קצת מאחורי הקלעים....

269

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
לא מצליחה לפתו בנטפרי תוכלי להעלות בגמבו?
 

תמר21

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
בכל אופן, כשאני מעלה קליפ ערוך מוזר שאני מקבלת תגובות וביקורות על דברים שלא קשורים לנושא הפורום. התגובות אמורות להיות ענייניות לגבי העריכה עצמה.
בכל אופן תודה על התגובות המפרגנות וגם לאלו שפירגנו באישי...

עריכה מקצועית כהרגלך. יפהפה שושי!

מסכימה שסלוו מושן חסר כאן ויכל לתרום המון, דווקא כי כמעט כל סצנה יפה בפני עצמה.

לגבי הסגנון - לא חשבתי שהם כאלו.
מאכזב :(

את צודקת שהסגנון של התגובות מעורר קצת חוסר נוחות, כשמגיעים לבקש מבט על הביצוע נטו. אבל אני חיבת לומר, שבתור עורכת וידיאו חרדית שדי פתוחה לקבל שינוים, וחשיבה מחוץ לקופסא - כל עוד היא תואמת את אמונתי ולא סותרת שום דבר באורח החי'ים שלי (וגם את אורח המחשבה שלי, כמובן) - תתקבל בברכה רבה.
ככזו, קשה לי לראות משהו שלא תואם את אורחות חי'י, בהחלט.
לא בחרתי באמונה הזו רק כי היא נוחה לי במצבים מסוימים, אלא כמשהו מאד משמעותי בחי'ים שלי שמלווה אותי בע"ה בכל מצב - ואין אפשרות, מבחינתי, להניח אותה בצד רגע, כדי לענות עני'ינית.
זה חלק מהעניני'יות בעיני... מקווה שתקבלי זאת ברוח טובה, כי אני באמת אוהבת אותך ונהנית מהטאצ' שמלווה את העבודות שלך, ומעריכה מאד את התפיסות המלוטשות שלך שחוזרות בכל הפקה שאת מניחה בה יד.

כחלק מזה השתקתי את השמע ודילגתי על סצנות שעוררו בי אי נוחות. לצערי היו כמה כאלו, וזה בהחלט לא נוח לי שאינני יודעת מראש למה לצפות לפני שאני מפעילה שיתוף של חברה לעבודה. ובאמת שאני מוכנה לומר בגלל ההערכה הרבה.
מביקורות צומחים.


מותר לחיות אחרת ולהישאר חברות :)


תמשיכי בהצלחה שושי!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה