מידע שימושי רעידת אדמה

B&B

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

AdiTec

משתמש מקצוען
לאחר שאמש (מוצאי שבת) התרחשה רעידת אדמה בצפון הארץ, כעת מדווחים שוב תושבים בצפון הארץ על רעידת אדמה שהם הרגישו. עד כה לא דווח על נפגעים או על נזק שנגרם מהרעידה. לבינתיים, הדיווחים מגיעים מעמק הירדן, בית שאן ונוף הגליל – אותו אזור בו התרחשה אמש רעידת האדמה.

כאמור, לא ידוע האם נגרם נזק או שישנם נפגעים ברעידה הנוכחית, 12 שעות בלבד אחרי הרעידה שהתרחשה אמש – אך על פי ההערכות מדובר ברעידה חלשה נוספת, כפי שאמש רעידת האדמה הייתה חלשה. מדובר בגל של רעידות אדמה חלשות כתוצאה מרעידה חזקה שהתרחשה בקפריסין לפני כחודש.

כזכור, תושבים רבים בצפון הארץ דיווחו אמש בסביבות השעה 23:36 רעידת אדמה. במכון הגיאולוגי לישראל עדכנו כי התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.7 ,במרחק של 16 ק"מ צפונית מזרחית לבית שאן. עם זאת, בנס לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

תושב חיפה סיפר אמש לאתר 'וואלה' כי הרעידה נמשכה זמן: "היה ארוך יחסית, זזו דברים בבית. שולחן כתיבה זז מעצמו ל-4-3 שניות". תושבת אזור הכרמל סיפרה: "בבירור חשתי רעידה של מספר שניות, הבית, החדר והמיטה רעדו". תושבת נוספת תיארה: "זה היה ממש מפחיד, דיירת מהקומה השלישית ברחה אל מחוץ לבניין".
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai

מעט מן האור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
הרגע שוב פעם
כנראה פחות מ2 בסולם ריכטר. כי זה לא רשום בטבלה. (10:28 שרשום זה 12:28)

 

שמים חדשים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה