קורס אנימציה- דרוש מידע

My name

משתמש צעיר
אם יש כאן כאלו ישר מהתחום - אשמח שתענו לי....
אני מחפשת לשמוע דעה וכיוון מהעוסקים בתחום האנימציה-
כמה עולה בממוצע קורס אנימציה?
האם יש אפשרות לקבלת מלגות?
האם יש אפשרות ללמוד את זה כתחום בפני עצמו [כמובן לבעלי עם ידע בסיסי+ בתוכנות גרפיות]?
מה המקומות המובילים בתחום? ולאיפה אפשר להתקדם עם זה? האם ההשמה בתחום היא עצמאית בלבד?
ובקיצור, כל מידע יתקבל בברכה....
 

Ushaya

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
אוטומציה עסקית
אנימציה היא בד"כ תחום בפני עצמו- תלוי באיזה סוג את בוחרת.
אנימציה בדו מימד בד"כ בתוכנת אנימייט, היא האנמציה המצויירת כמו שיש דוגמאות כאן בפורום. קורס כזה היה בפרוג. תבדקי אם הקורס עדיין קיים.
אנימציה דו ממד וחצי היא באפטר- אותה לומדים בד"כ כחלק מעריכת וידאו מתקדמים, יש קורסים כאלה בכל בית ספר לעיצוב כמעט. היא יותר נחשבת תוכנת עריכה מאנימציה כיוון שהאנימציה בה יותר ממוחשבת. אפקטים וכולי.
אנימציה בתלת מימד נעשית בתוכנות התלת: מאיה או סטודיו מקס, בתלת יש גם חלוקה בין ממדלים שבונים את הדמויות לאנימטורים שמזיזים אותן. הבעיה הקטנה בתלת שאין הרבה מקומות עבודה חרדיים לאנימטורים, (כן לממדלים) ולכן רוב הקורסים החרדיים בתלת מתמקדים יותר במידול ופחות באנימציה. יש את הקורס של סיעור מוחות בשיתוף עם סנובול שהוא לאנימטורים, אבל הוא קורס המשך לקורס תלת, את חייבת לבוא עם ידע מקיף בתוכנת מאיה מראש.
מחירי הקורסים משתנים בין קורס לקורס ובין בית- ספר לבית-ספר. כשתחליטי על מה את הולכת, תערכי סקר שוק.
כנ"ל המלגות, יש מקומות שנתמכות בקמ"ח, טורונטו, ואפילו משרד הכלכלה. זה תלוי בבית הספר ובקורס אם יש אפשרות למלגות.
מבחינת השמה- שוב זה תלוי היכן תלמדי. כדאי מאוד לברר את החלק הזה מול מוסד הלימודים ולשקול אותו קודם ההרשמה. כמובן שאם את רוצה להיות בלאו הכי עצמאית, את זקוקה בעיקר לתיק עבודות מרשים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה