קבצי PDF - מיזוג, פיצול, היפוך, הוספה/הסרת סיסמה

י. צ.

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
את הסימן מים באיזה סוג קובץ אני שומר?
בקובץ PDF
ניסיתי לעשות מסמך וורד רגיל ולשמור כPDF ולעשות אותו בתור סימן מים, וכן לעשות מסמך עם סימן מים [בלבד] הוא פותח את הPDF ורואים את הסימן מים, ומיד הוא מתכסה בלבן מהמסמך עצמו ולא רואים אותו.
תוכל להעלות קובץ PDF כזה [עם סימון מים שמתכסה מיד בלבן]?
בגדול, יש שתי אופציות לסימן מים, או מעל המסמך או מתחת, בד"כ רוצים שיהיה מתחת שלא יפריע לטקסט של המסמך. במסמך טקסט לא אמור להיות מלבן לבן אלא רקע שקוף שלא יכסה את סימן המים. אם המסמך הוא תמונה [למשל סריקה] אז צריך לעשות מעל כי בלי זה התמונה יכסה אותו.
כדי לקבל את סימן המים מעל, שנה את המילה background ל-stamp
 

תובנת

משתמש פעיל
לא יודעת אם שייך לכאן ואם אני מגלה את אמריקה. אבל נקלעתי אתמול לאתר למיזוג ופיצול ושאר פונקציות של PDF, קל לשימוש, מהיר בלי להוסיף תוספות לכרום וכל מיני פרוצדורות, אמנם באנגלית אבל גם בורי האנגלית יסתדרו עם האייקונים המסמלים את הפעולות השונות.
האתר: כאן
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה