רפורמה בתחבורה ציבורית

מאמרים אחרונים

בעקבות "כתר מלוכה" של הזמר ישי ריבו
אם לא האזנתם לשיר - ישי ריבו מביא במילים כובשות ונוגעות ללב את התהליך של ההבנה שהקורונה נכנסה לשיגרה ושבשה אותה ו"מה אתה רוצה שנבין מזה". מתוך...
סביבת עבודה כמפתח להצלחה
לכל יוצר ולכל עסק נדרשים מגוון פרמטרים על מנת להבטיח מודל עבודה מסודר עם מעגל לקוחות יציב וקבוע. כאשר ביניהם, ניצבת בראש סולם העדיפויות, סביבת...
5.00 star(s) 1 ratings
אדון גבות מסורקות תקע בי את המבט ההוא שגורם לקיר בטון להפוך לערימת חמאה מומסת | נתן גלנט
הפרצוף, הפרצוף שלו. זה מה שלכד אותי חזק. לכן החלטתי ללכת ולדבר איתו. עיניים המומות, הבעה מבועתת, פה פעור ולשון משורבבת החוצה, לא יודעת מה לעשות עם...
הפגנה, לא חשוב על מה, העיקר היציאה

A Y G

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
בימים אלה משרד התחבורה מקדם רפורמה בתחבורה הציבורית שתכלול בעיקר עידכוני מחירים.
בתור משתמש כבד בתח''צ, ברור לי שהסיבה העיקרית שאנשים לא נוסעים באוטובוס אלא ברכב הפרטי, היא הבעיות האמיתיות של התח''צ.
אוטובוסים ורכבות (בעיקר הקלה) מפוצצים, מאחרים, לא יוצאים, התנהגות בוטה של נהגים (בודדים, יש לציין), תדירות חלשה ועוד ועוד.
נראה לי שצריך להחתים עצומה ענקית שתדרוש משר התחבורה להושיב ועדה אמיתית שתבחן את הבעיות לעומק.
אני מאלה שמדברים ולא עושים, מי מתנדב/ת?
 

A Y G

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
כמובן שהוזלה בתעריפים, ולפחות אי העלאה חיונית מאד, אבל זה לא העיקר.
 

A Y G

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
כמובן שאחרי שתקום ועדה כזאת, צריך להפעיל לחץ על חקיקה ברורה נגד תח''צ בשבת!
 

תקוע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לפתוח עצומה זה לא בעיה כאן, השאלה היא מה לכתוב בה וכמה זה יעזור, לא חושב שיש מה להתלונן על שר התחבורה, הוא עושה את עבודתו בצורה מיטבית ויותר טוב בהרבה מקודמיו, אפשר להציע לו הצעות, לא חושב שהצעות מגישים בעצומות.
 

קצרה

משתמש מקצוען
בימים אלה משרד התחבורה מקדם רפורמה בתחבורה הציבורית שתכלול בעיקר עידכוני מחירים.
בתור משתמש כבד בתח''צ, ברור לי שהסיבה העיקרית שאנשים לא נוסעים באוטובוס אלא ברכב הפרטי, היא הבעיות האמיתיות של התח''צ.
אוטובוסים ורכבות (בעיקר הקלה) מפוצצים, מאחרים, לא יוצאים, התנהגות בוטה של נהגים (בודדים, יש לציין), תדירות חלשה ועוד ועוד.
נראה לי שצריך להחתים עצומה ענקית שתדרוש משר התחבורה להושיב ועדה אמיתית שתבחן את הבעיות לעומק.
אני מאלה שמדברים ולא עושים, מי מתנדב/ת?
מי ישב בוועדה?
עוד פעם כמה אנשים שמעולם לא ראו אוטובוס מבפנים ויעלו רעיונות שמנקודת מבט של נוסע ברכב נראים ממש גאוניים ?

לפחות שיורידו מחירים... גם משהו.
 

גלינג

משתמש מקצוען
חברות התחבורה מודעות לבעיית הנהגים.
הבעיה שיש להם מחסור גדול בנהגים נורמטיביים.
(גם אלו שכבר מוכנים דורשים מחיר גבוה יותר כשהציבור מתלונן על החמיר הנוכחי..)
החלטה שכל הנהגים הנ"ל יפוטרו לא תפטור את בעיית התח"צ אלא תקצץ את מס' הנסיעות בעשרות אחוזים.
 

A Y G

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
תודה לכל המשיבים!
בקשות אפשר להפנות למשרד התחבורה, השאלה היא האם מישהו יתיחס...
אין ספק שרוב הועדות שקמו לא עשו שום דבר רציני, וזאת הסיבה שהמשרד צריך לראות שהפעם זה עסק רציני.
 

A Y G

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
שימו לב כמה שינויים קוסמטיים הם עשו במהלך השנים.
לדוגמא, הכבל הקלה בירושלים, כל הזמן מתגאים שנוסעים שם יותר ממאה חמישים אלף ביום, אבל הם שוכחים לעדכן באיזו צפיפות... אבל הבעיה העיקרית היא, שהציבור משרת את הרכבת, ולא היא אותנו, וזה מצב שחייב להיפסק!
 
למעלה