שאלה לקופירייטרים/יות

פרסום וקופירייטינג >> תוכן מקצועי

אחמד הנגר, עפרון מעוך, הבטחות, והמלצה לוהטת על חברת מטבחים יוצאת דופן!
קצת מילים על פעם, היום, איי גלוס, ועוד קצת מילים על מטבחים ועניינים
3.00 star(s) 4 ratings
שמחונים מציגה: מארזים אלגנטיים ויוקרתיים החל מ-65 ש"ח בלבד
זה לא משנה את מי אתם רוצים להפתיע, לשמחונים יש את המארז המתאים! שמחונים מציגה: מארזים אלגנטיים ויוקרתיים שנועדו לעשות חם בלב, טעים בפה וטוב בנשמה.
תורמים לא מחליפים כמו ממשלות, תישארו איתם
שלוש דרכים לדאוג שהתורמים שלך ירוצו איתך לאורך כל הדרך כל עמותה חייבת לבנות לעצמה גאנט בתחילת שנה, ולבחור שלושה מועדים או אירועים אליהם היא...
5.00 star(s) 1 ratings
אל תחשבו פעמיים! חושבים 3
שנה שלישית להגרלה המפתיעה של 'עלי שיח' על דופלקס חלומי עם נוף לכנרת, שלוש שנים, שלושה פרסים יקרי ערך ושלושה חלומות שעומדים להתגשם. כל הפרטים על...

ששונית

משתמש מקצוען
לאחרונה ראיתי כמה פרסומות בקונספט על דרך השלילה "השיניים שלך אינם משחק" או "הישיבה איננה בית חרושת" וכדומה.
הפרסומות האלו מגיעות בצירוף תמונה הממחישה את הרעיון השיניים נראות כמו קוביות משחק, ובפרסומת של הישיבה נראים בתי חרושת ברקע.
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
כשאני רואה פרסומת של שיניים בצורת משחק אני אעבור לדף הבא גם אם אברר באותו הזמן על טיפולי שיניים.
או אם אחפש ישיבה שאיננה בית חרושת לבן שלי, ארתע מפרסומת שמכילה ברקע בית חרושת.
כיוון שתמונה נתפסת מהר יותר ממלל, אני מאמינה שחובה להשתמש רק בויזואל חיובי כדי לגרום ללקוחות להשתכנע מפרסומת.
מה דעתכם?
 

פרידה

משתמש מקצוען
לאחרונה ראיתי כמה פרסומות בקונספט על דרך השלילה "השיניים שלך אינם משחק" או "הישיבה איננה בית חרושת" וכדומה.
הפרסומות האלו מגיעות בצירוף תמונה הממחישה את הרעיון השיניים נראות כמו קוביות משחק, ובפרסומת של הישיבה נראים בתי חרושת ברקע.
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
כשאני רואה פרסומת של שיניים בצורת משחק אני אעבור לדף הבא גם אם אברר באותו הזמן על טיפולי שיניים.
או אם אחפש ישיבה שאיננה בית חרושת לבן שלי, ארתע מפרסומת שמכילה ברקע בית חרושת.
כיוון שתמונה נתפסת מהר יותר ממלל, אני מאמינה שחובה להשתמש רק בויזואל חיובי כדי לגרום ללקוחות להשתכנע מפרסומת.
מה דעתכם?
תנסי פה
 

קופי 100

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופירייטינג
עד גבול מסוים לגיטימי לגמרי ללכת על דרך השלילה. התנאי הראשוני בקריאייטיב הוא "מפתיע אך רלוונטי". הצלחת להפתיע ולעורר ענין? שיחקת אותה!
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
זו דעתי..
ואגב, הפרסום של השיניים בוצע על ידי אחת מיושבות הפורום א.ב. בפרסום. ובדיוק ציינתי לעצמי שהפרסום ממש טוב..:)
 

אפילו

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עיצוב גרפי
כנראה שאלייך מדבר יותר הכיוון החיובי.
בכל דבר יש את המושג של "כאב ועונג".
וכמו בכל דבר אצל כל אחד עובד משהו אחד יותר חזק, או שניהם ביחד (או שניהם לא :( ).
אבל מאוד מקובל להדגיש את הכאב, כדי להניע בן אדם לעונג הצפוי (למכור מוצר או משהו).
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
ומזה צריך תמיד להיזהר לדעתי, גם דברים חיוביים יכולים לייצר דחייה לפעמים (לא זוכרת דוג' אבל נתקלתי בזה).
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
פרסום וקופירייטינג
עד גבול מסוים לגיטימי לגמרי ללכת על דרך השלילה. התנאי הראשוני בקריאייטיב הוא "מפתיע אך רלוונטי". הצלחת להפתיע ולעורר ענין? שיחקת אותה!
נכון שיש דברים דוחים שאסור להם להופיע בפרסום ומייצרים תחושה שלילית, אבל זה רק במקרים ממש קיצוניים.
זו דעתי..
ואגב, הפרסום של השיניים בוצע על ידי אחת מיושבות הפורום א.ב. בפרסום. ובדיוק ציינתי לעצמי שהפרסום ממש טוב..:)
מצטרף.
ואגדיר אולי טיפה יותר.
יש דברים שהם שליליים אבל מובנים, ולא דוחים.
ויש דברים שהם שליליים וגם דוחים, ולהם אסור לדרוך על מפתן הפרסום כלל וכלל.

פשוט צירך לשים לב לא לעורר דחייה בפרסום.
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופירייטינג
קראתי לפני המון זמן, שנערך מחקר, שהראה שאנשים פסימיים מתחברים יותר לפרסומות על דרך השלילה ואנשים אופטימיים מתחברים לפרסומות על דרך החיוב.
חיפשתי אותו לא מזמן ולא מצאתי.
אולי שווה לחפש שוב.
 

*שרי*

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב גרפי
פרסום וקופירייטינג
וואי, אני לא מאמינה!
בשבת האחרונה ראיתי את הפרסום (המעולה) עם הקוביות של א.ב. בפרסום
ועלתה לי השאלה הזו.
לרגע.
כי הפרסום תופס וטוב, לדעתי.

השבוע ראיתי בפינטרסט פירסום גרוע שבא להמחיש את אותו דבר.
(ניסיתי לחפש עכשיו ולא מצאתי. אולי כשאמצא אעלה)
ראו בנאדם מחייך וחלק מהשיניים שלו כאילו קוביות.
זה היה לא טוב.
מגעיל.
מרתיע.
והרשימה ארוכה...

ואז חשבתי מה שונה זה מזה,
אולי צורת ההגשה?
אולי משפט המחץ?

בכולופן, זו פרסומת שראיתי. אהבתי. זכרתי. (לא ההיא מפינטרסט, כן?:rolleyes:)
ושמחתי לפגוש כאן את הדיון הזה...
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
פרסום וקופירייטינג
השאלה שלי היא האם התמונה הזו על דרך השלילה איננה פוגעת במוצר?
מאד תלוי מה רוצים להביע.
לפעמים רוצים ליצור באזזז שידברו עלינו, פרסום ע"ד השלילה יכול לעזור לכך:)

אישית אני פחות אוהבת ומאד מתחברת ל: "למה לי חיובי" (מי עוד למד את המודל הזה? תרימו אצבע)

*לא מדברת על פרסומים ספציפיים במיוחד שלא ראיתי אותם.
 

בונבוניירה פיקנטית

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כתיבה ספרותית
מצד שני - לפעמים המענה לחסר הוא הרבה יותר גדול פסיכולוגית מ'עוד איזה פינוק'.
כשהמוצר נותן מענה אמיתי לאנשים שמחפשים אותו וקשה להסתדר בלעדיו - אז אם הדבר נוגע אליהם ומדבר איתם הם ירצו אותו.
אני אישית גם תחברת לדרך החיוב, אך במקרה כזה הייתי באה משני הכיוונים.
 

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

לוח דרושים

למעלה