דרוש מידע שיטת החדר הסגור

משתמשת+

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
תוהה אם יש אנשים שבאמת מתנגדים לזה...
חוץ מכה יפי נפש שמלאנים...
כמה זה גרוע למנוע ילד מלאכול קצת ומלשתות קצת לעומת הרווח הגדול שיש לו בזה לכל החיים?...
שכשהוא יגדל הוא יוכל לדבר ולנהל חיים כאחד האדם?...
הנאה ריגעית מול רווח לכל החיים!!!
לא שוה את זה?
לפי מה שהיא מספר בראיון זה לא נשמע כמו למנוע ילד מלאכול קצת ומלשתות קצת
אלא:
"משכתי אותו בשיער, לא נתתי לו לאכול, לא נתתי לו לשתות, לא נתתי לו כלום", אמרה. "הוא הכריח את עצמו לדבר כדי לשרוד. זה קשה נורא, זה אכזרי נורא".
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
יש הבדל בין אספרגר לאוטיזם, למרות ששניהם על הרצף.

והשאלה שלי: איך היא ידעה מראש, כשהתעללה בילד, שהתוצאות יהיו חיוביות??????
 

ששונית

משתמש מקצוען
בספר "השמיעיני קולך" מביאה אם לשני ילדים עם אוטיזם את מסע הסדיזם שבתה עברה על ידה בשל חוסר ידע במהות האוטיזם בזמנים ההם.
לא האמנתי שעשרים שנה אחרי הוצאת הספר המכונן הזה עוד יהיו הורים שישתמשו בשיטות נוראות אלו.
ומי שטוענת שכל אמא יודעת מה טוב לילד שלה ואם זה מה שהיא עשתה אז זה מה שהיה נכון לו, שתברר בשרותי הרווחה ותגלה מאות ילדים שעברו התעללות ומפריכם טענה זו
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
בספר "השמיעיני קולך" מביאה אם לשני ילדים עם אוטיזם את מסע הסדיזם שבתה עברה על ידה בשל חוסר ידע במהות האוטיזם בזמנים ההם.
לא האמנתי שעשרים שנה אחרי הוצאת הספר המכונן הזה עוד יהיו הורים שישתמשו בשיטות נוראות אלו.
ומי שטוענת שכל אמא יודעת מה טוב לילד שלה ואם זה מה שהיא עשתה אז זה מה שהיה נכון לו, שתברר בשרותי הרווחה ותגלה מאות ילדים שעברו התעללות ומפריכם טענה זו
במקרה שעורר כעת את הענין, מדובר אכן על תקופה של לפני 20 שנה.
 

א אידישע מאמע

משתמש מקצוען
אני עובדת עם אוטיזם. התוצאה הסופית שאנחנו מייחלים אליה היא לא לדבר וגם לא לסיים בגרויות וצבא- היא לדעת לתקשר באופן הכי איכותי. ( הדיבור הוא אמצעי לתקשורת) ילד אוטיסט צריך קודם כל לקבל מודלינג לתקשורת בריאה ונכונה, יכול להיות שהוא למד לבקש אבל לא למד להתנהל בסיטואציות חברתיות פשוטות ומורכבות ( אגב , לאוטיסטים הרבה פעמים יש מנת משכל גבוהה כך שזה ממש לא הוכחה להצלחת השיטה)
אני לא דנה אף אמא על מה שהיא לא יודעת או לא מבינה אבל אני כן שואלת מי עושה ניסוי מסוכן על הילד שלו?
 

אסתי 15

משתמש מקצוען
ילדים על הרצף מטופלים, והיטב מאד, בגישות טיפול מבוססות מחקר. הם רוכשים באופן מדורג ומותאם התפתחות מיומנויות בכל התחומים, כולל שפה ודיבור

וגישת החדר הסגור לא מבוססת מחקר?

אני לא דנה אף אמא על מה שהיא לא יודעת או לא מבינה אבל אני כן שואלת מי עושה ניסוי מסוכן על הילד שלו?

כל גישה נחקרה ונוסתה על ילד של אמא כלשהי בעולם... ולא על עכברים
 

efrat1

משתמש סופר מקצוען
לפי מה שהיא מספר בראיון זה לא נשמע כמו למנוע ילד מלאכול קצת ומלשתות קצת
אלא:
"משכתי אותו בשיער, לא נתתי לו לאכול, לא נתתי לו לשתות, לא נתתי לו כלום", אמרה. "הוא הכריח את עצמו לדבר כדי לשרוד. זה קשה נורא, זה אכזרי נורא".
משכתי אותו בשיער הוא ציטוט שהוצא מהקשרו
 

:)&&:)&&:)

משתמש פעיל
בא נגיד את האמת. אם היא לא היתה חכי"ת מהימין היו רק מהללים אותה. וגם זה לא היה מגיע לתהודה כמו שזה הגיע כעת.
שמעתי את רוב הראיונות בתקשורת וכל הזמן ניסו למצוא ולהוציא מכל המרואיינים למה היא גרועה ואכזרית, הקצף והשנאה שיש להם לאשה הזאת פשוט בלט לעין כל.

אם היא היתה אכזרית לבן שלה היא היתה שמה אותו במוסד וזהו, יש לה מספיק כסף לזה.
אז נראה לי שצריך רק לשבח ולהלל אימא כזאת שהשקיעה את כוחה מחשבותיה ומרצה במשך 24.7 בשביל שהילד שלה יצליח בחיים ולא יהיה מסכן חסר תקשורת, שכל אלה שמדברים נגדה ינידו לעברו את מבטם ויגיד עליו איזה מסכן הוא ומוזר, ולא ירצו להתקרב אליו
ואל תשכחו גם את הכאב שהיה לה כשעשתה את זה, ואת הצער שיש לה עכשיו כשהיא שומעת את כל מה שאומרים עליה שהיא אכזרית, והיא רק רצתה לעשות טוב לילד שלה, ועל חשבונה.
ולגבי השיטה, אני לא חושב שמישהו יכול להתערב להורה איך לחנך את בנו, ובמיוחד במקרה כזה מסובך.
יש הורים מתעללים, אבל אני חושב שאלה מזניחים את הבן שלהם ולא מטפלים בו גם אם בצורה קשה כזאת.
ושכל אחד יחשוב על הצמתים שיש לו עם הילד שלו בחיים, ויגיע למסקנה האם הוא לא היה נוהג בצורה קשה לקצת זמן בשביל עתיד טוב לילד שלו.
ועוד דבר, לדעתי אי אפשר לשפוט אף הורה שרוצה לתת לבן שלו את הכי טוב שבעולם, ולא משנה איך קוראים לו ומאיפה הגיע
 

:)&&:)&&:)

משתמש פעיל
לא אותו דבר.
צריך ללמוד טוב תקשורת.
כדי לדעת איך מספיק לשנות טיפה מהמשפט ולהקצין אותו הרבה יותר.
אכן בפוסט שהיא כתבה היא הבהירה את זה, שהיא לא הרעיבה אותו, אלא לפני שנתנה לו לאכול בעוד האוכל נמצא היא התעקשה איתו שיגיד לה מה הוא רוצה לאכול. וכן שלא משכה לו בשיער פשוטו כמשמעו.
רק שאת זה התקשורת לא הדהדה כי קל לשנוא אותה, (כמו שאמר אחד שבד"כ תוקף אותה וכלשונו ש"כל מילה שהיא מוציאה מהפה דבר ראשון הוא מתנגד" ודווקא הוא הגן עליה) למרות שהיא אמא לילד אוטיסט.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
לא אותו דבר.
צריך ללמוד טוב תקשורת.
כדי לדעת איך מספיק לשנות טיפה מהמשפט ולהקצין אותו הרבה יותר.
במקרה אני מתמצאת בתחום התקשורת, הן זו שקשורה לרצף והן זו העושה שימוש במדיות.
 

במבונה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
במקרה אני מתמצאת בתחום התקשורת, הן זו שקשורה לרצף והן זו העושה שימוש במדיות.
כמובן שאם הדברים המפורסמים נעשו ככתבם - זה כמו שכבר אמרו - חלה חובת דיווח....
אבל ברור שאם זה כך - אף אחד לא היה מאמץ את זה לשיטה!
ז''א שהתקשורת הקצינה פה כמה דברים.

קחי דוג' ממשהו שונה: ילד בן שנתיים, חכם מאד, מבין הכל.... אבל מכיון שכ''כ חכם התחיל להביע את רצונותיו לפני שידע לדבר, וכך נשאר - מבינים כל מה שרוצה, כי כולם התרגלו שהוא מצביע עם ידיים\עם הבעות\עם עיניים... אבל תכל'ס הוא כבר גדל, ולא מבקש בפה.
כדי ללמד אותו משהו שונה צריך לעשות כאילו לא מבינים מה הוא רוצה...
זה מתסכל אותו כי עד היום כשביקש כך - קיבל את מבוקשו. זה ממש נראה כמו אכזריות...
אבל ברור שזה לטובתו.

דוגמא נוספת - ילד עובר ליד חברים, ובכל פעם שעובר נותן להם דפיקה על הראש.
שום הסבר לא עוזר לו להבין שזה לא נעים להם.
באה האמא ובאהבה רבה אומרת לו - מה אתה אומר, אם כל פעם שאני יעבור לידך אני יעשה לך כך, ומדגימה לו. זה יהיה לך נעים? והוא אומר כן. אז היא אומרת לו אתה מוכן שננסה? כן. ובכל פעם עוברת ונותנת לו דפיקה על הראש.
עד שמבין שזה ממש לא נעים.

יבואו לתמצת את הסיפורים האלו ויגידו - איזו אכזריות, להכות ילד... לא לתת לו מה שרוצה...
בקיצור - הכל תלוי בהסתכלות, בגישה, בצורה איך שזה נעשה - האם מתוך התעללות או מתוך הסבר מתוך אהבה...

שוב, לא קראתי את הספר המדובר,
אבל שקוף שהצגת הדברים בכתבה מסולפת, לכתוב בכותרת :אין כזה דבר אוטיזם.
ובכותרת משנה - לא נתנה לו לאכול, משכה לו בשיער...ולהשמיט מהכותרת כמה היא נקרעה כל פעם, זה להביא את הקורא בגישה של אנטי לכל הכתוב.
 

reish

משתמש מקצוען
וגישת החדר הסגור לא מבוססת מחקר?
היא טוענת שהיא פיתחה אותה, לאחר שלדבריה הבינה שאין כזה דבר אוטיזם אלא הימנעות (שוב, לא קראתי את הספר רק שמעתי חלקים מהפוסט שכתבה).
ספציפית אני עובדת עם פעוטות וילדים על הרצף, מכירה ונחשפת להמון ידע מקצועי. לא שמעתי על השיטה הזו עד אתמול.
 

יערי

משתמש מקצוען
אני עובדת עם אוטיזם. התוצאה הסופית שאנחנו מייחלים אליה היא לא לדבר וגם לא לסיים בגרויות וצבא- היא לדעת לתקשר באופן הכי איכותי. ( הדיבור הוא אמצעי לתקשורת) ילד אוטיסט צריך קודם כל לקבל מודלינג לתקשורת בריאה ונכונה, יכול להיות שהוא למד לבקש אבל לא למד להתנהל בסיטואציות חברתיות פשוטות ומורכבות ( אגב , לאוטיסטים הרבה פעמים יש מנת משכל גבוהה כך שזה ממש לא הוכחה להצלחת השיטה)
אני לא דנה אף אמא על מה שהיא לא יודעת או לא מבינה אבל אני כן שואלת מי עושה ניסוי מסוכן על הילד שלו?
היא תיארה שרמת השיח שלה עם בנה הוא גבוה מאד, והם ליבנו יחד גם את הסערה התקשורתית שהיא חוותה.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
שוב, לא קראתי את הספר המדובר,
אבל שקוף שהצגת הדברים בכתבה מסולפת, לכתוב בכותרת :אין כזה דבר אוטיזם.
האנטי שלי, וזאת מעבר להסתייגותי מהתנהגות שבעיני נראית אלימה ומתעללת, נשען בעיקר על פרסומים בהם חשפה בעבר שאבחנת בנה כאוטיסט התגלתה לימים כשגויה.
לא הוגן לשלול קיום אוטיזם ברמה הכללית רק משום שאצלה זה בכלל לא היה המקרה, וכן להעלים בראיון הנוכחי את הגילוי שבנה אינו אוטיסט.
לא אוטיסט.jpg
 

reish

משתמש מקצוען
האנטי שלי, וזאת מעבר להסתייגותי מהתנהגות שבעיני נראית אלימה ומתעללת, נשען בעיקר על פרסומים בהם חשפה בעבר שאבחנת בנה כאוטיסט התגלתה לימים כשגויה.
לא הוגן לשלול קיום אוטיזם ברמה הכללית רק משום שאצלה זה בכלל לא היה המקרה, וכן להעלים בראיון הנוכחי את הגילוי שבנה אינו אוטיסט. צפה בקובץ המצורף 1127282
איזה הזיה זה.
היא טוענת שאין כזה דבר אוטיזם (כל פעם שאני כותבת את זה אני מזדעזעת מחדש) והיא המציאה כאילו שיטת טיפול לאוטיזם - כשהילד שלה בכלל לא על הרצף??
 

החיים מצחיקים :)

משתמש מקצוען
האנטי שלי, וזאת מעבר להסתייגותי מהתנהגות שבעיני נראית אלימה ומתעללת, נשען בעיקר על פרסומים בהם חשפה בעבר שאבחנת בנה כאוטיסט התגלתה לימים כשגויה.
לא הוגן לשלול קיום אוטיזם ברמה הכללית רק משום שאצלה זה בכלל לא היה המקרה, וכן להעלים בראיון הנוכחי את הגילוי שבנה אינו אוטיסט. צפה בקובץ המצורף 1127282
אז אין פה שאלה בכלל אם המחקר/ניסוי/דבר לא ברור שעשתה הצליח כי בסופו של דבר הילד לא נמצא בשום ספקטרום
ואם זה מה שעבר ילד עם לקויות למידה בא לי לבכות!
 

החיים מצחיקים :)

משתמש מקצוען
איזה הזיה זה.
היא טוענת שאין כזה דבר אוטיזם (כל פעם שאני כותבת את זה אני מזדעזעת מחדש) והיא המציאה כאילו שיטת טיפול לאוטיזם - כשהילד שלה בכלל לא על הרצף??
איך היא יכולה לטעון שאין אוטיזם ברגע שהיא בכלל לא חוותה מצב של ילד עם אוטיזם
זה ככ מרתיח ומעצבן אותי!!
דנתי אותה ממש לכף זכות בגלל שאמרתי החוש האימאי שלה והיא מבינה יותר מכולנו
אבל להגיד אין דבר כזה אוטיזם בזמן שאת לא חווית דבר כזה!!!!! פשוט פוסלת משפחות על גבי משפחות
שמתמודדות יום יום עם אתגרים וקשים
מאחלת לה שתמשיך לדבר על נושאים שהיא מבינה בהם יותר, ושבנושא הנל לא תבין כלום!!!
 

במבונה

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
סתם שאלה,
איך מאבחנים האם ילד על רצף?
אם הילד עונה לכך וכך קריטריונים מהשאלון - הוא מאובחן על הרצף.
ואיך אמרה לי פעם פסיכיאטרית גדולה מאד, היא הדגימה עם שתי ידיים מקבילות, כשאחת טיפונת יותר נמוכה, כשהיא רואה ילד ביחס לבני גילו, על סמך הנסיון שלה היא אמורה לנבא האם הפער הזה ישאר כך או יגדל - הילד על הרצף.
וכשילד בתפקוד גבוה - אין לכך שום בדיקה שתאשר את זה, רק 'ניבוי' של פסיכולוגית\פסיכיאטרית\נוירולוגית.
אז אולי כשילד בתפקוד גבוה, ואבחנו אותו על הרצף, ועבדו עם הילד מאד מאד, והוא הצליח להשלים פערים, אז מי יחליט האם אי פעם וא היה על הרצף ויצא מההגדרה, או שלא היה ברצף אלא כיון שהיה בתחום האפור שרק היה נראה כך...
בקיצור הכל משחקי הגדרות.
כך בכ''א זה בילדים שמאובחנים על הרצף בתפקוד גבוה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה