בשעה טובה הוצאתי לאור שני ספרים חדשים ואני מתלבטת בנושא הפרסום.
מן השמועה הבנתי כי מקדמי המכירות העיקריים לספרים הינם:
1. שיהיה ספר טוב.
2. פרסום נאות.
3. המלצות ממי שקרא ונהנה.
המציאות מוכיחה כי ספר, גם אם הוא מעולה, לא ימכר אם לא ידעו מקיומו.
השאלה היא עד כמה להשקיע בפרסום. בהנחה שעלי למכור כמאתיים ספרים כדי לממן מודעת פרסומת אחת בעיתון.
אולי אפשר להסתפק בחוות הדעת שהעיתונים נותנים בפינה המתאימה, ולחכות שזה "יעשה גלים"?
מצורפת דוגמה לחוות דעת אחת שכזאת.
מן השמועה הבנתי כי מקדמי המכירות העיקריים לספרים הינם:
1. שיהיה ספר טוב.
2. פרסום נאות.
3. המלצות ממי שקרא ונהנה.
המציאות מוכיחה כי ספר, גם אם הוא מעולה, לא ימכר אם לא ידעו מקיומו.
השאלה היא עד כמה להשקיע בפרסום. בהנחה שעלי למכור כמאתיים ספרים כדי לממן מודעת פרסומת אחת בעיתון.
אולי אפשר להסתפק בחוות הדעת שהעיתונים נותנים בפינה המתאימה, ולחכות שזה "יעשה גלים"?
מצורפת דוגמה לחוות דעת אחת שכזאת.