רשת שיווק ענק - נשאר בלי סחורה

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
נשאר להם סחורה שלא מספק 30% ממה שהם צריכים ליו"ט הבעל"ט. הסחורה החדשה מגיע רק בעוד חודש, מה לדעתכם הם חייבים לעשות.

1. לסגור את חנות המפעל לשבועיים (הפסד של 50000 דולר לפחות)
2. לעשות קמפיין ענק: מבצע ענק, שיהי' התנפלויות על הסחורה, ואח"כ יש סיבה למה לא נשאר סחורה (הפסד של 15000 דולר)
3. להשאיר כמו שזה עכשיו (סיכון להמשך המפעל, כי לכל בן אדם שלישי הם לא יכולים לספק את הסחורה הרצוי)
4. דעתכם:

תודה מראש.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
חברה, רוצים אחוזים, אין בעיה. אבל אני חייב איזה כיוון...:(
 

zevUP

משתמש פעיל
שאלה מאוד מסובכת!! לי אין תשובה

הכי טוב לפנות לרב תלמיד חכם, שיתן עצה וברכה
(אני רציני)
 

Cohen_Amir

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
2 זה הכי פחות רע. כי בשתי האפשרויות האחרות ההפסד יהיה הרבה יותר גדול.
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
תעשה 1 + 2 ותראה ש3 לא בא בחשבון והנה אתה כבר יודע מה 4...
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
אז ברשותכם, נסגור את הפורום...:)
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
שאלה, מדובר בהפסד של 15000$ ברשת שיווק ענקית? זה בטוח לא יפיל אותם, נכון?
מבחינת תדמית זה יהי'ה יותר טוב לעשות קמפיין ענק עכשיו ושהכל יגמר, כך נראה לי. וההפסד הוא הכי פחות.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
ודאי שזה לא מפיל אותם, הבעי' זה לא ההפסד הכספי.
הפוך, זה כלום בשבילם להפסיד את זה.
השאלה איך הכי טוב בשביל שמו הטוב של המפעל.
 

זעליג_GP

משתמש צעיר
אני רואה שהחברה לוקחים את זה ברצינות. אל דאגה. אם לא נדבר לענין אף אחד לא יקשיב, המשא לא מונח על כתפינו :)

לי יש שני אופציות שלא רשמת:
1. יכול להיות שהוא לא חשב ע"ז, אבל אם הוא יכול להשיג סחורה בכפול מחיר ללא שירויח על ה30 אחוז סחורה האלו. שלא יהסס ויעשה את זה, אפילו אם הוא מפסיד קצת.
ואין כזה מושג אי אפשר. יש יותר יקר, כמו במקום לשלוח באניה הוא יכול לשלוח בדואר אוויר, המשלוח פשוט עולה 5 פעמים כפול.
2. להיות כן עם הלקוחות.
לספר שדבר כזה מעולם לא קרה אך זה דבר שלא תלוי בו. וזה המצב.
אולי להציע מבצע כדי שאנשים לא יהססו עקב ספק של אולי לא יהיה מה שאני צריך.
הרווח הוא, שלמרות שאתה מוביל לקוחות למתחרה, אבל אתה מחזיק להם ביד עד שתודיע להם שהמצב חזר לאשורו. אתה מתכנת אותם לחזור. זה גם ישמור על שם טוב של כנות אם זה יעשה בצורה נכונה.

כמובן שתלוי בעוד דברים כגון, איזה דברים הוא מוכר? מה היסטוריית הקשר בינו ללקוחות,
כמה הוא וותיק בשוק, וכו'.
(לדעתי הוא לא וותיק, כי אם כן מידע כזה לא היה מגיע אלינו, זה אמור להיות סודי ביותר)
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
1. אי אפשר, הוא מספק את הסחורה לכולם, אין לו בינתיים מתחרים, ושום חנות לא מוכן להחזיר לו סחורה גם לא במחיר טוב.
2. איך בדיוק אתה אומר את זה לאלפי קונים שמחכים לסחורה שלך? ולא יהי' להם את מה שהם צריכים.
3. אתה לא מוביל לקוחות למתחרה, כי אין מתחרה! מתחרים יש רק בדרגה הנמוכה יותר.
יש לו וותק של 30 שנה, וזה הפעם הראשונה שקורה כזה פאשלה. אגב הוא כבר ראה את זה לפני חצי שנה, והקים עוד מפעל להדביק את הקצב והביקוש, אבל הסחורה עוד לא עבר את שלב הייצור.
 

זעליג_GP

משתמש צעיר
אם היה אפשרי ללכת על כיוון של כנות..
אז בהשראה של רגע נפלט לי חצי מודעה לא מעוצבת שיכולה להצביע על כיוון מסוים

כמובן וכמובן שחסר בה המון, אבל זה כיוון מעניין :)

באיזה עיר זה בחו"ל, ששליש זה כבר אלפים? ומה הוא מוכר? אני הולך לפתוח תחרות נגדו :):)
 

קבצים מצורפים

  • 444.jpg
    444.jpg
    KB 280.8 · צפיות: 20

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
את זה אני כמובן לא יכול להגיד לך,
אבל מה שבטוח שלהגיע למקצועיות שיש לו, תצטרך להיות מגולגל עוד פעם כדאי להגיע לחצי מהרמה שלו...:)
זה בכל העולם. חנות המפעל זה בארה"ב.
 

שילת_250

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
עיצוב ואדריכלות פנים
לעשות מבצע ענק, וכשנגמר הסחורה לפרסם מודעות
בסגנון תודה ש שהצבעתם ברגליים,
+ לאור ההצלחה הגדולה אזל המלאי
+סחורה חדשה מיד לאחר החג.
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
תודה.
זה מה שנשאר לעשות.
 

מוישי מאדיגרף

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
כלל ברזל בשיווק:
אף פעם!!!
אל תשאיר לקוח ללא מענה.
גם אם הדבר יגזול שינה מעיניך וממון מכיסך.
ישנם הטועים לחשוב : "אם אני לא מרוויח - - העיסקה אינה כדאית".
ט ע ו ת ! ! !
בראיה כוללת של מרחב הזמן כל הטיעונים הרגעיים נראים כעורבא פרח!
חייבים לחפש בכל העולם סחורה זהה\דומה , והעיקר !!! לא להשאיר את הלקוח חסר מענה.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מרתהרב -

תקרא את כל האשכול, זה לא שיקול של רווח מול הפסד, אלא תדמית שלהם.
אין להם אפשרות להשיג סחורה אחרת כי הם יצרנים בלעדיים בעולם.
 

מוישי מאדיגרף

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
קראתי את כל האשכול.
נתון אחד חסר לנו.
מה הם מוכרים שם?
ניסיתי להעלות בדמיוני המון דברים, ולא מצאתי מוצר שאין לו תחליף.
"יגעת ומצאת..."
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
אין, זה אין.
מרתהרב, כמובן שאתה צודק, והם היו קונים אפילו בהפסד של 100% סחורה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  32  פעמים

לוח מודעות

למעלה