שאלה מוזרה

  • פותח הנושא SPOT
  • פורסם בתאריך

הגלים

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
"מי שכתב לגבי רבינסקי" הוא העוזר הצמוד שלו ב7 שנים האחרונות.
 

ASUS

משתמש צעיר
הגלים, את צודקת שסוגרים אירוע אז סוגרים, אבל אני רוצה להבין לקוחה שהזמינה אותך לחתונה ומודעיה לך שהם נפרדו והחתונה מבוטלת, את תלכי בכל זאת לאולם?
נכון שהמתווכת סגרה איתה תאריך, וזה נקרא סגור לכל דעה ועניין, אבל שביום האירוע המתווכת מודיע
שהיא לא מוכנה לשלם את המחיר שלך, ולכן היא מבטלת לך את האירוע, ואת מתוך אחריות שואלת מה יהיה עם החתונה, והמתווכת אומרת לך שהיא מארגנת צלמת אחרת, אז לא רק שהאירוע כלפייך מבוטל, אלא שהעבודה עוברת למשהי אחרת, רק ש... המתווכת לא כזאת רצינית, ולא עשתה את מלכתה נאמנה, והאצילות של הצלמת שלמרות שהיא ידעה שאין למתווכת שום מחוייבות, אליה ברמה שגם אם היא תגיע והיא תצלם המתווכת יכולה לא לשלם לה כי בפועל היא לא קיבלה את האירוע, למעשה הצלמת הגיע בידיעה ברורה שיש מצב שהיא באה לחינם, היא רק באה לוודא שהמתווכת עשתה את עבודה ולא התרשלה, ולכן כל הכבוד לצלמת שעשתה מעבר לחובתה, ולמרות הפגיעה שהיא קיבלה, היא לקחה אחריות שהיא לא הייתה צריכה לקחת וגלים שוב אני חוזר המתווכת פטרה אותה מהעבודה!!! למרות שהיה סיכום חודשיים קודם
 

הגלים

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אתה שוב חוזר לאותה נקודה עליה כתבתי כבר כמה פעמים.
 

פרינטופ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אולי נסכם את האשכול ההזוי הזה והוא כבר ינעל, סוכ"ס?
1. נותן שירות חייב לעמוד בדיבורו, ולהיות אמין גם בשטחים האפורים.
2. נותן שירות ולקוח צריכים לחתום על חוזה.
3. בעל שמחה - מוטל עליו לוודא שהכל בסדר עם נותני השירות למיניהם.

וסתם, לגבי ההפקה, יתכן שבעבר - ואולי אפילו עד לא מזמן - התנהלותם היתה שלומיאלית, אך יש מצב שהם השתנו. מותר לתת צ'אנס לבן אדם.
 

ASUS

משתמש צעיר
גלים גם אני חוזר, הבעיה שאתה לא מתייחס לפרטים המהותיים בסיפור הזה ספציפי, שעושים את כל ההבדל
 

הגלים

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
התיחסתי כמה פעמים.

לאחר השיחה השניה עם המשרד בו היא הודיעה שהיא לא תבוא האחריות במידה מסוימת ירדה ממנה.
כלומר האי נעימות במקרה של תקלה ברמה הרבה יותר נמוכה. בשלב הזה איני יודע מה הייתי עושה במקומה.

העיצות להשאר בבית ולהתעלם מהסיפור היו עוד לפני השלב הזה.

http://www.prog.co.il/showpost.php?p=1295761&postcount=22

http://www.prog.co.il/showpost.php?p=1295770&postcount=25
 

מעיינות21

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אתה יודע מה,
אולי לא חוזה חתום אבל משו קצת יותר ברור מסתם שיחה טלפונית
ובלי פרטים בכלל.

תפסיקו לרדת פה אחד על השני זה מיותר.
מוטי מזה "בהצלחה חמוד" שמתלווה לכל הודעה שלך? :)


כל אחד בסוף עושה מה שטוב בעינייו.
 

פראדי אנגלרד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י מלפפון;1296801:
למה זה נקרא לשגע לקוחות אם מבקשים מהם לשלוח פקס?
הפקס זמין היום לכולם, ויש גם מייל.

מה הבעיה לתעד בכתב בשביל הרוגע של שני הצדדים?

תתפלאי לשמוע אבל ממש לא לכולם
אני באמת מתחום אחר שמייל הוא כלי בשימוש יום יומי אבל להרבה מהלקוחות שלי אין שום גישה למייל ואפילו לא לפקס
 

פראדי אנגלרד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י ASUS;1296817:
לשמחתי לרוב הבני תורה, (בניגוד לחברות השיווק אינטרנט שמנסות להגיד אחרת בשביל לשכנע לרכוש) אין אימייל, הם נעזרים בשכנים וחברים, (אני מדבר על אלה שיש להם אמונת חכמים) ואברך עם 10 ילדים
לא מחפש לקנות פקס בשביל 2 פקסים בשנה, מה שגורם להם לטרוח לרוץ לדואר או לשכנים טובים,
ברוך ה' זכיתי שלקוחותי נמנים על הזן הזה, מאחר ואני לא מפרסם, ואני מפורסם מפה לאוזן או מהפורום הנכבד הזה, שכמו שאתן שמות לב, מושתת על בני תורה (ברובו, והולכים אחרי הרוב) אני משתדל מאוד להתחמק מאירועים של ערסים וכדו' ולעבוד עם תלמידי ישיבה, ולכן אני עדיין עומד ביחס של 1 ל... הדבר היחידי שקורה, (וזה כן מגיע לאחוז גבוהה יותר שקרוב ל15%) זה לקוחות שאין להם כסף, אבל הם לא מתחמקים מאחריות, הם מודים לי את האמת, ומשלמים בתשלומים, ולפעמים גם אחרי כחצי שנה ממתי שאני מודיע שהסרט מוכן

אין אפשרות לצלצול
לכן אני מביעה הזדהות
 

ASUS

משתמש צעיר
אין לי מושג למה, עוד כמה העירו לי על זה שאין אפשרות לצלצול, אני לא אחראי על פרוג, כך שאין לי מושג איך לסדר את זה
 

GolanArt

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
עיצוב ואדריכלות פנים
שלחו את הפעמון שלך לתיקון, אז בינתיים נא לדפוק... :D
 

ASUS

משתמש צעיר
מה היה בסוף? שילמו לך? הכל היה בסדר? קיבלת התנצלות? שאלת את קול ברמה, איך זה שלא היה צלמת מטעמה? האירוע עבר ישירות ללקוח או לקול ברמה?
 

SPOT

משתמש צעיר
צילום מקצועי
נכתב ע"י ASUS;1297891:
מה היה בסוף? שילמו לך? הכל היה בסדר? קיבלת התנצלות? שאלת את קול ברמה, איך זה שלא היה צלמת מטעמה? האירוע עבר ישירות ללקוח או לקול ברמה?
מאז הארוע הצלמת לא זמינה
אבל אני מאמינה שאם היא לא יצרה קשר - סימן שהכל היה בסדר
 

ISRAELNR

משתמש צעיר
נכתב ע"י SPOT;1298032:
מאז הארוע הצלמת לא זמינה
אבל אני מאמינה שאם היא לא יצרה קשר - סימן שהכל היה בסדר

או שהיא כועסת עלייך שדפקת אותה:)
 

SPOT

משתמש צעיר
צילום מקצועי
ממש לא..
היא הרבה לא זמינה...
וגם הכנתי אותה קודם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה