שיתוף שימוש במיקסר במקום כרטיס קול.

הישבישער

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
שלום אשמח אם תוכלו לעזור לי, אני משתמש במיקסר של ימאה, ואני מחבר אותו למחשב כשאני עובד בתוכנת פרוטי לופס, (במקום כרטיס קול), דא עקא שהכל מצוין חוץ מזה שכשאני מקליט ערוץ על פלייליסט קיים אז הוא מכניס לי בערוץ החדש גם את כל הפליליסט, מכיון (ככה נראה לי) שאני שומע את הפליליסט באוזניות שמחוברות למיקסר, והוא בעצם קורא אותו גם בתור כניסת אודיו, השאלה האם יש לזה פתרון.. - במיקסר יש לי שליטה רק על היציאה הראשית של הUSB .. ( ובעצם אני מבין שבכל כרטיס קול רגיל יש איזה משהו מובנה שהוא רק מוציא באזניות ?.... תודה.
 

הישבישער

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
שם מדברים על כרטיס קול.... אבל אצלי נראה לי הבעיה היא שהמיקסר לא מתוכנת להוציא את הפלייליסט תוך כדי הקלטה של אודיו, מבלי להקליט גם אותו. (למרות שכן שמעתי על אנשים שמשמתמשים במיקסר במקום כרטיס קול.. ואולי להם פתרונים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  33  פעמים

לוח מודעות

למעלה