כללי שיתוף: מודעה נוספת מבית "פרסוּמתא" לקייטרינג שכטר

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אין ספק, לקוח שעושה תיאבון
שאפו לכל חברי פרסומתא @יונתן ליפשיץ @כוכב מבריק
קייטרינג שכטר-מודעת עמוד -ערב 1 (1).jpg
 

קבצים מצורפים

  • קייטרינג שכטר-מודעת עמוד -ערב 1 (1).jpg
    קייטרינג שכטר-מודעת עמוד -ערב 1 (1).jpg
    KB 586.5 · צפיות: 58
נערך לאחרונה ב:

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אחלה קריאייטיב וביצוע!

כמה הערות קטנות (זה רק למושלמות... כי זה ממש טוב)

1. אין קשר הדוק בין הקריאייטיב לקונספט.
חיפשתי במה מתבטא הבית זה לא התחבר לי מספיק לקופי. (נכון שזה בול לסלוגן, אך זה לא הנושא במודעה).
אם הקונספט הוא 'אירועי ערב', הייתי שמה את הצלחת העגולה בתור ירח - כמו שמאוזכר כאן, והולכת עם הקריאייטיב עד הסוף במובן הזה. מכיוון שהבית תופס כאן את המרחב הייתי מצפה לקונספט שמדבר על טעם שהוא בית או משהו בסגנון.
(אולי תגיד שזה מידי להאכיל בכפית וכו', בעיני ממש לא, זה לא איזה מותג על - שיכול להרשות לעצמו לעוף גבוה מידי, עדיין הוא טעם של בית...)

2. החלק העיצובי.
החלק העליון של המודעה ממש וואו, המראה יוקרתי ונותן תחושה של קיטרינג ברמה. אממה, החלק התחתון מידי פשוט ועממי, הוא מסודר יפה, אבל ממש לא קשור לחלק העליון במודעה.
את כל גוש טקסט מתחת הבית (למעט הכותרת) דורש הקטנה משמעותית, וכל הגריד למטה - למזער, ולצמצם (אין צורך בכזה סטריפ ענק לכשרות). גם את הצבעים מסתדר שעדיף להחליף ללבן (לפחות בחלק מהמקומות)
כרגע זה קצת רוקד 'על שתי חתונות'... עוד קצת מינימליזם, וזה מושלם.

שוב, זה הערות ל'אובר', כי המודעה מעולה!
 

דגאיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כנראה לאחר מעשה,
הייתי ממליץ על לשלב ת'מילה
בית/ביתי בתוך האירועי ערב והדגשתו
כך העין נופל ישר מהבית/צלחת למילה המודגשת
ומחבר ביניהן
 
נערך לאחרונה ב:

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
וואו! מודעה יפיפיה!
הרעיון והביצוע- שאפו ענק על שניהם!

חיפשתי במה מתבטא הבית. זה לא התחבר לי מספיק לקופי.
היות ומדובר על סדרה מבין מס' מודעות
שכולן עם אותו רעיון של צלחת בצורת בית- אין כאן שום בעיה.
אם הפרסומת הייתה עומדת בפני עצמה- אולי היה מקום להערה,
אבל כחלק מסדרה - זה נכון ומצלח ביותר. (להיפך, אם זה לא היה- זו הייתה טעות די גדולה...)


את כל גוש טקסט מתחת הבית (למעט הכותרת) דורש הקטנה משמעותית, וכל הגריד למטה - למזער, ולצמצם

הדבר היחידי שהפריע הוא באמת הטיפוגרפיה.
הבלוק לא עובד טוב כ"כ (יכול להיות שהקטנה של פיקסל וחצי הייתה עוזרת)
ובכלל, חבל להחליף את הפונט במלל עצמו. בכותרת זה דווקא מוצלח.

הגריד למטה - הקונטרסט הצבעוני גרם להדגשת הבעיתיות.
אולי כן היה כדאי לטפל בזה.

בכללי, המודעה נראת מעולה, יפיפה ומושלמת
ומזמן לא יצא לי לראות פרסומת טובה שהדבר הראשון שחשבתי עליה היה "וואו!"

הצלחות!
 

אהרן ליברמן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
התעסקתי קצת במודעה לקייטרינג
https://www.prog.co.il/threads/בשמחה-שלך-מגיע-לך-להיות-מלך.329920/

וחקרתי קצת והבנתי שעם כל הכבוד לענף הפרסום, בקייטרינג זה לא משהו שמדבר, כי אנשים לא סומכים על מודעה אלא רואים אצל שמחה של חבר, טועמים, אם הוא נהנה אז אחלה ואם לא אף קריאייטיב לא ישכנע אותו,

אז למה כן משקיעים? בגלל התדמית! וכמובן הבידול!

ואיציק שיחק אותה בענק
מבינים מיד על איזה משבצת הקייטרינג עומד
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
קריאטיב מענין, ביצוע מיוחד.
הויזואל וואו...

אחלה קריאייטיב וביצוע!

כמה הערות קטנות (זה רק למושלמות... כי זה ממש טוב)

1. אין קשר הדוק בין הקריאייטיב לקונספט.
חיפשתי במה מתבטא הבית זה לא התחבר לי מספיק לקופי. (נכון שזה בול לסלוגן, אך זה לא הנושא במודעה).
אם הקונספט הוא 'אירועי ערב', הייתי שמה את הצלחת העגולה בתור ירח - כמו שמאוזכר כאן, והולכת עם הקריאייטיב עד הסוף במובן הזה. מכיוון שהבית תופס כאן את המרחב הייתי מצפה לקונספט שמדבר על טעם שהוא בית או משהו בסגנון.
(אולי תגיד שזה מידי להאכיל בכפית וכו', בעיני ממש לא, זה לא איזה מותג על - שיכול להרשות לעצמו לעוף גבוה מידי, עדיין הוא טעם של בית...)

2. החלק העיצובי.
החלק העליון של המודעה ממש וואו, המראה יוקרתי ונותן תחושה של קיטרינג ברמה. אממה, החלק התחתון מידי פשוט ועממי, הוא מסודר יפה, אבל ממש לא קשור לחלק העליון במודעה.
את כל גוש טקסט מתחת הבית (למעט הכותרת) דורש הקטנה משמעותית, וכל הגריד למטה - למזער, ולצמצם (אין צורך בכזה סטריפ ענק לכשרות). גם את הצבעים מסתדר שעדיף להחליף ללבן (לפחות בחלק מהמקומות)
כרגע זה קצת רוקד 'על שתי חתונות'... עוד קצת מינימליזם, וזה מושלם.

שוב, זה הערות ל'אובר', כי המודעה מעולה!

אכן, כל מילה...!
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
היות ומדובר על סדרה מבין מס' מודעות
שכולן עם אותו רעיון של צלחת בצורת בית- אין כאן שום בעיה.
אם הפרסומת הייתה עומדת בפני עצמה- אולי היה מקום להערה,

איפה הסדרה?
זכור לי משהו ישן ומעורפל... זו כבר לא ממש סדרה, זו מודעה פעם בתקופה ארוכה שיושבת על אותו קונספט...
בכל אופן אני רואה את המודעה הזאת כמיוצגת כבודדת, אם זו סדרה אשמח לראות את כולה.
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
קצת מוזר לי שהחברה מ"פרסומתא" לא מגיבים

אז כמה תשובות ונסיים עם החפירה :)
זה כן קצת בריחה מהקונספט.
2 המודעות מדברות על טעם ביתי, וזאת שונה.
אז זאת לא ממש סדרה...
בנוסף הפונט השתנה וחבל.

אם נתעלם לרגע מהפונט שהשתנה (השינוי - טעות. בעיני)
כל המודעות מדברות על "טעם ביתי לאירוע מושלם"
הראשונה כמובן כללית יותר - מודעת פתיחה. להכירות
המודעה השניה שמה דגש על טעם ביתי
המודעה כרגע שמה דגש על אירוע מושלם (בחשיבה נכונה על תזמון - עונת אירועים).

כולן על אותו הקונספט - שהוא הסלוגן של העסק.
עם עיצוב מוקפד ואחיד. מוטיבים שחוזרים בכל הפרסומות,
ועדיין כל פרסומת שונה מחברתה.
כל אחת מדגישה חלק אחר.

לפי דעתי - עבודה מעולה.
נחזור לפונט שהשתנה- אעפ"י שמובן למה
זה קצת הרס.
זה הכל לעניות דעתי.
 
נערך לאחרונה ב:

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כולן על אותו הקונספט - שהוא הסלוגן של העסק.
עם עיצוב מוקפד ואחיד. מוטיבים שחוזרים בכל הפרסומות,
ועדיין כל פרסומת שונה מחברתה.
כל אחת מדגישה חלק אחר.

מרגישה קצת חוזרת על עצמי...
המודעה הזאת טובה, יש כאן משהו לא מספיק מגובש בין בין האמירה לקריאייטיב, זה הכל. למרות זה, היא יכולה לעבור טוב.
המודעות האחרות מצוינות מהבחינה הזאת.
וזהו.
הוויכוח כאן בכלל יכול לעבור לפורום פרסום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה