עזרה צריכה תרגום לכמה שורות מדובר/ת אנגלית שפת אם

מנגו מאיה

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
אשמח אם מישהו שדובר אנגלית שפת אם יוכל לתרגם לי קטע של כמה שורות,
הטקסט מיועד למתארחים מחול, כך שתרגום של גוגל לא מוצלח במיוחד,
אשלח את החומר באישי,
תודה לעוזרים
 

RacheliArt

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
אין לי בעיה
 

Effects

משתמש חדש
יש כאן מישהו שיכול לעזור לי עם איזה קטע ?אני צריכה לתרגם קטע מעברית לאנגלית בדחיפות אני באמצע פרוייקט.
אפשר תרגום ולא מטרנסליייט. מילים לא מסובכות מידי.
אפשר תרגום של זה? מהררר פליזז

היום אנחנו מכינים כדורי שוקולד לכבוד שבת ובזמן זה בא ניקח רגע להעריך את יופייה של השבת. השבת היא זמן של מנוחה ושמחה, יום קדוש שבו אנו עוצרים כדי להתחבר לרוחניות שלנו ולמשפחה יחד.

כשאנחנו הולכות עכשיו להכין את כדורי השוקולד האלה, בואו נתענג על כל רגע, על כל מרכיב ועל כל חוויה משותפת. כשם שאנו מעצבים בקפידה את כדורי השוקולד הללו באהבה ובתשומת לב לפרטים, כך אנו ניגשים אל השבת ביראת כבוד ובכוונה, ומחדירים בה שמחה ומשמעות.

בזמן שניחוח השוקולד ממלא את האוויר והידיים שלנו עובדות בהרמוניה כדי לעצב כל כדור, בואו נזכור את המתיקות והחום שהשבת מביאה לליבנו ולבתינו. בעודנו מתמכרים לפינוקי השוקולד הללו, יהי רצון שנתפנק גם בתענוגות השבת – בשמחה שכולם יושבים יחד, ובתפילה המיוחדת.

הבה נאחז בזיכרונות שיצרנו היום, בידיעה ששמחת השבת משתרעת הרבה מעבר לכדורי השוקולד הללו, ומעשירה את חיינו בדרכים נראות ובלתי נראות.

וכמו שכולם יודעים כמה שאנחנו נהיה שמחים בשבת ככה כל השבוע שלנו יהיה שמח.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה