קופירייטינג שימוש ביצרים אפלים בפרסום

  • פותח הנושא lab
  • פורסם בתאריך

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מכירים את המודעות האלה?
1596744027829.png

שומו שמים! הזדעזעי ארץ!
כי נפתחה חנות חדשה במחירים מוזלים וכו וכו'
רוצו לקנות
בפונט של מודעות געוואלד.


אז מה מושך אנשים להסתכל?
אולי יצר הסקרנות והמציצנות לאיזה לשה"ר עסיסי ומענין?

בהסתכלות עסקית זה באמת עובד?
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
וואו באתי לפתוח שרשור דומה בסגנון הזה
נמאס כבר מהסימני קריאה הכפולים והמרובים, נמאס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

אות באות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה תורנית

מצב כפית

משתמש מקצוען
ת'אמת,
אני נבהלתי!!!
אחותי הגרה בשכונה שלי ספרה לי שיש אדם שמסתובב בשכונה, ברמות, ומתעסק עם ילדים...
השם ישמור.
הייתי בטוחה שהמודעה היא אזהרה ושמירה להורים על הילדים.
נבהלתי וקראתי.
לא הבנתי.
קראתי שוב.
מה, בשביל מבצעים לכתוב כזה נוסח???????????????
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בהסתכלות עסקית זה באמת עובד?
זה תלוי כמובן בקהל היעד

אם מדובר בקהל שקורא כל מילה בפשקווילים המודבקים לאורך הרחוב,
אז בהחלט הוא יקרא גם את החדשה המרעישה הזו.

אם תדביק את המודעה הזו בשכונת בית ישראל,
ותכווין לקהל בחורי ישיבת מיר, לא תזכה אפי' בלקוח אחד...
 

עובדת על המידות

משתמש מקצוען
גם בתחנת הרכבת יצחק נבון בירושלים ראיתי מודעה בסגנון
הייתה מנוסחת כפצ'קויל שחור לבן דרמטי כזה.... בהתחלה התפלאתי איך זה הגיע לשם , לאחר שקראתי מילה במילה קלטתי שזה היה פרסומת לרכבת מטעמם.
עובדה זה צד את העין
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
את תשומת הלב זה כנראה יתפוס
אך
אם מגיע אחר כך רוגז של החקוח
לא השגנו כלום

לא העיקר לתפוס את מבטו...
צריך שהוא גם יחייך באותו המבט
חסכת לי.
כתבת יפה.
 

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
מכירים את המודעות האלה?
צפה בקובץ המצורף 705777
שומו שמים! הזדעזעי ארץ!
כי נפתחה חנות חדשה במחירים מוזלים וכו וכו'
רוצו לקנות
בפונט של מודעות געוואלד.


אז מה מושך אנשים להסתכל?
אולי יצר הסקרנות והמציצנות לאיזה לשה"ר עסיסי ומענין?

בהסתכלות עסקית זה באמת עובד?
אם במקומות מסוימים זה עובד ואנשים נצמדים למןדעה ואוהבים את זה, שיהיה להם לבריאות.וזה מודעה מצוינת בשבילם. אישית לא נתקלתי בזה וגם אם כן כנראה לא הייתי קוראת. הכל עניין של קהל היעד.
בהקשר לכותרת שלך "שימוש ביצרים אפלים" ובתור דוגמא נתת את יצר המציצנות, אז כן, ברור שמשתמשים בזה בפרסום.

בכל היצרים שלנו, אם זה חמדנות או קנאה או נהנתנות או הרצון לצאת צודקים אפילו (אל תהיה פראייר). פרסום עובד על יצרים. כן, יש את הפרסום שנוגע לשכל וכו, אבל אם נדבר על רוב הדברים הרי הם מותרות ולא ב א מ ת צריך אותם. אז אנחנו מחפשים. אולי אם נראה שזה מותג יוקרתי וסלבס לובשים אותו אנשים ירצו גם, לכולם יש, את תיהי הכי יפה, העולם מתקדם ל..,תפרגני לעצמך, אמהות ממליצות ובלההה בלה בלה
אז עכשיו יקומו פה אנשים ויאמרו, אפשר לפרסם ללא יצרים. נכון. אפשר.
אבל יצרים זה תופס וקל כי מה לעשות בסוף הכל עובד על יצרים. וכמה שיותר הצלחת לעורר בבן אדם את "היצר" הוא יקנה יותר מהר.
כמובן שהשימוש צריך להיות מושכל ונומלי. (עבדתי במקום כזה שדגלו בכך שצריך לשים תמונה של בחורה בכל מקום, איכס)
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
אם במקומות מסוימים זה עובד ואנשים נצמדים למןדעה ואוהבים את זה, שיהיה להם לבריאות.וזה מודעה מצוינת בשבילם. אישית לא נתקלתי בזה וגם אם כן כנראה לא הייתי קוראת. הכל עניין של קהל היעד.
בהקשר לכותרת שלך "שימוש ביצרים אפלים" ובתור דוגמא נתת את יצר המציצנות, אז כן, ברור שמשתמשים בזה בפרסום.

בכל היצרים שלנו, אם זה חמדנות או קנאה או נהנתנות או הרצון לצאת צודקים אפילו (אל תהיה פראייר). פרסום עובד על יצרים. כן, יש את הפרסום שנוגע לשכל וכו, אבל אם נדבר על רוב הדברים הרי הם מותרות ולא ב א מ ת צריך אותם. אז אנחנו מחפשים. אולי אם נראה שזה מותג יוקרתי וסלבס לובשים אותו אנשים ירצו גם, לכולם יש, את תיהי הכי יפה, העולם מתקדם ל..,תפרגני לעצמך, אמהות ממליצות ובלההה בלה בלה
אז עכשיו יקומו פה אנשים ויאמרו, אפשר לפרסם ללא יצרים. נכון. אפשר.
אבל יצרים זה תופס וקל כי מה לעשות בסוף הכל עובד על יצרים. וכמה שיותר הצלחת לעורר בבן אדם את "היצר" הוא יקנה יותר מהר.
כמובן שהשימוש צריך להיות מושכל ונומלי. (עבדתי במקום כזה שדגלו בכך שצריך לשים תמונה של בחורה בכל מקום, איכס)
כל מילה!



היום שמים גג 5 מילים!

ו'לך בעקבות התענוג'
'טבעי שלא תשלוט בעצמך'

מסרים בהמיים! יצריים!


אף אחד לא רוצה לחזור למודעות הללו:
כמה מללל.... פווו!!!!


207439.jpg

 

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אולי אם נראה שזה מותג יוקרתי וסלבס לובשים אותו אנשים ירצו גם
אבל יצרים זה תופס וקל כי מה לעשות בסוף הכל עובד על יצרים. וכמה שיותר הצלחת לעורר בבן אדם את "היצר" הוא יקנה יותר מהר.
יש הבדל בין זה למודעות געוואלד
כאן מושכים את האדם לקנות ופונים לרצונות הכי פנימיים שלו
ובמודעות הגעוואלד מקסימום גורמים לו לקרוא
אבל מה הלאה?
 

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
יש הבדל בין זה למודעות געוואלד
כאן מושכים את האדם לקנות ופונים לרצונות הכי פנימיים שלו
ובמודעות הגעוואלד מקסימום גורמים לו לקרוא
אבל מה הלאה?
הכותרת הייתה "יצרים בפרסום" ולכן הבאתי את הנקודה הנ"ל.
באופן כללי, ודאי שלסקרן בלבד זה לא מה שאנחנו מחפשים. אנחנו רוצים שאדם יעצר על המודעה והתוכן יגרום לו לצרוך את המוצר/שרות.
בעיני אם קהל היעד של העסק הוא כזה שקורא את האותיות הקטנות בכל פשקוויל את מטרת יצירת ההתעניינות הם השיגו. מה הלאה? האם התוכן היה מושך מספיק? מעודד לקנות? זה עניין אחר כמו שאמרת.
 

פרסום רוממה

משתמש פעיל
פרסום וקופי
אנחנו עשינו להם את הדבקה בבתי כנסת מקוואות אין אחד שלא הסתכל על המודעה או שאל את המדביק שלנו מה זה, נגד מי זה, זה בעד או נגד,
מי שעשה את המודעה זה המשרד הפרסום הירושלמי 'פוקוס' של שמחי רובינשטין
 

קבצים מצורפים

  • InkedWhatsApp Image 2020-08-11 at 19.10.55_LI.jpg
    InkedWhatsApp Image 2020-08-11 at 19.10.55_LI.jpg
    KB 284.5 · צפיות: 96
  • InkedWhatsApp Image 2020-08-11 at 19.10.52_LI.jpg
    InkedWhatsApp Image 2020-08-11 at 19.10.52_LI.jpg
    KB 302.4 · צפיות: 97

אחד1אפס

משתמש פעיל
ת'אמת,
אני נבהלתי!!!
אחותי הגרה בשכונה שלי ספרה לי שיש אדם שמסתובב בשכונה, ברמות, ומתעסק עם ילדים...
השם ישמור.
הייתי בטוחה שהמודעה היא אזהרה ושמירה להורים על הילדים.
נבהלתי וקראתי.
לא הבנתי.
קראתי שוב.
מה, בשביל מבצעים לכתוב כזה נוסח???????????????
לא יודע מה מבהיל?
בציבור שלנו (החרד)י פשקוועילים זה עניין נורמאלי
שקורא בתדירות גבוה... הוא נגדו... הוא בעדו וכו'
לא מלחיץ ולא מרתיע!!!
ואם מחליטים להשמש בזה לפרסום מה רע?
מעלה קצת חיוך ועושה עבודה יפה בתודעה!!
 

ארי מן

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
תמיד פרסום מתעסק אם היצרים שלנו אם זה התאוות אם זה שאר יצרים רק שכאן זה טיפה בולט יותר אין מה לעשות ליצר הרע יש הרבה כסף היצר טוב עובד בהתנדבות
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
במאה שערים זה עובד, לציבור פתוח בפתח תקוה פחות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה