שיתוף קלע דוד

אנקרי

משתמש מקצוען
20200820_213456.jpg
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
יפה מאד ,
זוית מעניינת.
אם יורשה לי לשאול (סקרנות גרידא ...),
האם ציירת את הדמות רגיל, ואז מתחת אותה ,לפי פרספקטיבה נגיד ?
או שציירת הכל ככה מלכתחילה ?
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מקסים. התקצרויות מטריפות והידיים מעולות

מבחינת יכולת הסיבוב של המפרקים, אנטומית הרגל האחורית לא מדוייק גם הבוהן שם אמורה להיות בצד הפוך. כמו כן הברך הרחוקה מאיתנו אם מקפול. כלפי מעלה האגן בהכרח מתקפל גם פנימה

אבל מה שבטוח, קו נקי ומשגע ממש מופלא. מעניין לדעת באיזה תוכנה או לראות תהליך
 

אנקרי

משתמש מקצוען
מקסים. התקצרויות מטריפות והידיים מעולות

מבחינת יכולת הסיבוב של המפרקים, אנטומית הרגל האחורית לא מדוייק גם הבוהן שם אמורה להיות בצד הפוך. כמו כן הברך הרחוקה מאיתנו אם מקפול. כלפי מעלה האגן בהכרח מתקפל גם פנימה

אבל מה שבטוח, קו נקי ומשגע ממש מופלא. מעניין לדעת באיזה תוכנה או לראות תהליך
אמממ, זה לא בוהן אלא זרת כמובן, אבל אני מסכים שהיא נראית גדולה מדי.
סיבוב האגן דווקא נראה לי בסדר, מה הבעיה שם?
התכנה - sketchbook, היא חינמית.
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
יפה על ההעזה לצייר כזו תנוחה מהראש..

בעיני טוב לעבוד עם רפרנס אחד או 2 כי אפשר ללכת לאיבוד באנטומיה והרי הדגמה

אם במקום רפרנס לבדוק איך המפרקים עובדים

רגל ישרה שדוחפת קדימה גורמת לסיבוב פנימי של הברך שגורר סיבוב האגן שמתבטא בנטיה (טילט) לצד הנגדי מהרגל הישרה ולכיפוף האגן קדימה וכלפי מטה.
Screenshot_20200823-135049_YouTube.jpg

Screenshot_20200823-145105_WhatsApp.jpg

כף הרגל תהיה במצב pronation עם העקב כלפינו אלא אם הרגל מכופפת. כמו בתמונה כאן הרגל הכי שמאלית:

Screenshot_20200823-145132_WhatsApp.jpg


ואם זה לא התנוחה שהתכוונת אלא לקיחת תנופה אז כל האגן והטורסו אמור להשען אחורה כמו כאן והרגליים שתיהן מכופפות בזויות שונות
Screenshot_20200823-145631_Chrome.jpg


אחד מהדברים שיכולים ממש להקפיץ בתנוחות הקשות האלה זה המניקין לא יודעת איך זה נקרא בעברית :
bad9e58e0befa33c2d010fcfb2d67314--figure-drawings-drawing-stuff.jpg


הכוונה לבובהלה הנל שעוזרת לנו להבין לאן פונות הפנים של כל חלק מהגוף. בחרת תנוחה סופר קשה שאני לא הייתי מנסה וודאי לא מצליחה אז נקדים ונאמר שאפו.. תדע שאתה כבר עכשיו נדיר ממש, רואים בידיים שציירת כשרון וידע מבהיל. וממצב מצויין אפשר להגיע למצב אגדי, אם כשמציירים כבר כאלה דברים קשים אז זה יכול לשדרג. יש צמוד לפרוג בבני ברק חנות לציוד בית ספר וצעצועים יש שם בובות כאלה. מניחה שניתן להשיג בכל חנות צעצועים או לציוד אומנות.. תנוחות דינמיות עדיף תמיד לצייר מרפרנס ומה טוב מרפרנס של וידאו (ולעצור באמצע בתנוחה שצריך ) ולא סטילס (שבן אדם עושה פוזה) כי וידאו רואים ממש מעברי משקל נכונים. אבל אם אין ולא תמיד אפשר להסריט תנוחות כאלה בעצמנו אז המניקין תותחית. בהצלחה ותעלה בקרוב עוד ציורים דינמיים, אני ממש נהניתי מציור זה, מלא מעוף.
 

אנקרי

משתמש מקצוען
יפה על ההעזה לצייר כזו תנוחה מהראש..

בעיני טוב לעבוד עם רפרנס אחד או 2 כי אפשר ללכת לאיבוד באנטומיה והרי הדגמה

אם במקום רפרנס לבדוק איך המפרקים עובדים

רגל ישרה שדוחפת קדימה גורמת לסיבוב פנימי של הברך שגורר סיבוב האגן שמתבטא בנטיה (טילט) לצד הנגדי מהרגל הישרה ולכיפוף האגן קדימה וכלפי מטה.
צפה בקובץ המצורף 713395
צפה בקובץ המצורף 713401
כף הרגל תהיה במצב pronation עם העקב כלפינו אלא אם הרגל מכופפת. כמו בתמונה כאן הרגל הכי שמאלית:

צפה בקובץ המצורף 713403

ואם זה לא התנוחה שהתכוונת אלא לקיחת תנופה אז כל האגן והטורסו אמור להשען אחורה כמו כאן והרגליים שתיהן מכופפות בזויות שונות
צפה בקובץ המצורף 713409

אחד מהדברים שיכולים ממש להקפיץ בתנוחות הקשות האלה זה המניקין לא יודעת איך זה נקרא בעברית :צפה בקובץ המצורף 713412

הכוונה לבובהלה הנל שעוזרת לנו להבין לאן פונות הפנים של כל חלק מהגוף. בחרת תנוחה סופר קשה שאני לא הייתי מנסה וודאי לא מצליחה אז נקדים ונאמר שאפו.. תדע שאתה כבר עכשיו נדיר ממש, רואים בידיים שציירת כשרון וידע מבהיל. וממצב מצויין אפשר להגיע למצב אגדי, אם כשמציירים כבר כאלה דברים קשים אז זה יכול לשדרג. יש צמוד לפרוג בבני ברק חנות לציוד בית ספר וצעצועים יש שם בובות כאלה. מניחה שניתן להשיג בכל חנות צעצועים או לציוד אומנות.. תנוחות דינמיות עדיף תמיד לצייר מרפרנס ומה טוב מרפרנס של וידאו (ולעצור באמצע בתנוחה שצריך ) ולא סטילס (שבן אדם עושה פוזה) כי וידאו רואים ממש מעברי משקל נכונים. אבל אם אין ולא תמיד אפשר להסריט תנוחות כאלה בעצמנו אז המניקין תותחית. בהצלחה ותעלה בקרוב עוד ציורים דינמיים, אני ממש נהניתי מציור זה, מלא מעוף.
מלא תודה על ההערה המלומדת. הייתי צריך לקרוא פעמיים כדי להבין מה כתבת.
ועכשיו לענייננו - חיפשתי ומצאתי משהו שנראה לי שתומך בציור שלי, אשמח לדעת מה דעתך כי נראה שאת מבינה יותר ממני:
SmartSelect_20200823-154554_YouTube.jpg
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
זה רפרנס נפלא

הרגל שקרובה אלינו לא ישרה יש בה כיפוף ולכן היא במצב supination (המשקל שעון על חלק פנימי של קרסול ולא על חיצוני) והעקב פונה אלינו יןתר מהאצבעות שאמנם בזוית אבל פונות לכיוון הפוך מאיתנו עם כיוון הברך והאגן

בעיני לימודי אנטומיה זה הר של זבל ובזבוז זמן חחח.. עדיף פשוט לקחת רפרנס טוב כי זה סתם לטבוע במושגים

החסרון בציור מרפרנס שזה כביכול מגביל ולא תמיד ניתן למצוא תתנוחה המבוקשת. היתרון זה שאין טעויות ולא חייבים לדעת ולהבין כל מצב בגוף מה גורר מה.. אלא רק שתהיה היכולת לפשט תרפרנס לצורות פשוטות ולהבין לאן כל איבר פונה ואיפה עיקר המשקל בתנוחה. תדע שגם אנימטורים גדולים עד היום משתמשים ברפרנסים ובלימודים חובה בכל פרוייקט להגיש גם רפרנסים שבהם השתמשו ליצירת האנימציה.. לא חייבים להצמד לזה ומותר להגזים אבל זה כן טוב להכוונה כללית

חידשת לי על סקצבוק לא הכרתי תוכנה.. תמשיך להעיז ותיצור ציורים משגעים בע"ה..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה