מידע שיתוף ובקשת מידע - ישראל סוסנה - אינסטרומנטלים מדהימים! אפשר ליצור איתו קשר?

השארפער

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מי שעוד לא נחשף, מאוד מומלץ, ישראל סוסנה ותזמורתו נוהגים להוציא לאור מדי פעם ביצועים אינסטרומנטליים ללהיטים ישראליים ידועים מסוגים שונים, והתוצאה פשוט מדהימה! מחרוזת שירים נעימה לאוזן שמתנגנת בכל סעדה של חתונה, אירוע, או סתם כשבא מוזיקה יפה באוזן, והכי חשוב - מנגישה את האופציה לאדם חרדי שמקפיד לשמוע רק שירים קדושים להיחשף למנגינות היפות של שירים שלא לרוחו ולרמתו...
אז דבר ראשון רציתי לשתף, הוא מוציא מדי פעם שירים בודדים ופעם בכמה חודשים (אולי שנה?!...) אלבום חינמי שנקרא "מנגינות" והוא כולל את המובחרים שביצירותיו האינסטרומנטליות, עד עתה יצאו לאור 2 אלבומים - מנגינות 1 ומנגינות 2 (שעלה השבוע!).
מצרף קישור למנגינות 1
ולמנגינות 2



ולשאלתי העיקרית, מישהו יודע אם ניתן ליצור איתו קשר בדרך כזו או אחרת כדי "להזמין" ובעצם להציע לו שירים שרוצים שיבצע אותם באינסטרומנטלי? או שזה לא לעניין? וא"כ איך ניתן לפנות אליו, יש למישהו מייל או משהו כזה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה