יצא לי בזמן האחרון להיתקל בעבודת קופי ע"י משהו/י שנחשב/ת מותג
(כדי להימנע מלשוה"ר נזהרת)
ונחרדתי.
סלוגנים גרועים! כתיבה שיווקית ברמה ירודה מאד.
גם הלקוחות תמהו, אבל חשבו שאם כולם אומרים שזה מותג זה חייב להיות טוב.
קשה גם להעביר ביקורת על פרסום גרוע.
חשבתי שזה חד פעמי ונתקלת שוב ושוב בתופעה הזו.
אני לא מדברת על טעויות קטנות, אלא טעויות שיכולות לזרוק השקעה של עסק מכל המדרגות.
לדוגמא (משנה כמובן כדי לא להסגיר)
הצגה מדהימה שתשתק אותך. וכן על זה הדרך...
חנות יצירה שתדביק אותך לקיר
גם גרפיקאית מסוימת שלחה לי שאלה מה עושים בכזה מצב שהסלוגן עמוס מטענים שלילים.
ממש לא מנסה לקדם את העבודות שלי.
אבל ממש עצוב לי להיתקל ללקוחות שהשקיעו מיטב כספם עבור קופי ופרסום כ"כ גרוע.
נתקלתם בכאלה תופעות?
(כדי להימנע מלשוה"ר נזהרת)
ונחרדתי.
סלוגנים גרועים! כתיבה שיווקית ברמה ירודה מאד.
גם הלקוחות תמהו, אבל חשבו שאם כולם אומרים שזה מותג זה חייב להיות טוב.
קשה גם להעביר ביקורת על פרסום גרוע.
חשבתי שזה חד פעמי ונתקלת שוב ושוב בתופעה הזו.
אני לא מדברת על טעויות קטנות, אלא טעויות שיכולות לזרוק השקעה של עסק מכל המדרגות.
לדוגמא (משנה כמובן כדי לא להסגיר)
הצגה מדהימה שתשתק אותך. וכן על זה הדרך...
חנות יצירה שתדביק אותך לקיר
גם גרפיקאית מסוימת שלחה לי שאלה מה עושים בכזה מצב שהסלוגן עמוס מטענים שלילים.
ממש לא מנסה לקדם את העבודות שלי.
אבל ממש עצוב לי להיתקל ללקוחות שהשקיעו מיטב כספם עבור קופי ופרסום כ"כ גרוע.
נתקלתם בכאלה תופעות?