אתרי צילום שינויים קוסמטיים במתחם התחנה בת"א

מיכל חגירה

צלמת מקצועית!
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
מעלה את זה באשכול חדש לטובת כולם,
במענה לשאלות:

יש כמה שינויים במתחם התחנה,
לא משהו קריטי, לא משהו שצריך להלחיץ, אבל אני אוהבת להיערך מראש,
אז אולי יש עוד כמה כמוני:)

  1. כמו שכבר ציינו פה פעם, צבעו את שני הקרונות רכבת. הראשון אדום לבן(נוטה לורוד) והשני ירוק-לבן.
  2. א"א להיכנס לקרון הראשון, בשל המצב.
  3. הדלתות הירוקות שבכניסה, כבר לא נגישות,(אוווווף!) פתחו שם כנראה מסעדה וכל הריהוט נמצא שם, גם סמוך מאוד לדלתות, גם כשהיא לא פעילה! מה שכן אפשר לצלם על כסא או משו כזה,למי שאוהבת, אבל הכול שם בבוקר חשוף לשמש בעיקרון, אז צריך לתמרן. אפשר אולי תמונות תקריב ליד הדלת אם ממש נכנסים פנימה , לא ניסיתי לא יודעת.
  4. יש אחרי פסי הרכבת את שולחנות העץ, אז היו2-3 שולחנות עץ בהירים גבוהים, קשורים לחלון, הם התאדו...בכל אופן ביום שאני הייתי. יש בפנים יותר, מתחת לסככה, שולחנות טורקיז.
  5. בהמשך יש את דלת העץ העגולה החומה, שהייתה למעלה צמחיה עשירה, שהצלה ונתנה מסגור יפה, אז זהו, כוסחה כליל!! המקום חשוף לגמרי לשמש ולדעתי הפסידו את כל היופי של הצמחייה שם!
  6. הספרייה הניידת הייתה סגורה,כנראה בשל המצב.
  7. יש גם שוטרים שאוכפים כנראה עטיית מסכה:)
זה מה שזכור לי מלמעלה, כמובן שיש עוד הרבה היכן לצלם, יצאו לנו ב"ה תמונות מקסימום, רק מראה כמה צריך כל פעם להפעיל את היצירתיות שלנו ולאלתר!
היה משהו נחמד בלנסות להמציא את עצמי מחדש...
 

מיכל חגירה

צלמת מקצועית!
מנוי פרימיום
צילום מקצועי

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה