קורונה קורונה חדש

מצב
הנושא נעול.

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
מס׳ החולים בישראל עלה ל-7851 מתוכם כ-126 במצב קשה.

מספר המתים בישראל ממשיך לזנק - עד כה 44 מתים.

ניר דבורי ב׳ערוץ 12׳: החל ממחר בבוקר פיקוד העורף נוטל אחריות על הסיוע לעיר בני ברק

׳כאן 11׳: ממחר יוצבו שוטרים וחיילים באוטובוסים בבני ברק לוודא הקפדה על הוראות משרד הבריאות.

׳ערוץ 12׳: גורם בכיר - ״מדיניות הסגר לא צפויה להשתנות אחרי פסח״

בכירה במשטרה ל׳כאן 11׳: ״לא נאפשר תנועה בליל הסדר - נעצור אנשים בדרכים״

קרן מרציאנו בפרסום ראשון: משרד הבריאות ידרוש מהממשלה להפוך את חבישת המסכה לחובה ביציאה למרחב הציבורי.

סגר בערים החרדיות! ׳ערוץ 12׳ חושף כעת: מחר צפוי סגר גם באלעד ובמודיעין עילית.

'כאן 11': במשטרה נערכים לאפשרות של הסגר והגבלות תנועה באלעד ובכפר חב״ד.

׳הליכוד׳ ו׳כחול לבן׳ בהודעה משותפת: רה״מ נתניהו ובני גנץ נפגשו ביום שישי והתקדמו במו״מ. השניים הנחו את צוותי המו״מ לנסות ולהביא בהקדם האפשרי הסכם קואליציוני.

עוד מ׳ערוץ 12׳: הערים הבאות שצפויות להיכנס להסגר - מגדל העמק, שכונות בבית שמש ושכונות בירושלים. לא צפויה החלטת ממשלה נוספת אלא החלטה של ועדת שרים שהוסמכו לכך.

גורם בישראל ביתנו ל'0404': "אם לא ליברמן - כבר היינו בתוך ממשלת ימין עם הליכוד".

*החברים והמשפחה שלכם גם רוצים להתעדכן! החדשות על הוירוס קורונה חשוב לכל אחד, לחצו כאן: https://lp.vp4.me/khg7 אם חסום לכם שלחו לכתובת <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> מייל הזה!*

ישראל כהן: ‏רינה מצליח מסיתה נגד החרדים - אבל העובדות הם: החיילים מצטופפים בבקו״ם, הערבים מתפרעים ביפו, התלאביבים מבלים בפארקים ובטיילת, המחדלים בבתי אבות של החילונים, אבל האשמים בהפצת הנגיף הם החרדים מב״ב וירושלים. אין לאחת כמו רינה מצליח מקום בתקשורת, היא כתבת לענייני שקרים והשמצות.

יאיר נתניהו: ‏החרדים יכולים להוריד את ערוץ 12 על הברכיים. חרם מאורגן של כל המליון חרדים בישראל על כל מוצר שמפורסם בהפסקת הפרסומות בערוץ 12 עד שרינה מצליח ואמנון אברמוביץ מפוטרים על מופע ההסתה שלהם. מפוטרים לא מתנצלים.

ישי כהן: ‏כשדנה וויס ודני קושמרו צריכים להגן על הציבור החרדי מול ההסתה חסרת הרסן של רינה מצליח, זה אומר הכל. תסכול של אשה אחת ותו לא. לא כועס עליה, מרחם.

התגובות להסתה של מגישת 'ערוץ 12' רינה מצליח - יקי אדמקר: ‏‏מעבר לשקרים. מעבר להתעקשות לחזור על השקרים. איזו שנאה! איזו הכללה דוחה! חייבים להתאחד, לומר בקול לא לפילוג, שיסוי והסתה. אם לא בשעה כזו, אז מתי?

התגובות להסתה של מגישת 'ערוץ 12' רינה מצליח - ‏יוסי אליטוב: נגיף השנאה והבורות מסכן אותנו לא פחות מהקורונה. התופעה של עיתונאים בורים ומתוסכלים שפורקים את מרתם על החרדים, היא בזויה ושפלה.

כותרות השבת: 1. נתניהו וגנץ נפגשו ערב שבת ודיווחו על התקדמות. 2. בשל התמשכות המומ והחקיקה המסובכת, הממשלה תושבע כנראה רק אחרי פסח ובסבירות לא מבוטלת - גם סמוך ליום העצמאות. 3. בליכוד חושדים שמחלוקות בקוקפיט המצומצם בין גנץ ואשכנזי מעכבות את החתימה. אשכנזי היה רוצה להיות שר הביטחון. עמית סגל

יאיר שרקי: מרתק לראות את ההזדקקות של ראשי הערים החרדיות לגנרל דוקא (ולא סתם אדם בעל ניסיון ניהולי) שיסייע להם במשבר הקורונה. רוני נומה בבני ברק, גל הירש באלעד, יוסי בכר בביתר עילית.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', החל ממוצ"ש בחצות, ציר זבוטינסקי בבני ברק ייסגר לתנועה בין צומת גהה מערבה עד צומת בן גוריון.

אבי רבינא: כשעם ישראל היה ספון בביתו בקידוש וסעודת שבת, אחז דיבוק ברינה מצליח שישבה וברברה את עצמה לדעת במסע טירוף של הסתה מכלילה נגד כל החרדים. אפילו דנה וייס ואמנון אברמוביץ חטפו הלם.

איווט ליברמן במתקפה ב׳ערוץ 12׳ - ״זה לא ממשלת אחדות, גנץ הוא שולייה. גנץ ויתר על תפקיד יו"ר הכנסת - נתניהו הוא זה שישלוט בכנסת. גנץ מתבייש בעצמו וממציא עלינו שקרים״.

למרות שעשרות צלמי תקשורת הסתובבו בשבת בבני ברק - ׳מעריב׳: ‏במהלך השבת לא נרשמו אירועים חריגים בעיר.

משה וייסברג: אזור שכונת מאה שערים בשבת: כוחות משטרה ופלוגות של חיילי יס"מ שסיירו בשכונה בשבת גרמו שכל השכונה תצא החוצה. הם הסתובבו בכל השכונות בית ישראל, הבוכרים, פרצו לישיבת מחנה ישראל ולבתי כנסת עצרו ולקחו לחקירה. חבל שהמשטרה לא יודעת איך להתנהג.

‏ההתפרצות בבני ברק | חיילי צנחנים וקומנדו ייכנסו מחר לעיר. ‎16 אלף חיילים צפויים לסייע במשימות השיטור בעיר. אלון בן דוד

׳ערוץ 13׳: אחרי שנחשף שבן האדמו״ר מגור הוברח באמבולנס - השוטרים הונחו לבדוק אמבולנסים פרטיים ורכבי זק״א.

ליה ספילקין בגל"צ: ‏עברתי ליד דרום ת"א. ובעיקר - זה פשוט לא הוגן. אם משקיעים ככ הרבה משאבים בסגר על בני ברק, ואף שוקלים להתחיל לסגור שכונות נוספות בירושלים ואת אלעד ומגדל העמק, אז מה ההבדל? מה בדיוק האכיפה פה? המון אנשים ברחובות.

יעקב מלמד ב'חדשות JDN': בערב שבת הלך לעולמו הגאון רבי מאיר שיינברג זצ''ל רב קהילת 'אורח חיים' ומפוסקי המקום בשכונת פלעטבוש שבארה''ב לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

יאיר שרקי: כשמספרים לכם שהכל באשמת מסיבות פורים זה אולי נכון, אבל שוכחים להגיד דבר פשוט: ההוראה להגבלת אירועים עד 100 משתתפים היתה רק ב11 במרץ בערב, מוצאי פורים בירושלים. לא היתה אכיפה נגד מסיבות פורים של חרדים וחילונים פשוט כי לא נקבע איסור לאירועים כאלה גם מעל 100 איש.

המגעים לממשלת אחדות - ספי עובדיה ב׳ערוץ 13׳: ניסיונות להביא לחתימת הסכם בין הליכוד לכחול לבן עוד הלילה.

‏בנט: האחריות למשבר הקורונה צריכה לעבור לצה"ל ומערכת הביטחון, זו מלחמה ביולוגית.



‏אורן הלמן סמנכ״ל חברת החשמל בטוויטר: תפסיקו להכליל את הציבור החרדי! הסתובבתי היום בשכונה שלי - היו התקהלויות. המון אנשים בחוץ. לא 100 מטר ולא נעליים. אנשים לא שמרו על מרחק. ילדים שיחקו עם ילדים. כאילו אין קורונה ואין סכנה ואין הנחיות. אגב, אני לא גר בבני-ברק או בעיר או שכונה חרדית. אני גר ברמת אביב.

‏מנכ"ל משרד הבריאות ⁦‪משה בר סימן טוב‬⁩ ל׳כאן 11׳ - ״שוחחתי עם השר ליצמן - הוא מרגיש טוב ולא מגלה תסמינים קשים של קורונה. השר הבהיר שהלך לתפילה לפני האיסור. מציע לא למהר להסיק מסקנות בנושא. גם הטענה שלא איכנו את המיקומים שלו בטלפון שקרית״.

יואב אבן: משרד הבריאות ממליץ לבתי החולים בישראל להתחיל למחזר ציוד מיגון כמו מגן פנים ומסכה בתקן N95, בשל החשש ממחסור עולמי.

בכיר במשטרת ת"א: הציבור בבני ברק היה ממושמע מאוד במהלך השבת, למעט מספר אנשים מ'הפלג' שנראו מתפללים ברחוב בקבוצות קטנות והתפזרו לבקשת השוטרים. לא נרשמו דוחות ובתי הכנסת נותרו סגורים.

ברק רביד ב'חדשות 13': התנאים של כחול לבן לסיפוח - רק אחרי משבר הקורונה, בחלקים ביו"ש ואחרי עבודת מטה יסודית של מערכת הביטחון - הסיפוח יהיה כחלק ממהלך מדיני רחב ולא במהלך חד צדדי, בנוסף גנץ מתסייג מסיפוח בקעת הירדן ומתנגד לסיפוח התנחלויות מבודדות.

עמית סגל על התיעוד של עופר שלח נוסע בב״ב בניגוד להנחיות של משרד הבריאות - הוא מפר הוראות של משרד הבריאות ומתנייד לצורכי יח״צ עם 3 אנשים ברכב תוך סכנה לבריאותם. מצופה מלפיד לדרוש כי שלח יפוטר לאלתר מתפקידו, כי לא שימש דוגמא אישית כנדרש ממי שמתיימר לפקח על עבודת הממשלה בנושא.

אהרן רבינוביץ: ‏נתוני חולים לפי ערים, נכון להבוקר: ירושלים: 1,253. בני ברק: 1,192. מודיעין עילית: 111. אלעד: 129. בית שמש: 135. ביתר עילית: 81. תל אביב: 363. ראשל"צ: 132. אשדוד: 128 ונתניה: 135.
 

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
.
 

קבצים מצורפים

  • התפשטות קורונה בארץ.jpg
    התפשטות קורונה בארץ.jpg
    KB 74.7 · צפיות: 100

Rachel27

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מעריכה מאוד את המנהלים המסורים על עבודתם הרבה והקשה
אבל - למה למחוק? כאן זה המקום היחיד שאני יכולה להתעדכן בנעשה.
עד שהתישבתי להתעדכן מה קורה (לארגן משבת, לקלח את הילדים, להשכיב אותם לישון, להכין קפה ולהתיישב לכמה דקות) ובום - האשכול נמחק. למה לא לנעול וזהו? יש ניקים לא מתאימים - אולי לחסום אותם?
במקום לקבל סקירה ממוקדת אני שוב שואלת את עצמי מה קורה בעולם? מה קרה במהלך השבת? האם יש דברים שחשוב שנדע ורק כאן אנו מקבלים את הנאמר אך הפעם לא נוכל לראות כי זה כבר נמחק...
 

בשביל השמחה

משתמש מקצוען

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי

תגרין

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
חברתי קבלה טלפון - הקלטה מקופ"ח חסר לה משפטים ראשונים של השיחה, בה ענה הילד ועד שהביא לאמו שמעה: אם אתה מרגיש תסמינים של חום או שיעול פנה לרופא לקבלת הפניה לבדיקה. יובהר כי על הנבדק להשאר בבידוד עד לקבלת התשובה. ששניסתה לחזור היתה הודעה: 'שלום זוהי הודעה אישית, המערכת סגורה כעת'.
היכן אפשר לברר האם הכוונה להכנס לבידוד
 

מהנדסת תוכנה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
D I G I T A L
עימוד ספרים
 

עיצוביישן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
חברתי קבלה טלפון - הקלטה מקופ"ח חסר לה משפטים ראשונים של השיחה, בה ענה הילד ועד שהביא לאמו שמעה: אם אתה מרגיש תסמינים של חום או שיעול פנה לרופא לקבלת הפניה לבדיקה. יובהר כי על הנבדק להשאר בבידוד עד לקבלת התשובה. ששניסתה לחזור היתה הודעה: 'שלום זוהי הודעה אישית, המערכת סגורה כעת'.
היכן אפשר לברר האם הכוונה להכנס לבידוד
אני חושבת שההודעה היא זאת:
עדכון חשוב לחברי מכבי: בדיקות קורונה במכבי​
****** שלום,
רצינו לעדכנך כי החל מיום א' 5/4 בצהרי היום, הפניות לבדיקות לגילוי קורונה יינתנו על ידי רופאי מכבי ועל בסיס קריטריונים מוגדרים.

את הבדיקות ניתן יהיה לבצע גם במעבדות מכבי הייעודיות שהוכשרו ללקיחת הדגימות החל מיום ב' 6/4.​
בדיקת קורונה עבור חברי הקופה תתבצע רק לאחר קבלת הפנייה מרופאי מכבי.​
חברים השוהים בבידוד וחשים באחד מהתסמינים הבאים: חום, שיעול או קוצר נשימה – עליהם לפנות לרופא המטפל. במקרים דחופים לפנות ישירות למוקד האחיות 3555* שלוחה 4.​
חשוב לדעת! - על כל חבר שהופנה לבדיקה להישאר בבידוד החל מרגע קבלת ההפניה לבדיקה ועד לקבלת התשובה. המשך ההנחיות יינתנו לאחר קבלת התשובה.​
למידע נוסף היכנסו ללינק המצ"ב:​
 

מדבקאות

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
חברתי קבלה טלפון - הקלטה מקופ"ח חסר לה משפטים ראשונים של השיחה, בה ענה הילד ועד שהביא לאמו שמעה: אם אתה מרגיש תסמינים של חום או שיעול פנה לרופא לקבלת הפניה לבדיקה. יובהר כי על הנבדק להשאר בבידוד עד לקבלת התשובה. ששניסתה לחזור היתה הודעה: 'שלום זוהי הודעה אישית, המערכת סגורה כעת'.
היכן אפשר לברר האם הכוונה להכנס לבידוד
אל דאגה.
זו הודעה מקופת חולים שמעכשיו ההפניה לבדיקת קורונה תתקבל ע"י הרופא של הקופה. משהו כזה.
 

ot!

משתמש מקצוען
מישהו יודע על חולי קורונה חרדים חדשים באשדוד?
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
כאן 11:תוכנית סודית(כלשונם), להטיל בימים הקרובים סגר על 5 שכונות בירושלים:
מא"ש, גאולה, הר נוף, בית חנינה ובית צפפה.
משה ליאון: ״בניגוד לפרסומים – אין כוונה על סגר בשכונות חרדיות – מתנגד להסתה כנגד ציבור כזה או אחר״

ראש העיר ציין כי החל ממחר בבקר, יוקם חמ"ל יעודי בעיריית ירושלים כדי לפעול להעביר חלק מהחולים החרדים לבתי מלון.

צילום: דוברות עיריית ירושלים
צילום: דוברות עיריית ירושלים
ראש העיר ירושלים, משה ליאון, מתנגד להטלת סגר בשכונות הציבור החרדי בעיר למרות התפשטות נגיף הקורונה.
"בציבור החרדי, משפחות ברוכות ילדים, שחלקן גרות בצפיפות, דבר המקשה עליהן לבודד את החולים", אמר ליאון.
ראש העיר הוסיף כי החל ממחר בבקר, יוקם חמ"ל יעודי בעיריית ירושלים כדי לפעול להעביר חלק מהחולים החרדים למלון 'עץ הזית", וחלק מהחולים במזרח העיר למלון 7 הקשתות. החמ"ל יכלול נציגי פקע"ר, משטרת ישראל, מד"א, קופות החולים והמנהלים הקהילתיים הרלוונטיים.
בהודעת העירייה נאמר "ראש העיר ירושלים, משה ליאון, נמצא בקשר הדוק עם כלל משרדי הממשלה בנושא, ומתנגד לכל הסתה כנגד ציבור כזה או אחר.
ראש העיר, קורא לכלל הציבור לנהוג בהדיקות ע"פ הנחיות משרד הבריאות, מדובר בהנחיות מצילות חיים".
 

אליש

משתמש מקצוען
חברתי קבלה טלפון - הקלטה מקופ"ח חסר לה משפטים ראשונים של השיחה, בה ענה הילד ועד שהביא לאמו שמעה: אם אתה מרגיש תסמינים של חום או שיעול פנה לרופא לקבלת הפניה לבדיקה. יובהר כי על הנבדק להשאר בבידוד עד לקבלת התשובה. ששניסתה לחזור היתה הודעה: 'שלום זוהי הודעה אישית, המערכת סגורה כעת'.
היכן אפשר לברר האם הכוונה להכנס לבידוד
זוהי הודעה כי הגיעה תשובה לבדיקה,
והיא צריכה לברר אצל הרופא או באתר מהי התשובה שלה,
ועד לבירור אין לצאת מהבידוד.
(זה רק במקרה שהיא באמת עברה בדיקת קורונה-זאת ההודעה שקיבלו)
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה