קטלוג ממוחשב עבור סוכן מכירות

מישהי אחת

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
לקוחה שלי בעלת חברה של יבוא ושיווק מתנות וגימיקים לעסקים, עובדת עם קטלוג מודפס, כעת מכניסה סוכן לעבודה שעובר לעבוד מול העסקים עם קטלוג ממוחשב בטאבלט,
כרגע הקטלוג בפורמט PDF - ולא מספיק ידידותי ונח , אני רוצה שלסוכן תהיה אופצייה לבצע הזמנה לבית העסק בקליק על המוצר, שהוא יוכל להזין כמות ודגם ובסוף תתקבל הזמנה מסודרת, ממוחשבת...
אין לה כרגע תקציב גדול להשקיע, אשמח לפתרון יעיל ולא יקר, תודה רבה
 

ש.ב.ח.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ועכשיו ברצינות
בא ננסה לרדת לקרקע
כשטראמפ יאמר שאין לו כסף להשקיע, לאיזה סכום הוא מדבר?
כשאני הקטן על כל משכורתי הדלה יאמר את זה, לאיזה סכום אני מכוון?

מקווה שהובנתי.
 

Condless

משתמש צעיר
D I G I T A L
להטמיע את הקטלוג הממוחשב באתר אינטרנט, וליצור בו טופס שהסוכן ימלא עם שם בית העסק, שם המוצר, הכמות והדגם, וההזמנה הממוחשבת תתקבל בדוא"ל של בעלת החברה. בהמשך כשהפעילות תגדל, להפוך את האתר לחנות אינטרנטית כך שגם הלקוחות עצמם יוכלו להזמין בנוחות מהאתר.
 

by6199

משתמש מקצוען
D I G I T A L
@מישהי אחת הפתרון הטוב ביותר לדעתי זה להעלות את הקובץ ללבלרון והוא ימלא שם כל מוצר מה הוא צריך וכמה ובסיום ישלח לבית העסק.
(יהיה צורך לשנות קצת את הpdf אם עדיין אין משבצת סימון של כמות ליד כל מוצר.

[לבלרון הוא אתר שמחליף כל טופס מילוי לממוחשב ומיועד למילוי טפסים ברשת ושליחה במייל בסיום]
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה