שיתוף קופי >>> ככה רציתם. הדפסנו

גולדי שטינמץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
מיתוג די מזמן... לא יודעת למה לא העליתי עד עכשיו ;)
המודעות עדיין לא התפרסמו, אז נחכה איתן להזדמנות אחרת.
בינתיים רק הלוגו וכל הנספחים...
תהנו.
:)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
דפוס קופי
הוא בית דפוס וותיק ומוכר הממוקם במרכז רובע ז' באשדוד,
ומספק לציבור מגוון פתרונות דפוס, באופן מהיר, זמין, יחס אישי ומחירים טובים.

קהל היעד - רוב הצרכנים הם תושבי אשדוד מקומיים, מהמגזר החרדי.
מאפיינים - איכותיות | אמינות | אחריות | ידע | מקצועיות | שירותיות | יחס אישי | זריזות
ערכים מובילים - שירות | אדיבות | מקצועיות | עמידה בזמנים
הבידול של דפוס קופי על פני המתחרים - קרוב לבית (מרכז רובע ז'), יחס אישי, עובדים עד שעות מאוחרות וגם ביום שישי

לוגו #1
1625987677824.png

1625987725782.png

מאפייני הלוגו
לוגו מינימליסטי, מודרני, וטרנדי.
בלוגו מופיע שם הדפוס 'קופי' באותיות גדולות באנגלית.
האותיות בנויות מקו דקיק וצורניות פשוטה ומינימליסטית ממש, המורכבת מצורות בסיסיות ככל האפשר.
לאות P שבלוגו נוסף קו אלכסוני זהה בעוביו לעובי קו האות, ההופך את האות P לסמל דף שפינתו מתרוממת.
הדף יוצר בלוגו זיקה ואייקון מאפיין לתחום הדפוס.
הפיכת האות הסטנדרטית לסמל מעניקה ללוגו ערך מוסף של יצירתיות והברקה.
הוא תופס את עין המתבונן, ומעניק לו רגע של חוויה והנאה בכך שהוא תפס את הפאנץ' שבלוגו. רגש הנאה זה מחבר אותו רגשית למותג.
הצורניות הנקיה והבסיסית והקו הדקיק הופכים את הלוגו לטרנדי ומיוחד, ומבדלים אותו מהלוגואים של בתי הדפוס המקבילים.
סגנונו הכללי של הלוגו מביע מקצועיות מוקפדת, יציבות, איכות, אחריות, חדשנות
הפונט הדקיק והפשוט משדר נעימות, יחס אישי, סבלנות, שירותיות, אדיבות
1625987902377.png

הצבעוניות הנבחרת - שילוב של צבע תכול מעושן ולבן מביע מקצועיות, רצינות, ועסקיות, לצד דיוק וסבלנות

1625987935643.png

1625987988202.png


לוגו #2
1625988034914.png

1625988057607.png

מאפייני הלוגו

לוגו נועז, יצירתי ובולט.
בלוגו מופיע שם המותג 'קופי' כשהוא מורכב מאותיות קטנות באנגלית, ומחולק ל 2- שורות, בכל שורה 2 אותיות.
2 האותיות בשורה למעלה מוכנסות במלבן מעוגל פינות. האות O חסרה את החור הפנימי, והאות Y קטועה באמצעה והופכת ל 2- חלקים.
לוגו יצירתי זה מביע כמה משמעויות נלוות שמרומזות בצורניות הייחודית שלו:
האותיות C ו- O בשילוב המלבן המעוגל יוצרים איקון של כפתור הפעלה אופייני, ורגלה הקטועה של האות Y יוצרת מעין חיוך :)
כפתור ההפעלה אופייני למכונות ההדפסה. שליחה לדפוס בלחיצת כפתור, בקלות ובמהירות.
הוא מסמל זמינות ומהירות שאין בשום מקום.
החיוך מסמל כמובן שירותיות מצוינת ויחס אישי.
שבירת המילה ל 2- שורות מעניקה ללוגו יצירתיות, חדשנות, בידול מהמתחרים. היא תופסת את העין באופן משמעותי, והופכת את הלוגו לזכיר.
סגנונו הכללי של הלוגו מביע בשורה חדשה, יצירתיות, שבירת מוסכמות, מעוף, טרנדיות
השימוש באותיות קטנות, וכן הסיומת העגולה של הפונט משדרים נעימות, סבלנות, יחס אישי לכל לקוח, מסירות, נתינה
1625989149477.png

הצבעוניות הנבחרת - שילוב של כחול בהיר ולבן מביע איכות, רצינות, מקצועיות, דיוק וסבלנות.

1625989229726.png

1625989244237.png


לוגו #3
1625989267105.png

1625989279275.png


מאפייני הלוגו
לוגו עממי, קלאסי, נוכח ובולט.
בלוגו מופיע שם הדפוס 'קופי' באותיות גדולות באנגלית. הכיתוב מסובב ב 90- מעלות, ונקרא לאורך.
בתוך האות C שבלוגו התווספו טרפז ו 2- נקודות, ההופכים אותה למדפסת הפולטת דף מודפס.
יצירת המדפסת בתוך האות C הופכת את הלוגו ליצירתי ובעל ערך מוסף של תחכום והברקה, עם זיקה חזקה לתחום הדפוס.
הצורניות בלוגו עממית וקלאסית.
האותיות עבות, בולטות, וגם צורת ה'מדפסת' מובעת רק ברמז, בצורה מינימליסטית.
סיבוב הכיתוב ב-90 מעלות, הופך את הלוגו לייחודי ומבודל מהמתחרים. כמובן שכך הוא גם בולט יותר, זכיר ומאפיין.
אופן הנחת הכיתוב בצורה זו בעצם מאפשר את יצירת אייקון המדפסת באות C.
סגנונו הכללי של הלוגו מביע אמינות, יציבות, עסקיות, רצינות, עממיות.
הפונט העבה בעל הפינות המעוגלות משדר עוצמה ומקצועיות לצד נינוחות, סבלנות, והקשבה ללקוח.
1625989310480.png

הצבעוניות הנבחרת - שילוב של תכלת טורקיזי ולבן מביע יצירתיות, מקצועיות, סימפטיה, אדיבות, יחסי אנוש, ודיוק.

1625989355903.png

1625989379175.png


קופי בחרו מיד בלוגו הראשון :) לשמחתי הרבה.
הצבע היה מדי הייטקי, ולכן הלכנו על גוון יותר טורקיזי וחמים.
חידוד של הסלוגן...
והנה הלוגו הסופי - - - - -
1625990253739.png

או בגרסת הנגטיב
1625990365331.png


כרטיס ביקור -
1625990553524.png


חתימה למייל -
חתימה-למייל.gif


שלט -
1625991151288.png


עד כאן בינתיים :)
 

מטודלה

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
דווקא היו תגובות ממש נלהבות מהלקוחות....
על הסלוגן ספציפית.
בתור נותני השירות אני מבינה שהסלוגן דיבר אליהם
אבל את לקוחותיהם זה יכול להרתיע,
כאילו מה, איפה השירות, מה זה: "ככה רציתם? הדפסנו (בעיה שלכם) "
כאילו, מהצד שלנו אנחנו בסדר, אם יש בעיה זה בגללכם (הלקוחות)

ברור שיש כאן מימד חיובי, ככה רציתם, הדפסנו (- בדיוק כמו שרציתם)
מקווה שהובנתי
 

גולדי שטינמץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
בתור נותני השירות אני מבינה שהסלוגן דיבר אליהם
אבל את לקוחותיהם זה יכול להרתיע,
כאילו מה, איפה השירות, מה זה: "ככה רציתם? הדפסנו (בעיה שלכם) "
כאילו, מהצד שלנו אנחנו בסדר, אם יש בעיה זה בגללכם (הלקוחות)

ברור שיש כאן מימד חיובי, ככה רציתם, הדפסנו (- בדיוק כמו שרציתם)
מקווה שהובנתי
התכוונתי מהלקוחות של הדפוס.
אנשים הביעו תגובות ממש נלהבות.
גם לי יצא פה ושם לשמוע מאנשים שהסלוגן תפס אותם. באופן חיובי כמובן.
כנראה שזה סגנון של עיר וקהל יעד...

ואם את כבר נכנסת לדקויות, אז המשמעות היתה הפוכה לגמרי:
ככה רציתם? כזה שירות, כזו איכות, כאלו השבחות, ככה פנטזתם? - הדפסנו לכם. קופי כמו שרציתם ;)
גם הענין של המהירות, רציתם - הדפסנו.
וגם הדיוק של הצבעים, בדיוק כמו אצלכם במסך. ככה בהדפסה. (מנסיון. הדפסה מדוייקת ממש)
 

מטודלה

משתמש מקצוען
עריכה והפקת סרטים
התכוונתי מהלקוחות של הדפוס.
אנשים הביעו תגובות ממש נלהבות.
גם לי יצא פה ושם לשמוע מאנשים שהסלוגן תפס אותם. באופן חיובי כמובן.
כנראה שזה סגנון של עיר וקהל יעד...
זה העיקר,
אם זה מוכר-זה טוב!
(ולדעתי הרבה יותר מטוב!!!)
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
איזה לחץ...
כל הזמן חששתי שהלוגו הראשון לא ייבחר :cool:

לוגו מהמם!!!

הערה:
לפי התמונה שצירפת מהשלט של החנות, ולפי השלט הישן :rolleyes:,
רואים שהקונספט של הדפוס הזה, זה לא יוקרה והשבחות מי-יודע-מה...
אז אולי, מסתייג :eek: - אתם מקצוענים מהשורה הראשונה - היה מתאים יותר 'בולד'.
שלא יריח כזה 'סטייל' חזק .
 

גולדי שטינמץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
לפי התמונה שצירפת מהשלט של החנות, ולפי השלט הישן :rolleyes:,
רואים שהקונספט של הדפוס הזה, זה לא יוקרה והשבחות מי-יודע-מה...
אז אולי, מסתייג :eek: - אתם מקצוענים מהשורה הראשונה - היה מתאים יותר 'בולד'.
שלא יריח כזה 'סטייל' חזק .
תודה על ההתעמקות.
אז קודם כל, החנות באמת בתהליך השתדרגות לקצת יותר סטייל ממה שהיא עכשיו...
אם עד עכשיו הצטופפו שם מלא ילדות שבאות לפתח כמה תמונות או לצלם שכפולים,
עכשיו הם חותרים לשנות את קהל היעד ליותר עסקים ופחות פרטיים.
השלט הישן ;) שאריות מהעבר... יוחלף אי"ה גם הוא, במהלך השיפוץ והשדרוג...

ולגבי בולד, היו גם כמה נסיונות כאלו. שהיו פחות מוצלחים...
1625998043019.png
 

קוי דמיון

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מהמם!!!!!!!!!
איזה כיף שהם בחרו את הראשון למרות שכולם מושקעים ומוקפדים.
אהבתי את החשיבה מאחורי כל נקודה וקו- לכל נקודה וזוית יש סיבה.
גם החתימה למייל מושלמת ממש מרגישים את הדף מתקפל
כה לחי ותודה ששיתפת.
 

ציפי ווייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מהמם.
קבלתי לא מזמן מייל מהחנות
והתלהבתי מהלוגו
ובמיוחד מהחתימה למייל
גאונות !
עכשיו אני אומרת לעצמי ברור שזה את עיצבת
למה חשבתי קודם... :rolleyes:
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
אין על השיתופים האלו שנותנים לי השראה לחצי שנה. כ"כ התחברתי לראשון שפחדתי שהלקוח לא יאהב אותו, ב"ה שהתבדיתי. האנימציה נותנת נופך מיוחד על השנינות.
הלוגו השני הוא גם הברקה חזקה, אבל שוברו בצדו - האות הרביעית נראית יותר u מאשר y. שווה לשמור לפעם הבאה...
בלוגו השלישי כבר עצרתי את הנשימה, איזו גאונות!, ובמחילה, אולי תסבירו לנו - פשוטי העם - למה הוא נחשב לעממי. ואגב, איך מכניסים לוגו כזה בשלט מאוזן?
 

מושקי ברקו

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
תהליך מהמם
ומיתוג יפיפה ומתאים!
אהבתי את המקוריות וההנפשה בחתימה למייל פשוט וואו!
תצליחי אלופה!
* בעיני היציאה של הסלוגן מעולה ומוציאה מהקופסא את כל מי שמסתכל:)
 

סטודיו מנטה

מיתוג, פרסום וקידום עסקים צומחים
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
יופי של עבודה!

עכשיו שלמען השם יפנו לשכנים שלהם שם משמאל, ליידי לנד, וישלחו אותם אליך דחוף.

יודעת מה, בעצם לא צריך. זה רק מדגיש יותר כמה המיתוג שלהם מקצועי :)
 

סגנון-7

מיתוג ותדמית | אסטרטגיה מדוייקת | קמפיינים מנצחים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
מיתוג מבריק!
ההנפשה וואו!!
 

משולש ▲

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ברגע הראשון הרגשתי את זה
בתור נותני השירות אני מבינה שהסלוגן דיבר אליהם
אבל את לקוחותיהם זה יכול להרתיע,
כאילו מה, איפה השירות, מה זה: "ככה רציתם? הדפסנו (בעיה שלכם) "
כאילו, מהצד שלנו אנחנו בסדר, אם יש בעיה זה בגללכם (הלקוחות)

ברור שיש כאן מימד חיובי, ככה רציתם, הדפסנו (- בדיוק כמו שרציתם)
מקווה שהובנתי

אבל במבט שני, זה נכון מאוד!!!
ככה רציתם? כזה שירות, כזו איכות, כאלו השבחות, ככה פנטזתם? - הדפסנו לכם. קופי כמו שרציתם ;)
גם הענין של המהירות, רציתם - הדפסנו.

ולכן הסלוגן מאוד מוצלח, כי הוא פרובוקטיבי ואינטליגנטי בו זמנית. שאפו!

מה שכן..
במודעות פרסום, הקרבות לבוא בעז"ה. כדאי לחזק את התחושה החיובית.
ולרכב על הסלוגן ככותרת במודעת פרסום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה