אסטרטגיה שאלת שיווק

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כתבות עם תוכן שיווקי.
 

חגית קרמר

בניית אתרים ברמה בינלאומית
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
איך הופכים עיתון תוכן אהוב
להוציא דו"ח מוכח:
קהל יעד - מיהו, תחומי עניין, היקף, פלטפורמת העיתון

ולפי זה לפנות למפרסמים שמעוניינים בקהל היעד הנ"ל
 

נחמי בלר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
תוכן ופרסומות הם שלובי זרוע.
על בסיס מספיק של תוכן, אפשר למכור יותר פרסומת. יש יחס מסויים שצריך להקפיד עליו. אלא אם כן זה מקומון והוא בקטגוריה אחרת.
יש עבודה במעגל הפנימי - העבודה על התוכן שהיא כוללת עולמות שלמים ומעגלים שלמים בפני עצמם
ויש עבודה במעגל החיצוני של קידום העיתון, יחסי ציבור, הגברת מודעות
ואז מגיעה עבודת השטח של המכירות.
מרגיש לי שאנחנו מדברים פה מאד בגדול ובכללי ומאד לא קורקטי כי זו עבודה סיזיפית מדוייקת שמצריכה הרבה אסטרטגיה ומאמץ
 

רחל לאה פורגס

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
אשמח לקבל המלצות על משרד
שעוסק בשיווק דיגיטלי דרך הפפיסבוק, אינסטגרם,
רשימות דיוור באימייל וכו'.

תודה רבה
 

חרש עץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

מילה זו מילה

משתמש חדש
שאלה: איך פותחים אמממ... איך קוראים לזה?
שאלה חדשה- כותר חדש?
ואם זה רק למנויים---
אז ... מה כמות הסקיצות המקובלת ללוגו, סלוגן, מודעת פרסום?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה