בקשת תפילה *צפו עכשיו בבקשתו יוצאת הדופן של הרה"צ ר' אלימלך בידרמן שליט"א*

אחד ומיוחד

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
*יש רגעים שלא נשכחים לנצח. יש שניה שאחריה כל העולם משתנה.*

בעיצומה של ההתארגנות לכניסה לבית משלהם, בשבריר שניה גורלי צונח מוישי רוזנפלד מקומה רביעית ובן רגע העולם שלו ושל משפחתו, הגדוש בעשיה ובשמחה, משתנה מן הקצה אל הקצה.

אחרי שבניסים גדולים החיים שלו ניצלו, מתחילה ההתמודדות עם בעל ואבא ששוכב מורדם ומטופל בבית החולים כאשר לפניו תקופת שיקום ארוכה ומייגעת הכרוכה בעלויות רבות בעוד המשפחה צריכה להמשיך ולהתקיים בצורה נורמלית בציפייה ליום שהאבא החזק והשמח שלהם יחזור לעמוד על רגליו ולהחזיק את המשפחה כמו שהיה תמיד.

*לדברי הרופאים צפויה תקופת שיקום ארוכה, כשהעלויות מסתכמות ב-500,000 ש"ח לפחות*

תורמים 180 ₪ למשך עשרה חודשים. ומי שמתקשה לכה"פ 180 ש"ח באופן חד פעמי.

אל תעמדו מנגד!
*כולנו ביחד מקימים את מוישי על הרגליים! לא נותנים למשפחה ליפול ולהתרסק!*


כנסו ותרמו עכשיו והצילו את המשפחה:


https://givestart.org/project/moishy/
 

קבצים מצורפים

  • יד ימינו של ר' מיילעך.mp4
    8.6 MB · צפיות: 88

123PNINI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נס של ממש: מוישי התעורר בבית החולים
נס גלוי: האברך מאשדוד שנפל מביתו בקומה רביעית לפני כחודשיים והיה שרוי במצב אנוש, פקח את עיניו והתעורר לחיים, מתקשר עם סביבתו, ומוחו ב"ה לא נפגע
תרגשות בבית החולים שיבא בתל השומר: האברך הצעיר ר' משה בן פרומט רבקה שנפל במוצאי שבת בחודש כסלו מקומה רביעית, בעת העברת דירתו באשדוד, התעורר ביום שישי האחרון ומתקשר עם משפחתו וחבריו, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מוישי שנפל מגובה, אושפז תחילה בבית החולים אסותא במצב אנוש ומאוחר יותר הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר סדרת ניתוחים בחסדי שמים הוא התעורר ומוחו לא נפגע, אך הוא עדיין זקוק להמשך שיקום שייקח עוד זמן רב.

התרגשות גדולה בקרב ידידיו ומכריו עם היוודע הבשורה שציינו את התפילות הנרגשות שנערכו בכל תפוצות ישראל ואת הנס הגדול שאירע לו שנפל לתוך בור כי אם היה נופל סנטימטר ליד הוא לא היה בין החיים.

ר' משה מקורב למשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן ודואג להפצת תורתו בכל מאודו.

מורו ורבו הרה"צ רבי אלימלך בידרמן ששמע את הבשורה הטובה ואף יצא מגדרו בכדי לסייע לו באופן אישי ולא מש ממיטת חוליו אמר למקורביו: "תראו מה זה ניסים, מי שמזכה את הרבים ומתעסק עם זיכוי הרבים יש פה ניסים למעלה מדרך הטבע".

גדול הזמר החסידי ליפא שמלצר, שעקב גם הוא בדריכות אחר מצבו של האברך פרסם מיד עם הישמע הבשורה, סרטון מחזק עם גראמען ביידיש לאברך.
 
פרק קכג:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם: ב) הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל ד' אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ: ג) חָנֵּנוּ ד' חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז: ד) רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה