שאלה בענין קלט המילון של גוגל - בגוגל דוקס וכו'

בר בי רב

משתמש פעיל
אני משתמש הרבה בהקלדות של גוגל "קלט כתב יד" והוא מציג לי מילים לפי המילון הרשמי של גוגל. הבעיה שהרבה מהמילים התורניות לא קיימות במילון שלו, ולכן הוא מציע לי לפעמים מילים חילופיות.
ראיתי שבגוגל דוקס יש אפשרות להוסיף מילים למילון האישי [וזה לכאורה אמור להשפיע אוטומטית לכל כלי גוגל, כולל הקלט], אבל רק מילה מילה.
אם אני מכניס כמה מילים ברצף הוא מזהה הכל כמילה אחת.
השאלה אם יש מישהו שיודע דרך להגיע למילון הפנימי של גוגל להכניס הרבה מילים בפעם אחת לחשבון האישי [לאו דוקא דרך גוגל דוקס, כי לכל הכלים של גוגל אמור להיות אותו מילון לכל החשבון].
דוגמא מילון גוגל.png
 

בר בי רב

משתמש פעיל
רציתי להוסיף לתוספת ידיעה, שגם בגוגל דוקס עצמו יש קו-קו אדום תחת מילה שלא במילון, ואם אני מוסיף את המילה למילון - הקו-קו נעלם מתחת המילה, אבל כשאני מוסיף כמה מילים ביחד - בבדיקה ראיתי שזה אינו מעלה ואינו מוריד את סימונים אלו.
 

בר בי רב

משתמש פעיל
בקשר לשאלה האחרונה ראיתי עכשיו יותר מאוחר שפשוט צריך להגדיר בכתובת
https://myaccount.google.com/inputtools
לסמן "ווי" בתיבה: סנכרון המילון בין שירותי Google
עדיין לא התברר לי אם זה פותר גם הבעיה הראשונה.
אמנם לפי מה שכתוב כאן "נכון לעכשיו, ניתן להשתמש במילון המשתמש רק ב-IME של פיניין בסינית" - אם כן אולי זה לא יעזור גם לא בעברית, צריך לבדוק הדברים יותר לעומק כי אולי מדובר שם רק על מילון דפוס כתיבה או משהו אחר [יותר נשמע שם שזו הגדרה שלא מופיעה כלל בעברית בתוכנה].
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה