אני רואה פה יותר מאשר את המוצר במחיר שובר שוק , את הנקודה שזה לא בא על חשבון האיכות, לדוג' פיצה שמש - מכינים את הפיצה עם גבינה צהובה של נועם.
מסעדת משולשים מגישה מנות כמו במסעדות בחצי מחיר ממה שמשלמים במסעדה רגילה
כולל הכלים וצורת ההגשה,
גם בתחום האופנה-יש את נעלי מרשה בלרינה שאומנם הנעליים זולות יחסית ,אבל עדיין חדרו לשוק כמותג,הלקוח יוצא בהרגשה שהוא קנה משהו טרנדי ,ואופנתי ,למרות המחיר הזול של הנעל...
רוצה להעתיק את נקודת הבידול הזו לעסק בתחום האופנה,
השאלה האם זה אסטרטגיה שעובדת לאורך זמן? יש כאן ניגוד בין מחיר לסטייל, איך זה הולך יחד?
הרעיון הוא לחסוך בעלויות כמה שרק אפשראני רואה פה יותר מאשר את המוצר במחיר שובר שוק , את הנקודה שזה לא בא על חשבון האיכות, לדוג' פיצה שמש - מכינים את הפיצה עם גבינה צהובה של נועם.
מסעדת משולשים מגישה מנות כמו במסעדות בחצי מחיר ממה שמשלמים במסעדה רגילה
כולל הכלים וצורת ההגשה,
גם בתחום האופנה-יש את נעלי מרשה בלרינה שאומנם הנעליים זולות יחסית ,אבל עדיין חדרו לשוק כמותג,הלקוח יוצא בהרגשה שהוא קנה משהו טרנדי ,ואופנתי ,למרות המחיר הזול של הנעל...
רוצה להעתיק את נקודת הבידול הזו לעסק בתחום האופנה,
השאלה האם זה אסטרטגיה שעובדת לאורך זמן? יש כאן ניגוד בין מחיר לסטייל, איך זה הולך יחד?
אפשר גם לדאוג שההוזלה לא תהיה ממך אלא מאיזה פילטרנופ או אגודה או קבוצת רכישה.אולי צריך למתג את המקום כזול, בלי להתפשר על איכות.
אני חושבת שזה תהליך שלוקח זמן וסבלנות.
המודעות צריכות לשדר איכות, אבל כל הזמן לתת תרוצים למחיר הזול.
למשל בהתחלה, מחיר השקה.
באמצע בלאק פריי.י. אחכ מבצע פורים.
שהלקוחות יבינו שיש כאן איכות ולא זול, אבל מבצעים שווים.
חייבים עקביות.
אגב מחיר מועדון של קידי שיק, בדיחה או אמיתי,,,,
עעל כל תוית כתוב שני מחירים, והרי המועדון חינם.
אז הציבור התרגל שבררגיל המחיר מועדון, ובסוף עונה האחוזים מהמחיר הרגיל..
קרן פנינה של חולצות אקסוס..אפשר גם לדאוג שההוזלה לא תהיה ממך אלא מאיזה פילטרנופ או אגודה או קבוצת רכישה.
כמו שדיברנו על דבי וולף
זה לדוגמא, לא אמין, וסוג של שקר שמרחיק לקוחות שמחפשים איכות.אולי צריך למתג את המקום כזול, בלי להתפשר על איכות.
אני חושבת שזה תהליך שלוקח זמן וסבלנות.
המודעות צריכות לשדר איכות, אבל כל הזמן לתת תרוצים למחיר הזול.
אבל היא כן רוצה למכור איכות.זה לדוגמא, לא אמין, וסוג של שקר שמרחיק לקוחות שמחפשים איכות.
כשאני באה לקנות בזויה או קופיקס, אני לא חושבת שאני קונה מוצר איכותי, הם לא משקרים אותי שהם מוכרים לי מוצר איכותי. אני קונה שם בגלל הקונספט האחיד ובגלל שאני יודעת מה אני רוכשת.
ככה לדוגמא לא אלך לכנס של "נשות שמיר" ולא אתפתה למודעה של "חולצות מוזלות מטעם קרן יד חווה"
הציבור לא פתי, ומעדיף פי כמה קונספט ברור כנה וישיר על פני כל התעלולים השיווקיים הבולטים והשחוקים האלה.
ממתי אקסוס זה איכות?אבל היא כן רוצה למכור איכות.
כמו אקסוס.
הוא לא פתי אבל הוא אוהב להרגיש שהוא הרוויח מכל הכיוונים.הציבור לא פתי, ומעדיף פי כמה קונספט ברור כנה וישיר על פני כל התעלולים השיווקיים הבולטים והשחוקים האלה.
זו תפיסה של פרסומאים שמנסים להרוויח אלף ציפורים במכה.הוא לא פתי אבל הוא אוהב להרגיש שהוא הרוויח מכל הכיוונים.
רק להתנסות בו ולראות כי טוב.מה יגרום לציבור להאמין במוצר?
נותן מענה ל:נותן מענה לאפשרות להתחדש ולהיות אופנתית וטרנדית, כי הפאה עלתה לך 5000 ולא14000 ולכן סביר להניח שתקני פאה נוספת מהר יותר מאשר כשהשקעת סכום של מעל 10000 ש"ח
השיער אירופאי באיכות וברמה טובה מאוד עם אחריות מלאה ,
מה עם מענה ל:בשיווק ישיר ללקוחה במכירות חד פעמיות
?חברה שמוכרת פאות בעיקר לפאניות
שאלה קשה.ובעיקר מה יגרום לציבור להאמין במוצר?
דווקא הפוך כפרסומאית אני חושבת כמוך.זו תפיסה של פרסומאים שמנסים להרוויח אלף ציפורים במכה.
צר לי, אבל המותגים שהולכים לאורך זמן הם מותגים שמכרו כנות ושקיפות ולא מותגים שניסו לסבן את הציבור בפרסומי שווא או בקרנות חסד מבויימות.
כי פאנית זה באמת עסק של בגובה העיינים ולא חנות.שאלה קשה.
אבל בעיניי הבסיס זה שקיפות וכנות.
אם הפאנית תשתמש בקרנות עלומות, מבצעי השקה וכל מיני ערפולים, היא לא תחזיק הרבה זמן.
אם יהיה לה הסבר ברור אמיתי ולא משתנה, למחיר שלה, יש יותר סיכוי לאמון מצד נשים שמחפשות פאה זולה, אבל גם פאנית אמינה.
בזמן שאתם מחפשים את החמץ, הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בנרות!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: