יותר דיוק)

לסיכום, מהמרת שבחר את הראשון?! מסקרן...

בהצלחה רבה!!!!
 

פינטל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
סקיצה 3, ברור!
לוגו בא לשדר ערכים, ולא לספר על מה שאנחנו מוכרים פיזית.
 

אקסלנט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לוגו בא לשדר ערכים, ולא לספר על מה שאנחנו מוכרים פיזית.
ודווקא בגלל זה לא הייתי בוחרת ב-3 כי הערכים שהוא משדר לי זה שבריריות ועדינות (עזבו את הרעיון הטרנדי שעומד מאחורי זה) אדריכל צריך לשדר חוזק ויציבות
 

s_katz

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
לוגואים מדהימים אחד אחד!
קשה להחליט..

הראשון, רעיון גאוני ממש!
ואני חושבת שבגלל שכתוב מתחת ללוגו את שם העסק מיד מבינים את רעיון הלוגו (הB וה D)

לגבי הלוגו השלישי
הוא מדהים ואופנתי ממש
רק שקשה לי לקרוא ולהבין איך קוראים לעסק. וזה מציק.
זה לא שיקול מסוים? או שאני היחידה שנתקלתי בבעיה של קריאות..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה