קנית מוצרים לעיצוב הבית

T A M A R

משתמש מקצוען
הדמיות בתלת מימד
שלום לכולם,
צריכה המלצה לחנויות זולות לקנית מוצרים לעיצוב הבית:
  1. ריצוף-אשמח להמלצה על דגם ספציפי לא יקר, מבריק, בהיר
  2. פרקט-אשמח להמלצה על דגם ספציפי לא יקר
  3. תאורות
  4. פרופילים דקורטיבים

מה חשוב לבדוק
והאם יש לי הנחה כאדריכלית?
 

חסדיאל שופק

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
שלום תמר.
א. אני לא ממליץ לך על חנויות זולות לעיצוב הבית, הסיבה היא שאת כנראה מתייחסת למחירים המופיעים על המוצרים בחנות היקרה, בעוד שהמציאות היא שמחירי האריחים [קרמיקה] הם בערך 60% מהמופיע בחנות. וגם למחיר יש תמורה בסוף ואם צריך להחליף אריח אחרי שנה וחצי.. אז לא שווה.
ב. לגבי חנויות, זה תלוי באיזור שאת עובדת
ג. תאורה יש לי מישהו מצויין שהוא סוכן שעובד בכל הארץ ,יר"ש, ויש לו מחירים טובים. אפשר לשלוח לי הודעה כלשהיא ואני אחזיר לך shupac10*gmail.com
ד. לגבי הנחות... אז כאדריכלית אז את זכאית ל10% עמלה עבורך מסך הקניה, רק לתאם עם החנות קדם, זה מאד מקובל והם מחכים לזה. לא כולם מסכימים להמיר את העמלה בהנחה ללקוח שלך.
ה. סוג אריח אי אפשר להמליץ ככה, תלוי בסגנון שלך, תלכו לחנויות ותבחרו..
בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה