כללי שיתוף: מיתוג נוסף מבית פרסומתא, והפעם לחברת סחר בינלאומי

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הלוגו יצירתי ברמות קשות
האבלים-
1. מכיוון שמדובר במילה לא מובנת - לא כדאי שהיא תהיה כ"כ לא קריאה
(ואל תביא לי דוגמאות ממותגים ידועים, כי כאן זה מותג לא מוכר ולא ידוע)
בכלל- לוגו טייפ הולך בד"כ יותר קריא
2. השפה של הכרטיס ביקור, עפעס, נראה זול ולא כ"כ מאופין. בלי שום קשר לשפה של הלוגו. חבל.
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
...
 
נערך לאחרונה ב:

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אחרי כל הביקורת אנו עדיין לא יודעים במה הוא עוסק.
איפה יוצג.
גודל העסק.
מה פירוש המילה trave.
wave זה גל. travel זה לנסוע = לנסוע מעל הגלים.
להסיע דברים מעל הגלים = לייבא דברים מעבר לים?

למיטב הבנתי זה עסק לייבוא מוצרים,
איך בדיוק? - שאלה טובה.

... מחכה למענה מהמשרד...

נ.ב. לוגו עם הרבה פוטנצואל.

"קל לבקר חוץ את החולה"
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ה
ברצינות?
ממה שכתבת- כל החברות האלו ממותגות עם קאפס באות הראשונה
חוץ מלנובו שיש לה גרסה עם אות קטנה

וחוץ מזה, הגישה הזו היא הכי לא 2018
שנה שלימה שקאפס לגמרי באופנה
ויש בזה שימוש מעבר לנרחב
וגם התחילה "מיני אופנה"
של ערבוב קאפס באמצע משפטים, באופן אקראי


לישראלים הקאפס נראת מגושמת והם מעדיפים להמנע ממנה
הגישה המיושנת של "קאפס = אותיות שצועקות" עתידה לחלוף

חוץ מזה שזה ממש לא תקני
וכשהלקוח יהיה בסדר גודל של לנובו- נדבר...

בכ"א, הצלחות!
הרשימה היתה חלקית לחלוטין.
אמזון, אדידס, אייץ' פי ועוד מאות רבות.

עשיתי קצת מחקר על זה.
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ברצינות?
ממה שכתבת- כל החברות האלו ממותגות עם קאפס באות הראשונה
חוץ מלנובו שיש לה גרסה עם אות קטנה

וחוץ מזה, הגישה הזו היא הכי לא 2018
שנה שלימה שקאפס לגמרי באופנה
ויש בזה שימוש מעבר לנרחב
וגם התחילה "מיני אופנה"
של ערבוב קאפס באמצע משפטים, באופן אקראי


לישראלים הקאפס נראת מגושמת והם מעדיפים להמנע ממנה
הגישה המיושנת של "קאפס = אותיות שצועקות" עתידה לחלוף

חוץ מזה שזה ממש לא תקני
וכשהלקוח יהיה בסדר גודל של לנובו- נדבר...

בכ"א, הצלחות!

רק אניח את זה כאן
 

קבצים מצורפים

  • ABC.jpg
    ABC.jpg
    KB 5.8 · צפיות: 17
  • blue-logo.png
    blue-logo.png
    KB 9.8 · צפיות: 21
  • download.jpg
    download.jpg
    KB 7.6 · צפיות: 16
  • HP.png
    HP.png
    KB 4.2 · צפיות: 15
  • images.png
    images.png
    KB 4.9 · צפיות: 16
  • yuuhyr.png
    yuuhyr.png
    KB 3.1 · צפיות: 17
  • kbucu.png
    kbucu.png
    KB 4.9 · צפיות: 17
  • איביי.jpg
    איביי.jpg
    KB 5.8 · צפיות: 14
  • אמזון.png
    אמזון.png
    KB 4.8 · צפיות: 21
  • מסטרקארד.png
    מסטרקארד.png
    KB 3.9 · צפיות: 16

חיים בניסטי

מהמשתמשים המובילים!
המשתמש נחסם
העובדה שהלוגו לא מתחיל בקפיטל לא מהווה בעיה. אין הכרח להשתמש בקאפס בלוגו, בלי קשר לשנה בה אנחנו נמצאים. בלוגו, הדבר הכי חשוב הוא המסר שרוצים להעביר.
אם העובדה שאעצב את הלוגו באותיות 'קטנות' (Lower case) תגרום לו לשדר קלילות וחדשנות וזה מה שהמותג צריך לשדר - זה מה שנכון לעשות. אותו דבר הפוך עם אותיות 'גדולות' (Upper case), שמשדרות רשמיות, בטחון, אמינות, רצינות.
אני מצרף מקבץ קטן של מותגי ענק שאספתי עבורכם, שחוקי הקאפס לא חלים עליהם.

@EPaP - אודה ולא אבוש שבמשך תקופה ארוכה הייתי מתעקש על הנקודה הזו בדיוק כמוך. טענתי שזה לא מקצועי וזה פשוט נראה כמו טעות. עד שהתחלתי לעבוד עם לקוחות מחו"ל, ואז את מקבלת המון תובנות לגבי חוקים שהיית בטוחה שקיימים.

לגבי הלוגו - הצבעים מצוינים והרעיון מעולה (במידה והחברה רוצה לשדר חדשנות / צעירות / קלילות / זריזות / גמישות). מה שכן מפריע לי זה הקריאות של הלוגו - מאחר וחלק מהאותיות אינן ברורות - והזרימה שלו. הקו אמור להיות גמיש ואלסטי הרבה יותר. שימו לב גם שלא כל האותיות מתחברות כראוי (r+a, w+e).

המון בהצלחה!

noncaps-jpg.315305
 

קבצים מצורפים

  • NONcaps.jpg
    NONcaps.jpg
    KB 194.3 · צפיות: 214
נערך לאחרונה ב:

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
העובדה שהלוגו לא מתחיל בקפיטל לא מהווה בעיה. אין הכרח להשתמש בקאפס בלוגו, בלי קשר לשנה בה אנחנו נמצאים. בלוגו, הדבר הכי חשוב הוא המסר שרוצים להעביר.
אם העובדה שאעצב את הלוגו באותיות 'קטנות' (Lower case) תגרום לו לשדר קלילות וחדשנות וזה מה שהמותג צריך לשדר - זה מה שנכון לעשות. אותו דבר הפוך עם אותיות 'גדולות' (Upper case), שמשדרות רשמיות, בטחון, אמינות, רצינות.
אני מצרף מקבץ קטן של מותגי ענק שאספתי עבורכם, שחוקי הקאפס לא חלים עליהם.

@EPaP - אודה ולא אבוש שבמשך תקופה ארוכה הייתי מתעקש על הנקודה הזו בדיוק כמוך. טענתי שזה לא מקצועי וזה פשוט נראה כמו טעות. עד שהתחלתי לעבוד עם לקוחות מחו"ל, ואז את מקבלת המון תובנות לגבי חוקים שהיית בטוחה שקיימים.

לגבי הלוגו - הצבעים מצוינים והרעיון מעולה (במידה והחברה רוצה לשדר חדשנות / צעירות / קלילות / זריזות / גמישות). מה שכן מפריע לי זה הקריאות של הלוגו - מאחר וחלק מהאותיות אינן ברורות - והזרימה שלו. הקו אמור להיות גמיש ואלסטי הרבה יותר. שימו לב גם שלא כל האותיות מתחברות כראוי (r+a, w+e).

המון בהצלחה!

מסכימה עם כל מילה.

עוד הצעה לליטוש:
כדי לקבל מוצר שהרבה יותר קופץ בעין, בולט
הייתי עושה נגטיב בצד אחד של הכרטיס.

ז״א צד אחד כחול כהה
צד שני כמו שעכשיו לבן
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הלוגו עכשיו מגניב ויפה ומקורי ויחודי, אבל ממש לא קריא.
והיה לי קשה מאד להבין ממנו מה הוא בא לבטא.


בתור עבודה לתיק עבודות, זה מקסים. בתור הגשה ללקוח, הייתי מתפשרת על ההברקה כדי לקבל הבנה. בעולם המטורף שבו אנו חיים, חשובה לא פחות ההבנה המהירה והקליטה של הלוגו, מאשר הברק והשנינות שאופף אותה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה