עזרה קניות באתר George

דבורי ג

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
סוף סוף אחרי שבוע שאני שולחת לגורג מיילים תראו מה הם עונים לי

תודה שפנית אלינו, אנו מצטערים מאוד לשמוע שטרם קיבלת את הזמנתך. למרות שאיננו יכולים להבטיח תאריך מסירה לחבילות שנשלחות באמצעות דואר אוויר, היינו מצפים שזו תגיע עד עכשיו. אנו נפתח בירור עם שותף המשלוח שלנו ונבקש כי הם ישלימו משלוח זה כעדיפות. תודה על סבלנותך בעניין זה. כל טוב

ואני אמורה להמשיך לחכות בסבלנות?????
 

ביגר

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
הם חצופים... עונים אחרי כמה ימים רק ותגובות שרק מצפות לסבלנות מאיתנו
שלחתי להם שהחבילה שלי הגיע באיחור והגיע רטובה (כל הקבלות והתויות ספוגות ורטובות וחלק מהבגדים רטובים משהו הזוי)
הם ביקשו שאני אשלח להם תמונות, בטיפשותי לא צילמתי את הקבלות והתויות הרטובות לפני שזרקתי, אז מה עכשיו?
 

דבורי ג

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לפחות המוצרים אצלך.... אני עוד מחכה עד בוש
 

בינה

משתמש מקצוען
@דבורי ג האם קיבלת תשובה כלשהי? השארתי מיילים, פניות ואיומים בכל מקום אפשרי, ונאדה. כלום.
אני מתחילה להתייאש! לפחות היה מישהו לדבר איתו!! זה מוריד מהדעת, לדבר לקירות כל הזמן.
האמת - בקירות לפחות נאמר "אזניים לכתל" כאן לא רואים את זה. . . :(

שלחתי להם פניה וענו לי אחרי יומיים.
 

הללו

משתמש מקצוען
שלחתי מייל נזעם ביותר ע"כ שמוצרים מאליאקס מהר יותר..
שאלתי גם אם ההתכתבות היא רובוטית או מענה אנושי כי קבלתי תמיד את אותה תשובה.
NR (Global-e (George))

Dec 1, 2020, 11:17 GMT+2

Dear XXXX,

Thank you for your emails regarding your recent order. We take any dissatisfaction seriously and would like to follow up on your recent concerns.

This time of year is exceptionally busy for our shipping partners. This, coupled with current events, has resulted in significant logistical challenges.

Please be advised that the shipping method selected for your order is airmail. While every effort is made to ensure a robust and seamless delivery service is provided, occasionally delays are unavoidable. Delivery times quoted for airmail are a guideline, and unfortunately are not guaranteed.

Please accept our apologies for any frustration or inconvenience this delay may have caused. As a valued customer, we would like to assure you that your feedback has been provided to the relevant teams.

While this experience has fallen below the high standards you have come to expect from George, it is our sincere hope that we are able to welcome you back to our online store in the near future.

Should you have any further questions or queries, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

Sam Marsden
Global-e (George) Customer Service Team
NR (Global-e (ג'ורג '))

1 בדצמבר 2020, 11:17 GMT + 2

XXXX יקרה,

תודה על הודעות הדוא"ל שלך בנוגע להזמנה האחרונה שלך. אנו מתייחסים ברצינות לכל חוסר שביעות רצון ונרצה לעקוב אחר החששות האחרונים שלך.

תקופה זו של השנה עמוסה במיוחד עבור שותפינו למשלוחים. זה, יחד עם האירועים הנוכחיים, הביאו לאתגרים לוגיסטיים משמעותיים.

שימו לב ששיטת המשלוח שנבחרה להזמנתכם היא דואר אוויר. אמנם נעשה כל מאמץ כדי להעניק שירות משלוחים חסון וחלק, אך לעיתים בלתי נמנעים עיכובים. זמני האספקה המצוטטים בדואר אוויר הם קו מנחה, ולמרבה הצער אינם מובטחים.

אנא קבל את התנצלותנו על כל תסכול או אי נוחות שעיכוב זה עלול לגרום. כלקוח מוערך ברצוננו להבטיח לך כי המשוב שלך הועבר לצוותים הרלוונטיים.

חוויה זו אמנם ירדה מתחת לסטנדרטים הגבוהים שציפיתם מג'ורג ', אך זו תקוותנו הכנה שנוכל לקבל את פניכם בחזרה לחנות המקוונת שלנו בזמן הקרוב.

אם יש לך שאלות או שאילתות נוספות, אל תהסס לפנות אלינו.

כל טוב,

סם מרסדן
צוות שירות לקוחות Global-e (ג'ורג ')
 

רוצה יותר

משתמש מקצוען
גם אני כבר חושבת שמדובר ברובוט, ללא ספק. אלו התגובות שאני מקבלת כבר חודש.
כתבתי להם היום שוב שאני לא מעוניינת לשמוע על הסטנדרטים הגבוהים של ג'ורג' כי הם לא הוכיחו את עצמם, וגם לא על העובדה שמשלוח אוירי הוא מורכב יותר כי זה לא אמור להיות פקטור בכלל! משלוח מעלי אקספרס קיבלתי הרבה יותר מהר.
כתבתי שאני מעוניינת במידע אודות החבילה שלי. איפה היא נמצאת ומתי אני יכולה לצפות לקבל אותה. ואם לא אקבל תשובה, אני רוצה את הכסף בחזרה. (כבר השתמשתי באיום הזה לפני יומיים אבל ממילא נראה לי שאף אחד לא קורא את ההודעות . . .) אולי יש למישהו רעיון איך מגיעים למענה אנושי כלשהוא?
 

ביגר

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
לא נראה לי שזה רובוט כי כשאני התלוננתי על חבילה רטובה ביקשו ממני תמונות
 

i am

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
הי
גם אני באותה סירה
הזמנתי ב4.11 ומה10.11 הוא לא התעדכן...
כותב לי שהוא במשלוח בארץ היעד
ובהחלט הוציאו את המיץ מלהזמין אליהם, לא אזמין מהם שוב כל כך מהר, וחבל.
 

רוצה יותר

משתמש מקצוען
עכשיו אני רואה שמי שבעצם מטפל בכל ענין המשלוח זו חברת גלובל אי. המוצרים הם של ג'ורג', אבל חברת גלובל אי
היא חברת סטארט אפ שדואגת לעסקים רבים (ומוכרים!) ברחבי העולם לכל החלק של מכירה בינלאומית.
יש להם אפילו סניף כאן בישראל, בפ"ת. בינתיים ניסיתי להתקשר ישירות אליהם לראות אם יש להם תשובות, אך ללא מענה.
אולי תנסו גם להציף אותם בפניות. שיראו שיש כאן בעיה רוחבית!!!
 

דבורי ג

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עכשיו אני רואה שמי שבעצם מטפל בכל ענין המשלוח זו חברת גלובל אי. המוצרים הם של ג'ורג', אבל חברת גלובל אי
היא חברת סטארט אפ שדואגת לעסקים רבים (ומוכרים!) ברחבי העולם לכל החלק של מכירה בינלאומית.
יש להם אפילו סניף כאן בישראל, בפ"ת. בינתיים ניסיתי להתקשר ישירות אליהם לראות אם יש להם תשובות, אך ללא מענה.
אולי תנסו גם להציף אותם בפניות. שיראו שיש כאן בעיה רוחבית!!!
אשמח לקבל את הטלפון שאנסה גם אני לברר
 

רוצה יותר

משתמש מקצוען
072-204-1382 בעיקרון כתוב שהם פתוחים כעת עד 19:00. אני לא קיבלתי מענה טלפוני, השארתי הודעה בשירות הלקוחות באתר. (לפחות זה בעברית!) אגב אני רואה כי גם הזמנות מנקסט תקועות כעת, יתכן שבאמת יש עיכוב במסירת חבילות מאנגליה. אבל אני כתבתי להם שאני רוצה מידע מדויק בנודע להימצאות החבילה שלי בתקווה שהיא אכן עדיין קיימת. לא אכפת לי שיכתבו לי שתגיע רק בעוד שבוע, אבל שאדע שהיא בדרך. העובדה כי האתר ומעקב המשלוחים לא מתעדכן זו חוצפה מדרגה ראשונה.
 

msl

משתמש מקצוען
לא נראה לי שזה רובוט כי כשאני התלוננתי על חבילה רטובה ביקשו ממני תמונות
גם ממני הם בקשו תמונות וזרקתי את העטיפות
אין לי מושג מה לעשות
הזמנתי ולא קיבלתי אישור למייל, אז הזמנתי עוד פעם ושוב לא נשלח לי אישור
חיכתי שבוע ושלא נשלח לי שום אישור הייתי בטוחה שזה לא הוזמן
בצעתי הזמנה שלישית והגיע לי 3 פעמים אותו דבר וחייבו אותי כמובן 3 פעמים
הם בקשו תמונות ואמרתי להם שאין לי מה לצלם כי הם יודעים מה שלחו לי רק שיראו שאין לי שום הודעה שהזמנתי
והם כתבו לי שהם צריכים תמונות של 3 החשבוניות(שאין לי כמובן)...עצבים!!!!
רציתי שישלחו שליח שיחזיר להם את הסחורה...בקשה מינימלית...
 

בינה

משתמש מקצוען
מישהו יכול להסביר לי מזה?
1606891388424.png
 

תגרין

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
עם מי? תעדכנו בבקשה עם איזו חברת משלוחים הגיעו אליכם המשלוחים.
האם יש מישהי שכבר קיבלה דרך פוסטאנאל? נא לעדכן, כל שביב של תקווה ישמח אותנו מאד. . .
הזמנתי לפני חודש!!! בתאריך 5.11 מתאריך 6.11 אין התקדמות, זה בדרך לארץ היעד.....
איך פונים אליהם?
 

דבורה לוינסון

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
נראה שבאמת יש בעיה באופן כללי עם מוצרים שמגיעים מחו"ל.
גם ההזמנות של נקסט מתעכבות ומתבטלות באופן הזוי.
(ואגב, גם בארץ. הבנתי שאנשים מחכים להזמנות מזארה כבר חודש).

אז אולי באמת עכשיו לא זמן מתאים להזמין מהאתר ההוא. אבל באופן כללי הוא ממש משתלם. (אישית הזמנתי 3 פעמים והגיע עד הבית תוך שבועיים. מבינה שצריכה להודות על הנס).
 

רוצה יותר

משתמש מקצוען
עדכון: אוקי, תקשיבו סיפור מוזר. אני יצרתי הזמנה בג'ורג' ב11\03. קיבלתי אישור הזמנה, וב11\06 היה כתוב שההזמנה כבר יצאה לדרכה, אך חולקה ל2 ותגיע ב2 חבילות נפרדות. עד כאן הכל טוב.
מאז, אני כבר חודש עוקבת אחר ההזמנה - אחת הייתה כל הזמן במצב מתקדם יותר מהשניה וגם התעדכנה מהר יותר.
עכשיו אני חופרת עוד פעם בפרטי ההזמנה, וכתוב שדווקא המשלוח השני (האיטי יותר)הגיע לישראל וממתין בסניף הדואר.
(לא נדבר על החוצפה שזה היה אמור להיות מדלת לדלת, אבל העיקר שהגיע.)
המשלוח השני (כמובן הדחוף יותר, עם המעיל. . .) עוד לא הגיע לישראל אפילו!!
אז תתעודדו. זה מגיע באיחור, הם מפרקים את המשלוח הזעום שהזמנת לכמה שיותר בשביל שתצא לך הנשמה טיפין טיפין, זה לא מגיע הביתה אלא לסניף הדואר, זה מגיע אחד אחרי השני, אבל זה מגיע!!! מהרו לבדוק!
 
  • תודה
Reactions: msl

ביגר

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
נראה שבאמת יש בעיה באופן כללי עם מוצרים שמגיעים מחו"ל.
גם ההזמנות של נקסט מתעכבות ומתבטלות באופן הזוי.
(ואגב, גם בארץ. הבנתי שאנשים מחכים להזמנות מזארה כבר חודש).

אז אולי באמת עכשיו לא זמן מתאים להזמין מהאתר ההוא. אבל באופן כללי הוא ממש משתלם. (אישית הזמנתי 3 פעמים והגיע עד הבית תוך שבועיים. מבינה שצריכה להודות על הנס).
ההזמנות מאלי אקספרס דופקות חבל על הזמן
הזמנתי ב11.11 חלק כבר אצלי, וחלק גדול כבר בארץ
 

ביגר

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אז אולי הבעיה היא באנגליה או ארופה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה