קובץ נעלם | עבודה על קובץ מצורף לאימייל

גרפיקנער

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
פתחתי קובץ שהיה מצורף לאימייל, והתחלתי לעבוד עליו כמות שהוא, בלי לשמור אותו במקום אחר.

אחרי עבודה של שעתיים שמרתי אותו על ידי קונטרול+S סגרתי את וורד ושכחתי מכל הענין. למחרת שבתי לעבוד על אותו קובץ, וראיתי שאני לא מוצא אותו. פתחתי את הקובץ המקורי שהיה מצורף למייל - והתברר שכל העבודה של אתמול - איננה קיימת!! הקובץ נשאר כמו שהוא נשלח אלי.

עשיתי חיפוש בכל המחשב למצוא קובץ עם שם דומה, ומצאתי משהו כזה, אבל עם סיומת שהוורד לא הצליח לפתוח (גם על ידי הפקודה 'פתח ותקן').

היום אני רציתי לחפש ממיר לקובץ באתר של מיקרוסופט, חיפשתי את הקובץ, והתברר שהוא נעלם!!!

מישהו יכול לומר לי, א] האם בכלל העבודה שלי נשמרה היכן שהוא. ב] איך אני מוצא את הקובץ שבו העבודה נשמרה.

תודה מראש!!!
 

bris

משתמש סופר מקצוען
אכן כן, הוא שומר את הקובץ בתיקיה הזמנית של המשתמש שלך, שנמצאת תחת Documents and settings ותחת תיקיית TEMP כלשהיא שם (זה תלוי בדיוק מאיזה תוכנה פתחת את הקובץ אקספלורר או אאוטלוק אקספרס או רגיל וכו').
יש סיכוי טוב שהחומר הלך, אא"כ תנסה לשחזר אותו עם תוכנת שיחזור לקבצים מחוקים, אבל אני לא נותן לזה הרבה סיכויים כי יש סיכוי טוב שהוינדוס כבר דרס את הקובץ בנתונים אחרים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  20  פעמים

לוח מודעות

למעלה