עזרה שוברת פרספקטיבה. (בעצם- שוברת את הראש) עזרה בבקשה

סרה בולאג

משתמש פעיל
צילום מקצועי
שלום לכולכם, אשמח לתגובה מהירה.

השאלה שלי היא כזו- כשאני מציירת ציור בפרס' מסוימת, ולא טוב בעיני מצב שבו כל החפצים מקבילים, אבל הם כולם כאמור חייבים 'להיגמר' באותן נקודות מגוז- איך זה מסתדר?
כוונתי- במציאות בהחלט קיים מצב שבו אני רואה חדר בפרס' חד מגוזית, אבל הספר וקופסת הנעליים הן בפרס' דו מגוזית, או לפחות לא ממש מקבילים לשולחן. איך אני מעבירנ את זנ לדף בהתאם לכללי הפרספקטיבה?
תודה!!!
 

כבי צישינסקי

סטודיו רץ. כל אתר תותח
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
D I G I T A L
כתבת נכון הנקודות משתנות והמשותף זה רק קו האופק. כשאת מציירת את אמורה לשים לב שהחפץ נראה מונח על השטח ולא באויר, כאילו שלא נראה שצריך להיות מתחת עוד חפף שגורם להטיה.
צריך קצת עבודה, אבל אם תתאמני הרבה זה ילך לך בקלות יותר.
 

sari11

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
זהו, שהם לא חייבים להיגמר באותן נקודות מגוז. לכל חפץ נקודות בהתאם לזווית שבה הוא עומד. רק חפצים שמקבילים ביניהם ילכו לאותן נקודות מגוז. מה שמשותף זה רק קו העין. (שגם הוא משתנה אם החפץ לא מקביל למישור)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה