עזרה שאלה לסיוע בתווי מזון

ריצי

משתמש רשום
מאמינה שרבים מיכם מודעים לעול הכבד שיש לפני החגים גם ככה קשה ביום יום אם 4 ילדים הגדולה בת 5 וחצי ואכשיו עוד יותר שאלה האם יש מישהו שמכיר קימחא דפיסחא או ארגון שנותן תלושים לכבוד פורים ופסח משתגעים איך מקימים את החגים קונים תחפושות כשאין לנו איך לערוך קניות משבת לשבת קורסים ממש תחת העול של משק הבית אשמח לשמות וטלפונים של עמותות הפועלות למען אלה שאין ביכולתם תיזכו למצוות ישר כח גדול
 

מצפה לישועה

משתמש מקצוען
בכל עיר חרדית יש תמיכה של קופת העיר, כמובן שלא כל אחד שמבקש מקבל, תלוי בקריטוריונים של מצב ההכנסות ומספר נפשות וכיו"ב. חוץ מזה אין לי ידע בענין. שה' ישלח לכם מידו הרחבה, בשורות טובות והרבה שפע ממעל בקרוב.
 

hila

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
יד עזרה ושולמית נותנים בערך 200 שח ברמי לוי,תנסו לפנות אליהם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה