התרגלנו לחיי נוחות,
התרגלנו שלא צריך לשאול מחצית מנוסעים
ואחר כך את הנהג
מתי תחנת הכיכר
ומהי התחנה שאחריי התחנה הבאה.
התרגלנו לשלט אלקטרוני בחזית האוטובוס
שמסביר מה התחנה הקרובה,
ולשלט אלקטרוני נוסף באזור הדלת האחורית
שמפנק עם מידע עשיר עוד יותר -
מהם ארבעת התחנות הקרובות,
וכמה זמן ייקח להם להגיע אלינו.
התרגלנו, דור השפע.
אבל מה עושים כשהשלט תקול?
כשהוא מצהיר שהתחנה הבאה היא בבאר שבע,
עוד חמש דקות.
ואנחנו עדיין בתל אביב, נוסעים בכלל לכיוון בינימינה?
מה עושים אם הוא סתם תקוע,
לא זז, לא מגיב, לא משתף פעולה?
על מי כועסים, צועקים, מתלוננים מתחננים ודורשים בכל תוקף שהשלט יוחזר לתקפקודו התקין?
את מי צריך לעדכן כדי שזה ייקרה?
הנהג טוען שלא קשור אליו,
במענה של החברה טעינו בין שלל השלוחות, ולא הגענו למסקנה מהי השלוחה המתאימה.
ומשרד התחבורה היה נשמע לנו גדול מדי בשביל שלט אחד קטן.
אז מה עושים?
יש למישהו כאן ניסיון,
והצלחות מוכחות בתחום?
התרגלנו שלא צריך לשאול מחצית מנוסעים
ואחר כך את הנהג
מתי תחנת הכיכר
ומהי התחנה שאחריי התחנה הבאה.
התרגלנו לשלט אלקטרוני בחזית האוטובוס
שמסביר מה התחנה הקרובה,
ולשלט אלקטרוני נוסף באזור הדלת האחורית
שמפנק עם מידע עשיר עוד יותר -
מהם ארבעת התחנות הקרובות,
וכמה זמן ייקח להם להגיע אלינו.
התרגלנו, דור השפע.
אבל מה עושים כשהשלט תקול?
כשהוא מצהיר שהתחנה הבאה היא בבאר שבע,
עוד חמש דקות.
ואנחנו עדיין בתל אביב, נוסעים בכלל לכיוון בינימינה?
מה עושים אם הוא סתם תקוע,
לא זז, לא מגיב, לא משתף פעולה?
על מי כועסים, צועקים, מתלוננים מתחננים ודורשים בכל תוקף שהשלט יוחזר לתקפקודו התקין?
את מי צריך לעדכן כדי שזה ייקרה?
הנהג טוען שלא קשור אליו,
במענה של החברה טעינו בין שלל השלוחות, ולא הגענו למסקנה מהי השלוחה המתאימה.
ומשרד התחבורה היה נשמע לנו גדול מדי בשביל שלט אחד קטן.
אז מה עושים?
יש למישהו כאן ניסיון,
והצלחות מוכחות בתחום?