שבוע טוב: 10 טיפים לקרד"ז מוצלח!

לדLed

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
1. אל תשתמשו ביותר מדי צבע. זה מבלבל את הצופה כשהוא אינו יודע היכן להתמקד. לא יותר מ-3 צבעי יסוד וכמה אופציות ביניים.

2. מה התכונה עיקרית?: לדעת מה התכונה העיקרית של הדמות שלך ולדאוג שכל המאפיינים, האביזרים והפרטים בו יביעו אותה.

3. תן לדמות שלך צורה מובחנת: אתה אמור להצליח לזהות את הדמות שלך ע"פ הצללית שלה. היא אמורה לבלוט בצורה החיצונית שלה על פני הרקע ושאר הדמויות.

4. תחשוב פשוט: לא משנה כמה מורכב עיצוב הדמות שלך, אתה אמור להצליח לתאר אותו בעזרת 10 או פחות משיכות עט. אם לא הצלחת, אתה לא חושב פשוט מספיק.

5. ודא שאתה מסוגל לצייר את הדמות שלך שוב ושוב: נסה לצייר אותה מזוויות שונות, בדוק אם היא ברורה לך דיה. באופן כללי כדאי להימנע מפרטים מסובכים כמו רקמות מורכבות קעקועים ותחרות עשירות שיקשו עליך לחזור עליהם מכיוונים שונים.

6. תגזימו: הגזימו עם הגדרת התכונות של הדמות שלכם. לדוגמא, אם האפיון המרכזי של הדמות שלכם הוא חוזק, תנו לו שרירים עצומים שישתלטו על כל הצללית כמעט, אם האפיון הוא רזון ודקיקות ציירו אותו דק כמו שרוך עם משקפי שמש ענקיים שידגישו את הקונטרסט, וכן הלאה...

7. הפוך את הדמות שלך למביעה: דאג שהדמות שלך תכונות מסוימות שתהיה אפשרות להבין דרכן איך היא מרגישה. (דוגמא: האוזניים של באגס- באני מלוניטיונס היו חלק גדול בהעברת הרגשות שלו. כשהוא עצוב/מדוכא/מושפל הן מתקפלות, כשהוא מבסוט הן מזדקרות, כשהוא דרוך הן מתכווננות לצדדים)

8. אקססוריז: הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההרגשה הגדולה. תנו לדמות שלכם פרופס יחודיים שיספרו יותר על הרקע ועל התכונות שלה. דוגמא פשוטה: פיראט? תנו לו תוכי על הכתף, תליון עם סמל הכנופיה...

9. השתמש בצבעים כדי לשקף את האישיות של הדמות: ערכות צבעים יכולות לספר הרבה על הדמות ממבט ראשון. בד"כ, גוונים שחורים וכהים מתייחסים לבחורים הרעים, והבהירים לחיוביים... אם הנוכל שלכם הוא דו פרצופי ואתם רוצים להשאיר אותו כמסתורין, מה דעתכם על צבעים ניטרליים עם רמיזות לשתי הכיוונים? צבעים חזקים ומלאי רוויה מאפיינים דמויות גיבורים, פשוט ודאו שהערכות שלכם מבטאות דברים נכונים.

10. הפכו את הדמות ליחודית: היא צריכה להיות מזוהה ממבט ראשון ושלא יהיה ספק לגביה! השתמשו במשקל, גובה, תוי פנים ומיקומים, גודלם, צלקות, צורת יציבה של הגוף וכל השאר- כדי ליצור תוים יחודיים לחלוטין וזיהוי מיידי.

בהצלחה!

מתוך הבלוג PIXEL77 https://pixel77.com/10-tips-design-characters-pro/

בתרגום חופשי, מוזמנים לשפר אותו בתגובות.
תנו לייק אם אהבתם ושתפו למי שיכול להיעזר בזה, ושיהיה לכולם שבוע מוצלח!
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  40  פעמים

לוח מודעות

למעלה