SEO שילוב של SEO בבניית אתרים

אמיר88

משתמש חדש
אנחנו חושבים עכשיו בחברה להרחיב את הפעילות שלנו ככה שחוץ מבניית אתרים ניתן גם שירות של SEO ללקוחות שלנו, שחלקם כבר שאלו על זה ולא היה לנו מענה בשבילם. רציתי לדעת קודם כול אם זה משהו שמקובל בחברות בניית אתרים? ומבחינת תמחור, איך אני יכול לדעת כמה צריך לתמחר את השירות הזה? זה תלוי בגודל האתר? במורכבות שלו? וזה עבודה לפי ריטיינר בדרך כלל? ומישהו יכול אולי להמליץ לי על קורס קידום אתרים טוב שאולי אני אשלח לשם עובדת שלנו? אני מכיר את הקורס הזה https://www.seo-simple.co.il/seo-course שממה שאני רואה כולל גם את הנושא של איפיון והקמת אתר שזה בול מה שאנחנו צריכים, אבל מישהו יכול להגיד לי אם זה קורס טוב? הרמה של המרצים שם גבוהה? יש עוד קורסים שכדאי לבדוק?
 

רוני רביץ

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
א. זה מאוד מקובל לשלב בניית אתרים עם קידום (וגם שיווק דיגיטלי בכללי)
ב. השאלה העיקרית עם זה קידום בקטנה או קידום רציני במילות מפתח תחרותיות,
אם בקטנה אז הקורס הזה מנופח מידי ולא רלוונטי, ואם אתה רוצה לעשות קידום מקצועי, זה מגוחך לחשוב שתשלח עובדת לקורס וזהו, אני ממליץ למצוא מקדם אתרים בדגש על זה שהוא עבד כבר בחברת קידום מוכרת.
באופן כללי אין סיכוי להתחרות מול לחברות קידום (וכשאתה מנסה לקדם ביטוי תחרותי, בעצם אתה מתחרה עם מקדמים אחרים).
ג. נושא התשלום בחברות קידום אתרים זה שאלה ידועה, בדר"כ המחיר הוא לחודש בשביל מספר מילות מפתח, אין כזה דבר להגדיר תשלום מסויים כי הכל תלוי בתחרותיות של מילות המפתח.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה