מאמרים קבלת מילים ממיל עם דומיין לג'ימייל

יאיר מן

משתמש מקצוען
D I G I T A L
יש לי מיל עם דומיין שאני שולח דרכו מילים בקלות דרך ג'ימייל באמצעות שרת אימייל של צד שלישי (sendgrid) וגם אני מקבל מילים באפליקציית אימייל מבוססת דפדפן
עכשיו אני מעוניין להעביר את המילים,שיגיעו לג'ימייל שלי, הבעיה היא שספק האחסון מסרב לחשוף את הדרך לחיבור לשרת הPOP שלו, יש דרך להפנות את האימייל הנכנס לשרת POP שונה?
 

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
לפי הדרך שחיברת את האפליקציה הקודמת אוכל אולי לדעת אם יש לי דרך לחבר זאת גם לג'ימייל (כמובן ללא משתמש ג'ימייל עיסקי שזה משהו נפרד).
 

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
יכול להיות שזה אומר שהאפליקציה מזהה אוטומטית את פרטי השרת שלך.
מה שנשאר זה לבדוק אם יש לך ג"כ דרך באפליקציית רשת כל שהיא שתוכל לאתר ולגלות את פרטי השרת שלך (IMAP/ POP) בצורה שתוכל גם לדעת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה