לאחרונה ראיתי כמה פרסומות בקונספט על דרך השלילה "השיניים שלך אינם משחק" או "הישיבה איננה בית חרושת" וכדומה.
הפרסומות האלו מגיעות בצירוף תמונה הממחישה את הרעיון השיניים נראות כמו קוביות משחק, ובפרסומת של הישיבה נראים בתי חרושת ברקע.
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
כשאני רואה פרסומת של שיניים בצורת משחק אני אעבור לדף הבא גם אם אברר באותו הזמן על טיפולי שיניים.
או אם אחפש ישיבה שאיננה בית חרושת לבן שלי, ארתע מפרסומת שמכילה ברקע בית חרושת.
כיוון שתמונה נתפסת מהר יותר ממלל, אני מאמינה שחובה להשתמש רק בויזואל חיובי כדי לגרום ללקוחות להשתכנע מפרסומת.
מה דעתכם?
הפרסומות האלו מגיעות בצירוף תמונה הממחישה את הרעיון השיניים נראות כמו קוביות משחק, ובפרסומת של הישיבה נראים בתי חרושת ברקע.
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
כשאני רואה פרסומת של שיניים בצורת משחק אני אעבור לדף הבא גם אם אברר באותו הזמן על טיפולי שיניים.
או אם אחפש ישיבה שאיננה בית חרושת לבן שלי, ארתע מפרסומת שמכילה ברקע בית חרושת.
כיוון שתמונה נתפסת מהר יותר ממלל, אני מאמינה שחובה להשתמש רק בויזואל חיובי כדי לגרום ללקוחות להשתכנע מפרסומת.
מה דעתכם?