אסטרטגיה קופיקס, פיצה שמש, משולשים- ומה שמאחוריהם

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
@מישהי אחת
ממליצה לך להתמקד במכירה לפאניות
זה מכירה של הרבה יותר פיאות וממילא - רווחים.
וחוץ מזה שהפאניות בקשר הרבה פעמים אחת עם השניה ויכולות להמליץ. תני לאחת עם פה גדול (חיובי) לנסות פיאה אחת במחיר אטרקטיבי (תמורת הניסוי) לעצמה או לקרובה שלה ותנסי את זה איך זה הולך מה היא אומרת על זה. וכמובן נהנית- ספר לחברך, לא נהנית- ספר לנו.
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
יש מודעה (גם בקטיפה של היום) של פלפל שחור (היא חברה כאן? לא יודעת) על פאות:
אם היא כ"כ איכותית למה היא כ"כ זולה?
ואז הסבר בלה בלה בלה על זה שהם יצרנים, ויש פחות עלויות וכו'.
תכלס פאה אני לא אקנה בגלל מחיר זול אלא אם אני אהיה בטוחה באיכות (מפה לאוזן כמו שאומרים)
 

מישהי אחת

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
יש מודעה (גם בקטיפה של היום) של פלפל שחור (היא חברה כאן? לא יודעת) על פאות:
אם היא כ"כ איכותית למה היא כ"כ זולה?
ואז הסבר בלה בלה בלה על זה שהם יצרנים, ויש פחות עלויות וכו'.
תכלס פאה אני לא אקנה בגלל מחיר זול אלא אם אני אהיה בטוחה באיכות (מפה לאוזן כמו שאומרים)
את לא תקני בגלל המחיר הזול,
מה שכן, המחיר הזול יחסית, והאיכות ברמה טובה בהתאם למחיר , מביאים לך הזדמנות וסיבה להתחדש לעיתים קרובות יותר ,ממה שהיית מתחדשת אילו היית קונה בלפחות עשירייה...
ועוד משהו ,האופנה היום משתנה בקצב מטורף , כך שפאה שקנית ב10 ויותר ,מהר מאוד יכולה להפוך ללא עדכנית מבחינה עיצובית.
 
נערך לאחרונה ב:

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אי אפשר להשוות בין אוכל או נעליים זולות לפאה. ולו בגלל הקניה הספונטנית בחלק הראשון של המשוואה, מול הקניה מתוכננת מאוד בחלק השני שלה.
לא חושבת שמהלך כזה יצליח.
 

נתיבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
היום הרבה נשים מחפשות זול וקונות יד שנייה, הפאות יד שנייה בד"כ נראות הרבה פחות מחמיא
לדעתי ייתכנו בהחלט נשים שייקנו - אם המחיר כמובן יהיה קרוב יותר הגיונית למחיר היד שנייה...
אבל מי שבאמת יכול להנות מכזה קונספט אלו הפאניות בעצמן (כמו שכבר כתבו לעיל)
שגם יידעו לזהות את איכות השיער והבניה ולהחליט אם הרכישה כדאית או לא.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
ככל שמחירי הפיאות הופכים ללא הגיוניים
יותר ויותר נשים מחפשות פאות טובות במחירים זולים
הן יודעות שהפאה לא תחזיק אותו זמן, ואולי תיראה טיפלה פחות טוב
והן מתפשרות על כך מראש.

לא בטוחה שהשיקול הוא לקנות מהר עוד אחת
אלא יותר בכיוון של - אי אפשר לעמוד במחירים
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
הפאות יד שנייה בד"כ נראות הרבה פחות מחמיא
לדעתי ייתכנו בהחלט נשים שייקנו -
קניתי את הפאה שלי יד ראשונה אבל התפשרתי כי לא רציתי לשלם הון.
ואז חברה מכרה פאה יד שניה ולא התפשרתי, אלא בדקתי שהיא עומדת עליי טוב ומהמם.
ואני פי אלף מרוצה וגם על8ה לי שליש.
אןלי זה הרעיון שצריך להדגיש כאן.
שאצלנו את יודעת מראש איך תיראי, כי הפאה מעוצבת, ואת פשוט מתאימה לעצמךץ, ולא על עיוור.
ברעיון דומה.
 

איש מעניין

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יש משהוא בסיסי שעדיין לא נכתב כאן. לא חייבים לפרסם את כל היתרונות של העסק ולכן לדעתי מומלץ להתמקד במיתוג הפאות כאופנתיות/איכותיות/עדכניות וכו' ובנוגע למחיר הזול רוב הצרכניות מבררות מחיר לפני שהן קונות
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
מה היית מציעה ?
תבני מיתוג בהתאם לאיכות של המוצר. אם הוא יוקרתי - תמתגי יוקרתי.

ואם המחיר באמת מלהיב, תפרסמי אותו, כשהעיצוב וכל השפה יוקרתיים.
המיתוג הוא בעצם חלק מהחוויה, ואם החוויה איכותית, תשקפי את זה בעיצוב שלו ובהתנהגות שלו.

בלי קשר, אפשר לעשות מכירות מרוכזות, ימים של מחירים זולים יותר או לשת"פ עם פאנית שתזמין את הלקוחות ליום מיוחד שהיא מארחת את המותג ועוד גימיקים.
המלצות של פאניות מוכרות יכולות לעורר אמון. גם תמונות טובות, אבל פחות רלוונטי במדיה השמרנית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה