בקשה רהיטי אאוטלט- הגנת הצרכן

/

משתמש רשום
קנינו ארון הזזה ברהיטי אאוטלט בירושלים ברחוב ירמיהו,הארון הגיע פגום ולכן לא הסכמנו להם להתקין אותו ולאחר דיונים רבים הם "הסכימו" להביא לנו ארון חדש.
ואנחנו מחכים לארון החדש כבר חודשיים -הם אומרים שהארון מוכן אבל הם מחכים שיהיה להם קו לדרום ורק אז הם יביאו לנו אותו .
בינתיים כבר חודשיים אין להם הזמנה לפה...
ואת השידה שהזמנו הם לא מביאים לא ברור למה...
בינתיים אנחנו זוג חודשיים נשואים ואין לנו ארון בגדים!!!!
מישהו יכול לעזור לנו ולהגיד לנו מה אנחנו יכולים לעשות???
אנחנו מתוסכלים ולא יודעים מה עוד אפשר לעשות כדי לקבל את הארון והשידה ששילמנו עליהם מזומן כבר בקניה!!!
 

מציצה

משתמש פעיל
לפנות לרשות להגנת הצרכן
או למלות טופס פניה ולשלוח לחנות ולהזהיר שאם תוך שבוע או זמן מוגבל מסוים הארון לא מגיע תגישו נגדם תביעה
או בגשה לעזרה מהרשות להגנת הצרכן
 

פנינה 99

משתמש סופר מקצוען
לכתוב להם(ולתעד את כל ההתכתבות)
שאת פונה למועצה לצרכנות.
אם הארון לא מסופק מידית.
או הרשות להגנת הצרכן
בד"כ זה מספיק.
תקראי את ההוראות בקישורים.
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
לצערי, נפלנו גם אנחנו ברשת מוכרת מאד בבני ברק.
הרשות להגנת הצרכן- ממש לא עזרה.
אנחנו לאחר פסח מתכננים לשלוח להם מכתב תביעה מעורך דין והזמנה לבית משפט לתביעות קטנות.
אולי ככה זה יעזור.....
 
חמודי עם דיסק מרתק לחנוכה, הקליקו להורדה

חגית קרמר

בניית אתרים חכמים ומדוייקים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
רהיטים זה תחום עם הרבה רמאות,
ולכן עדיף לקנות באשראי תשלומים, ולא במזומן.
למיטב הבנתי, כך יש הגנה כלשהי על הכסף (למרות שממש לא קל לבטל עסקה)
 

/

משתמש רשום
אמרנו להם שפנינו לעורכת דין ואנו עוברים לעזרה משפטית
הם צעקו עלינו ונתקו את הטלפון
...
אין עם מי לדבר!!!
תסכול!!
 

אסתי כ.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
הם אומרים שהארון מוכן אבל הם מחכים שיהיה להם קו לדרום ורק אז הם יביאו לנו אותו.
בינתיים כבר חודשיים אין להם הזמנה לפה...
הזכרת לי שלפני המון-המון שנים, כשהייתי גרפיקאית מתחילה, עשיתי עבודה ללקוח.. הא, נזכרת שגם הוא היה מהדרום..
כבר אז ידעתי שאסור לשחרר עבודה ללקוח לפני השלמת התשלום במלואו, אבל הייתי מתחילה + העובדה שהוא ממש התחנן שהוא צריך אותה דחוף וכו'. שיחררתי...
את הכסף קיבלתי אחרי תקופה לא מבוטלת... ומה ההסבר שלו היה? "אני גר בדרום, איך אני אבוא עד אלייך?"
כלומר: לפני ששיחררתי את העבודה [ובמקרה שלך, לפני ששילמת על הריהוט], הם בידיים שלך. הם יסעו לכל מקום שתבקשי, העיקר תהיי הלקוחה שלהם... אחר ששילמת [ובמקרה שלי, לאחר שהעבודה כבר אצלו], את בידיים שלהם... וכל עוד הם לא ישבו משועממים, וחסרי מעש, ובין כה וכה יהיה לה הזמנה לאזור שלכם, הם לא יזיזו את עצמם במילימטר...

מתסכל נורא... אבל אפשר בנימה אישית? רק ככה לומדים לקח! כן. כן. הדברים האלו יש בהם משהו טוב ומועיל, הם עושים לנו בית ספר... רק ככה לומדים. רק ככה גרפיקאי לומד שהוא לא משחרר עבודה לפני השלמת התשלום, וגם אם אמא של הלקוח מתה לפני שעה.. ואת לא תשלמי יותר את הכל במזומן ומראש, אלא רק בצ'קים דחויים או באשראי עם פריסת תשלומים ארוכה ככל האפשר..

ובינתיים, תנחמי את עצמך שהכל משמים, והצער הזה נגזר עלייך, ואת תעברי אותו גם ככה, כי אם לא כאן בצורה כזו, הוא היה מגיע עם כאבי שיניים.
 

hilasg

משתמש צעיר
קנינו ארון הזזה ברהיטי אאוטלט בירושלים ברחוב ירמיהו,הארון הגיע פגום ולכן לא הסכמנו להם להתקין אותו ולאחר דיונים רבים הם "הסכימו" להביא לנו ארון חדש.
ואנחנו מחכים לארון החדש כבר חודשיים -הם אומרים שהארון מוכן אבל הם מחכים שיהיה להם קו לדרום ורק אז הם יביאו לנו אותו .
בינתיים כבר חודשיים אין להם הזמנה לפה...
ואת השידה שהזמנו הם לא מביאים לא ברור למה...
בינתיים אנחנו זוג חודשיים נשואים ואין לנו ארון בגדים!!!!
מישהו יכול לעזור לנו ולהגיד לנו מה אנחנו יכולים לעשות???
אנחנו מתוסכלים ולא יודעים מה עוד אפשר לעשות כדי לקבל את הארון והשידה ששילמנו עליהם מזומן כבר בקניה!!!
גם לנו היה את אותו סיפור איתם, ממש על הפנים!!
קנינו ארון ספרים ולא התקינו אותו בצורה טובה, עד שהם באו לתקן לקחת מלא זמןן
הם לא רצו לבוא בהתחלה, ממש רבתי איתם על זה.
גם החוויה שלי איתם לא היה מוצלחת וכן גם במקרה שלנו זה לקחת חודשים
ובשינוי מכם אנו גרים בירושלים נסיעה של 15 דקות מהסניף בירמיהו.
יצאתי מצולקת ומאוכזבת מההתנהגות שלהם.
בסוף הם כן הגיעו ותקנו אבל יצאתי עם טעם מר.
מקווה שיסתדר ותמשיכו לנדנד רק ככה זה עובד.
 

גרפיקהil

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לצערי גם לנו היה סיפור דומה איתם, הזמנו ויטרינה, חיכינו מעל חודשיים ולא הגיע. בסוף ביטלנו את ההזמנה והם החזירו לנו את הכסף. בחילופי דברים בינינו הם הודו שאין להם את הפריט במלאי...
חברה שלי גם כן הזמינה ספה בצבע יין וממש עכשיו לפני החג הביאו לה ספה לבנה :( בטענות שונות ומשונות.
לא יודעת אם עזרתי אבל לפחות שאחרים לא יפלו בפח.
 

/

משתמש רשום
סורי אבל זה ממש לא לשוה"ר!!
אנשים צריכים לדעת איפה לעשות את הקניות שלהם עמ"נ לא ליפול בפח!!
זו הלכה מפורשת בהלכות שמירה"ל-תלמדי כל יום 2 הלכות ואת בטוח תדעי את זה...
 

בכיוון הנכון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופירייטינג

ditush

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופירייטינג
אני קניתי ברהיטי אאוטלט- בסניף שלהם במתחם פרקטי לחתנים וכלות והייתי ממש מרוצה, שירות מושלם והמחירים זולים מאד! בלי השוואה לחנויות אחרות.
אבל זה רק לחתנים וכלות
 

לוח אירועים

הצטרפו לקורס משתלם מבית פרוג
והתקדמו למקצוע מתגמל ומבטיח!

המספרים של פרוג:

337,452

משתמשים נכנסו לפרוג בחודש האחרון

453

משתמשים מבקרים ברגע זה באתר

4,986

הודעות נכתבו בממוצע ליום בחודש האחרון

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח דרושים

לוח הסעות ושליחויות

למעלה
לשיחת ווטסאפ עם בית פרוג
צ'אט בווטסאפ בנושאי יעוץ לימודים, פדגוגיה ומזכירות
היי, אפשר לדבר איתנו, אנחנו כאן!